het blijft mijn paardje frank
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het blijft mijn paardje frank

Je binnenhand kan iets meer ontspannen, maar het stoort niet heel erg.
Gewoon de positieve dingen eruit halen, daar heb je het meeste aan

)

ben heel tevreden met de mijne 

dankjewel

ik wil je dekje 
maar frank ik snap best dat je paard snel is en je kunt hem dan ook wel inhouden als je maar meezit boven de sprong want nu trek je m terug en straks wil ie helemaal niet meer springen omdat ie dan heel te tijd terug getrokken wordt
maar dit is niet drijgend bedoeld hoor hopelijk doe je er iets mee en je zit er verder best goe dop hoor!

.
. Verder zeg ik niks meer, dat is al teveel gedaan in dit topic

net zo'n manege zadel
maar hij paste dus bij mij kon ie er wel af 
BuleroFrank schreef:oke mensen ik zal het nog 1 keer uitleggen!! het paard is niet gewend dat er andere mensen op hem rijden en al helemaal geen mannen...nou hij was dus al heel druk want rieta kon er ook niet zoowveel mee vandaag...en daarna ging ik erop nou ik zat er nog neit op of we zaten al in galop en zoow ging het maar door! en toen we even later eindelijk in draf zaten kon ik hem niet los laten of ze was al weer weg. dus vandaar !! ik hoop er nog een keer op te rijden!! en dan hoop ik dat ze wat rustiger is en dan zal ik wel es ff weer fotoos plaatsen en dan zal ik es laten zien dat ik het wel kan! dus nu aub geen commentaar meer daarover want ik heb het nou wel gehoord!! ___:$
!
doe ik soms ook niet hoor:P