en chico is een heel leuke naam en past goed bij um
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

De oudste vind 'm nog niet echt geweldig, maar komt wel nieuwschierig dichtbij. De andere kat daarentegen moet helemaal niets van hem hebben en begint behoorlijk te blazen als Chico in de buurt komt. 
Die van mij is een reu. Ik heb al wel ontdekt dat het echt een regelrechte dondersteen (bijterig) is en dat hij absoluut nog niet zindelijk is. Maar goed, de bedoeling is ook om met deze hond naar een puppycursus te gaan om 'm toch wat op te voeden 

Gesprek ging prima.. ik heb er een beetje een neutraal gevoel aan over gehouden, maar volgens mij heb ik er wel een goede indruk achter gelaten
Vandaag en maandag hebben ze nog twee kandidaten, dus volgende week hoor ik of ik terug kan komen voor een tweede gesprek.. (I hope so)
Dus.. ik weet het vrijwel zeker.. het wordt Chico! (onder voorbehoud
) 

Je kunt al aan z'n uitdrukking zien dat het een dondersteen is en ik ben echt superbenieuwd of ie in het echt ook zo dominant is... gewoon onder de duim houden dan komt dat vast wel goed. Btw.... ik weet nog een heel goed voer voor deze pluizebol
Past wel bij hem. 
Maarten schreef:Btw.... ik weet nog een heel goed voer voor deze pluizebol
Ben heel nieuwschierig 
) Hij vond het echt heerlijk! Nou hopen dat hij dat ook blijft vinden