? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? Angeliek schreef:@ Rockey: Hierdoor hangt ie juist niet. Hij viert juist. Het helpt hem om niet te hangen en als ik aan zijn achterbeen kom, kan ie er voor niet uitklappen.. Het trekt hem niet in de krul met als gevolg dat ie er wel in kan gaan hangen, zoals bij een slof die tussen zijn benen hangt.
rockey schreef:Angeliek schreef:@ Rockey: Hierdoor hangt ie juist niet. Hij viert juist. Het helpt hem om niet te hangen en als ik aan zijn achterbeen kom, kan ie er voor niet uitklappen.. Het trekt hem niet in de krul met als gevolg dat ie er wel in kan gaan hangen, zoals bij een slof die tussen zijn benen hangt.
maar dan nog mijn vraag, waarom rijd je met slof en niet gewoon zonder?
elizen schreef:leuk paard, jullie zijn een leuk stel
!
.

loopt supermooi, en ach.. er rijden toch veel meer mensen met slof??
........
Niet banketstaaf, arrogant of wat dan ook bedoeld, maar ik weet heel goed waar ik mee bezig ben, en weet waar ik met hem heen wil.. 

haha!
.. enmooi paard...Citaat:maar dan nog mijn vraag, waarom rijd je met slof en niet gewoon zonder?
Citaat:Het helpt hem om niet te hangen.. En als ik aan het achterbeen kom, ik niet daarna nog 3 minuten bezig ben om hem weer helemaal in het gelid te krijgen.. Aangezien ik in de les nogal aan zn vet zit, kan zo'n hulpteugel geen kwaad.
Goed lezen Maud
! Het kan zeer zeker ook aan mij liggen hoor !