3,5 jarige Welt hit II merrie @ work OHZ

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 16:41

@ chirs_fire eey margoo in de vakantie kan in principe wel.. maar ik heb ook afgesproken met de nieuwe eigenaren van teun dat ik dan kom kijiken hoe het met m gaat, alleen we hebben nog geen datum dus da moek dan nog ff kijken op welke dag.. en met de wedstrijd da kan wat mij betreft wel, alleen dan zal ze wel springerig zijn in de bak.. dus mooie foto's van de proef zal er wel niet in zitten.. maar van het losrijden kan dan wel! en ik heb de week daarop op 25 maart heb ik wedstrijd bij van dinther in nistelrode.. dus.. hint hint hint..

groetjes Anne

@ randhoeve
dankjewel! en als het goed is (als chris_fire tenminste niet weer afbelt ) kome er zsm wat duidelijkere foto's op! Ben benieuwd wat je er dan van vind!

Groetjes Anne

Nikita12

Re: 3,5 jarige Welt hit II merrie @ work OHZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 17:17

ziet er al goed uit!!

elizen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 17:28

leuk paard, volgens mij ging het ook super, kan het niet zo goed zien door de watonduidelije foto;s.. leuk

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 22:31

@ nikita12
Dankjee !!

@ elizen
Dankje, het ging inderdaad best goed! Volgende keer duidelijkere foto's!

FrankavdT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 22:34

Hey, leuke combinatie zijn jullie. Lekker op wedstrijd gaan, leert zo'n paard heel veel van. Als het thuis goed gaat, komen die prijzen vanzelf!
Succes in Uden met je eerste wedstrijd, ik moet er zelf L1 rijden, dus wie weet tot dan!

capsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 22:37

hey leuk beesiey!! is nog zo slecht niet voor nog zo'n jong dier!! maar als ik jouw was zal ik pas met wedstrijden beginnen als je er echt klaar voor bent !

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 22:42

dankje, maar de wedstrijd is puur en alleen om ervaring op te doen - zoals ik al eens eerder zei - omdat ze nog nooit weg is geweest met de trailer, niet op vreemd terrein is geweest enz enz. gewoon om te kijken hoe ze reageert, zodat ik weet wat ik kan verwachten als ik over een tijd écht op wedstrijd ga en wat ik eventueel nog kan verbeteren. mede omdat ze thuis ook nogal schrikachtig en kijkerig is.. nogal last van spoken in de bak (bakkabouters die aanvallen.. )

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:17

Leuk paardje..
ziet er lekker ontspannen uit..
jammer dat de foto;s wat vaag zijn

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 15:47

@ frankavdT
Sorry ik had je reactie eerder niet gezien, ben jij franka van de Tillaart? Misschien dat ik je dan nog wel zie! Succes!

@kimdepim
Dankje!! Ik vin r zelf ook heel leuk zsm duidelijkere foto's!!

Coberlina

Re: 3,5 jarige Welt hit II merrie @ work OHZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:33

hey
je hebt commentaar gegeven op mijn rijfoto's, gezegd dat ik maar in jouw topic moet gaan kijken om te zien hoe het wel moet. En dan zie ik zoiets
Sorry hoor, maar ik ga me er echt niet moe in maken!
Leer eerst zelf een keer recht op een paard zitten voor je anderen gaat afzeiken!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:37

Ziet er netjes uit hoor.. Jammer dat de foto's een beetje vaag zijn

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 18:53

@ KimS : Allereerst, je zegt dat je je niet moe maakt, je maakt je anders behoorlijk druk. als tweede : ik heb niet gezegt dat je moest gaan kijken hoe het wél moest, ik zei dat je moest gaan kijken om te zien hoe het óók kan. ten derde : commentaar over mijn houding, jaa die is bagger, en jaa dat mag je best zeggen. overigens wel kinderachtig, kijk als je niet tegen commentaar kunt, moet je je foto's niet op bokt zetten, daar is HAW voor. als ik dan kijk naar wat ik op jou topic zet en wat jij nou hier neer zet, denk ik dat je met je jurycursus nog een hoop te leren hebt, goed onderbouwt commentaar daar gaat het om, ik geef je goed onderbouwt commentaar, zeg je wat ik vind, waarom ik dat vind, en wat ik dan wél wil zien, jij daarentegen komt met een reactie die een kind zou zeggen. en als je de moeite had genomen mijn eigen commentaar te lezen zou je hebben gezien dat jou commentaar compléét overbodig is. bij mijn eigen commentaar staat ook dat mijn paard op een paar foto's uitbreekt. vind dit nogal jammer, had graag goed onderbouwt commentaar van je gehad/verwacht, aangezien je ook een jurycursus gaat volgen. ik had op jou topic ook iets kunnen zeggen over dat het enkele foto's (lijkt) dat je je paard in de krul trekt, maar nee, dat doe ik niet, waarom? omdat ik -in tegenstelling tot jou- niet zo kinderachtig ben.

@ gemma_luuvv : dankje, zsm duidelijkere foto's

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 18:55

ooh en kimS : als je je niet moe wilt maken, moet je niet gaan paardrijden, ga schaken.

noekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 20:08

DresslOver schreef:
@ noekje
thanx ik vind haar ook mooi hoezo ego.. welke is de welt hit?

haha nouja dat mag ook wel met zon knapperd

Staat ook in mn avater--> whisper. En in mn profiel een beetje onderaan

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 20:10

@ noekje.. hehe idd!! (ooh daar ga ik weer :o )
mooi paard!