4jarige bonte(feinbrand)@work ook met BuleroFrank

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 19:43

hahahaaha nou dacht het niet hoor het blijft mijn paardje frank

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:04

Wat een leuk beestje is dat zeg

Vind het er bij jou netjes uitzien Je binnenhand kan iets meer ontspannen, maar het stoort niet heel erg.

Bij Frank vind ik het er iets minder uitzien, en ja ik heb gelezen dat het paard ietwat druk was, maar toch. Ik zie graag wat meer lengte in de hals. Op de foto's ziet het er uit alsof je constant die druk op de teugels hebt, probeer dat juist niet te doen. Neem een keer wat meer druk, en ontspan weer (zet je hand 1 mm naar voren), en probeer op die manier wat lengte in de hals te houden
Bij het springen handen iets meer naar voren, en dat is moeilijk als ze druk is ja, I know

popcornlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:16

Hoi, allereerst wil ik even zeggen dat ik het echt een super gaaf paard vind. En hoewel hij wel netjes loopt, heb ik nog een paar kleine puntjes waar je/jullie aan kan gaan werken.

Rieta: kijk niet te veel naar beneden, voel hoe je paard loopt, en let idd op je binnenhand, soms lijkt deze erg veel in te werken. Tevens heb je de neiging om je rechterhand platter te houden, probeer hier op te letten, omdat je op deze manier ook je hand vast zet.

en Frank: ik snap dat het moeilijk is om op een onbekend paard te rijden, maar aangezien je Rieta wel kent, neem ik aan dat je haar paard ook wel een beetje kent. En dan nog moet je juist als ze het bit beet pakken los durven laten. Helemaal boven een hindernis. En niet alleen boven de hindernis houd je je handen te veel bij je, ook op de andere foto's zet je je handen vast door ze bijna plat neer te leggen vlak bij je lichaam. Probeer je handen rechter op te houden en iets verder naar voren te plaatsen. Verder moet ook jij er op letten voor je uit te kijken.

Succes verder met het rijden, en vooral met je wedstrijden binnenkort

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:33

Wat een gave bonte zeg

@Frank: niet teveel van de dames hier op bokt persoonlijk aantrekken Gewoon de positieve dingen eruit halen, daar heb je het meeste aan

viefdepief

Re: 4jarige bonte(feinbrand)@work ook met BuleroFrank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:40

Arme Frank springen met een dressuurzadel
Leuk paardje hoor

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 21:13

@ bulerofrank: Als je er voor de eerste keer opzit, geeft nog geen reden zo streng stelling te vragen. En als hij er dan vandoor gaat, is het nog echt jou schuld. Een paard doet niks zomaar, je doet het altijd zelf. (sorry dat dit wat dreigend overkomt, maar dat doe je zelf ook )

Wel een superleuk paard, en dat setje staat erg goed bij hem!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 21:18

joh niet even zeggen dat er foto's op staan he

haha

zit lekker he zo rossner ben heel tevreden met de mijne

hij had wel plezier in het springen geloof ik hahaha

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 21:18

Ik denk dat Frank het nu wel weet.
Verder vind ik je bonte werkelijk prachtig, maar dat heb ik al eerder gezegd.
Veel succes in 't L2!

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 21:58

hehe eindelijk geen gezeur op frank dankjewel

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 00:18

auww had die jongen geen kramp in zijn handen?

woeps, zag net dat er daarover al genoeg commentaar gepost was...excuses

BuleroFrank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 00:55

oke mensen ik zal het nog 1 keer uitleggen!! het paard is niet gewend dat er andere mensen op hem rijden en al helemaal geen mannen...nou hij was dus al heel druk want rieta kon er ook niet zoowveel mee vandaag...en daarna ging ik erop nou ik zat er nog neit op of we zaten al in galop en zoow ging het maar door! en toen we even later eindelijk in draf zaten kon ik hem niet los laten of ze was al weer weg. dus vandaar !! ik hoop er nog een keer op te rijden!! en dan hoop ik dat ze wat rustiger is en dan zal ik wel es ff weer fotoos plaatsen en dan zal ik es laten zien dat ik het wel kan! dus nu aub geen commentaar meer daarover want ik heb het nou wel gehoord!! ___:$

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 00:58

ik wil je dekje
blijf hem een gaaf beest vinden, en zo is er weer eens wat meer kleur op concours!

goechi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 01:03

ik vind het er best goed uitzien en een heel mooi setje maar frank ik snap best dat je paard snel is en je kunt hem dan ook wel inhouden als je maar meezit boven de sprong want nu trek je m terug en straks wil ie helemaal niet meer springen omdat ie dan heel te tijd terug getrokken wordt maar dit is niet drijgend bedoeld hoor hopelijk doe je er iets mee en je zit er verder best goe dop hoor!

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 01:08

he, als die zeikende wijven op bokt! Waarom ga je springen met een paard dat je niet kan houden? Maar goed, moet je zelf weten.

Superleuk paard en ik vind het er wél goed uitzien, zeker als je in gedachten houdt dat ze druk was...

malije

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 01:18

@frank:ik vind jou reactie een beetje raar,er worden foto's geplaats en daar kan je commentaar op verwachten.
veder vind ik ook als je paar druk,blijf vriendelijk met je hand en probeer hem met je zit terug te rijden.
en ga dan ook niet springen.

ontopic:wat heb je toch een gaaf paardje,vind jullie een super combi!

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 11:53

heey leuke foto;'s he! maarja ik heb ze ook gemaakt he, tenminste een paar.

we gaan snel weer foto's maken haha

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 12:24

ziet er goed uit
mooi paardje ook

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 12:40

Wat is het toch een super leuk paardje
Heb je dat zadel bij de divoza (tweedehands of nieuw?) weg???
Zit wel meteen heel anders zeker...Hoelamnge heb je met je andere zadel gereden....
Nou veel succes in de L2 he

Shanna_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 12:45

Super leuk paardje zeg!
Setje staat ook super!
Kuss

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 12:53

Ik kan morgen wel even langskomen Rieta, misschien kan dat rode ding dan van het zadel af .
Hoe zit het zadel? Het lijkt dat je in dit zadel ook vrij ver achterin zit, maar dat is er langzaam in geslopen. Een beetje aandacht en dat komt weer goed.

Wat lijkt ie klein met frank erop zeg . Verder zeg ik niks meer, dat is al teveel gedaan in dit topic

Ik blijf het een superleuk dier vinden Rieta

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 13:17

het is een 2e hands zadel bij divoza..

Hij zit heel lekker maar is idd wel wennen heb al zolang met mijn oude zadel gereden toen nikki nog in het M liep dus dat is idd al heel lang. Ja stom lijkt dat he dat rode ding net zo'n manege zadel

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 13:26

hahaha mijne is ook rossner ik vind hem heel fijn.

zat ook zo'n rood ding aan maar hij paste dus bij mij kon ie er wel af

word je bij jouw zadel ook echt in zo'n houding 'gezet'?

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 13:40

BuleroFrank schreef:
oke mensen ik zal het nog 1 keer uitleggen!! het paard is niet gewend dat er andere mensen op hem rijden en al helemaal geen mannen...nou hij was dus al heel druk want rieta kon er ook niet zoowveel mee vandaag...en daarna ging ik erop nou ik zat er nog neit op of we zaten al in galop en zoow ging het maar door! en toen we even later eindelijk in draf zaten kon ik hem niet los laten of ze was al weer weg. dus vandaar !! ik hoop er nog een keer op te rijden!! en dan hoop ik dat ze wat rustiger is en dan zal ik wel es ff weer fotoos plaatsen en dan zal ik es laten zien dat ik het wel kan! dus nu aub geen commentaar meer daarover want ik heb het nou wel gehoord!! ___:$

Je lokt met je foto's + verhaal erbij toch echt zelf de reacties uit. Wanneer jij op een paard stapt die geen andere ruiters gewend is en nogal ongecontroleerd door de bak sjouwt, vind je het dan verantwoord om toch op de sprong af te sturen? Mij maakt het allemaal niks uit, maar ik begrijp de reacties hier toch echt wel !

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 14:33

2e hands zadel van Divoza? Wel gepast op het paard? Laten bekijken door een kenner, iemand met verstand van zadels?

Is ze fris van zichzelf of wellicht door het voer wat je haar geeft? Wat voer je haar als ik vragen mag?

En euh.........hoe oud is Frank?? 3? Laat jezelf niet zo op de kast jagen joh!

shirlensunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 14:38

wel rechtop blijven zitten doe ik soms ook niet hoor:P
nou xx je van mi!!shirley