Ik heb een hond gekocht!!!!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:38

wat een lieverdje
en chico is een heel leuke naam en past goed bij um Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 12:42

Hij komt bij kennissen van ons van vandaan. Die hebben een kennel in Zwaagwesteinde.

Overigens even nieuws van het kattenfront... Haha! De oudste vind 'm nog niet echt geweldig, maar komt wel nieuwschierig dichtbij. De andere kat daarentegen moet helemaal niets van hem hebben en begint behoorlijk te blazen als Chico in de buurt komt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:43

Wat ontzettend skattig!
Ik had het er toevallig vorige wek nog over met mijn ouders dat mijn volgende hond waarschijnlijk ook een Cairn wordt1
Maar dan waarschijnlijk wel zo'n perper en zout kleurtje aangezien wij teveel troep om ons huis hebben Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 12:51

mmhh ik ben niet echt positief over de Cairn terrier het zijn drukke dominante honden. Als ik op een show ben weet ik precies waar die krengen staan ze maken de meeste herrie en vechten veel.

Wil niet zeggen dat ze het altijd doen maar vaak wel. Dat is ook een van de redenen waarom mijn fokker gestopt is met dit ras ze zijn niet echt sociaal.

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 13:02

wat een lieverd!
maar waarom noem je hem niet gewoon Prins of Prince. Zo noem je hem nu ook al *LOL*

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 13:24

wat een scheetje zeg
heel veel plezier met hem Lovers

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 13:26

hé leuk jullie hebben ook een Cairn terrier..Ik heb der ook 1 een teefje.Is die van jullie een reu? Wij willen namelijk ooit een nestje fokken bij die van ons maar we vinden niet zo snel een reutje...die van ons heeft dezelfde kleur als die van je schoonouders.

En je nieuwe pup is errug lief hoor, nu hangen de oortjes nog naar beneden, als die rechtop komen te staan is dat altijd een schattig zicht (dan staat er 1 rechtop en de ander niet en dan die puppyblik, kan het me nog helemaal voorstellen van onze cairn)

heel lief ding heb je!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 13:51

Ik heb dus geen Cairn terrier, maar een West Highland White terrier. Oftewel een whw'tje Knipoog Die van mij is een reu. Ik heb al wel ontdekt dat het echt een regelrechte dondersteen (bijterig) is en dat hij absoluut nog niet zindelijk is. Maar goed, de bedoeling is ook om met deze hond naar een puppycursus te gaan om 'm toch wat op te voeden Haha!

De Cairn terrier die mijn schoonouders hebben is een teefje. Deze is totaal niet blafferig, vechterig en dominant, maar wil het liefst continu spelen. Opa en oma van mijn vriend hebben ook een Cairn, maar ook die vertoont hetzelfde gedrag als die van mijn schoonouders.
Waar je met een jonge Cairn terrier (en ook met een whw'tje) wel mee op moet passen is dat ze vaak een soort afwijking aan de kaak hebben. Dit is overigens erfelijk. Vaak worden ze dan wat ziekig en wordt de kaak aan 1 zijde overgevoelig. Dit is (als je er meteen bij bent) wel te verhelpen met medicijnen.

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 13:58

EROS ??
MACHO is ook erg italiaans... Haha! dacht ik,
zijn ze wel iig



even off-topic...hoe ging het geprek???? Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 14:04

ff een off-topic antwoord Knipoog Gesprek ging prima.. ik heb er een beetje een neutraal gevoel aan over gehouden, maar volgens mij heb ik er wel een goede indruk achter gelaten Lachen Vandaag en maandag hebben ze nog twee kandidaten, dus volgende week hoor ik of ik terug kan komen voor een tweede gesprek.. (I hope so) Lachen

Wat de namen betreft.. 'k heb net met mijn vriend gesproken en we hebben besloten dat het toch maar Chico word. Althans... hij was eerst niet zo enthousiast, maar toe hij net hier was en mij een aantal keren die naam hoorde zeggen tegen de hond.. zei hij: Ja! Chico is toch wel een leuke naam.. Lachen Dus.. ik weet het vrijwel zeker.. het wordt Chico! (onder voorbehoud Schijnheilig )

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 15:05

Aha, eindelijk de foto's!
Wat een droppie zeg, echt een scheetje Lovers
Ik wil 'm zeker een keertje in het echt komen bewonderen, als het mag.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 15:09

maaike van de vis schreef:
Ik wil 'm zeker een keertje in het echt komen bewonderen, als het mag.



Nee, Maaike.. dat mag niet }> Nee joh, doe niet zo gek.. natuurlijk kun jij hem in het echt komen bewonderen.. Knipoog Je geeft maar een gil als je tijd en zin hebt om te komen. Lachen Wij wachten al op je!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 17:09

wat een luek beestje Sandra.
wens je veel geluk met Chico

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 19:52

Hij is zeker weten nog steeds ontzettend leuk! Vandaag hebben we een bench voor 'm aangeschaft en nog wat lekkere dingen... om op te knabbelen en wat speeltjes..

Op dit moment is hij bij mijn schoonzusje aan het ravotten met haar zeven weken oude pup Lachen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 10:23

Sorry voor de late reactie, maar wat is ie gaaaaaaaaaaaaf!!!!! Party!! Je kunt al aan z'n uitdrukking zien dat het een dondersteen is en ik ben echt superbenieuwd of ie in het echt ook zo dominant is... gewoon onder de duim houden dan komt dat vast wel goed. Btw.... ik weet nog een heel goed voer voor deze pluizebol Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 11:31

Na enig aandringen toch nog een reactie van mij }>
Sja wat zal ik er van zeggen. Hij is echt een schatje!!!! Lovers
Ik heb hem natuurlijk al 'in het echie' gezien en op schoot gehad en het is echt een droppie hoor. Chico is inderdaad een leuke naam, zo heette onze hamster ook Haha! Past wel bij hem.
Kom jullie binnenkort wel weer een keertje opzoeken!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 11:55

wat een scheetje.
zo lief zijn die westies als pup.

wij hebben er zelf ook eentje, die is nu al volwassen dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 12:24

Die is lief!!!!!
Wat een knuffeltje zeg

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-02 14:24

Maarten schreef:
Btw.... ik weet nog een heel goed voer voor deze pluizebol Schijnheilig


Vertel...... Haha! Ben heel nieuwschierig Haha!


Vandaag was ie niet wit meer maar behoorlijk zwart, dus hebben we hem toch maar eventjes gewassen (helaas.. de batterijen van de camera waren leeg Verdrietig ) Hij vond het echt heerlijk! Nou hopen dat hij dat ook blijft vinden *LOL*

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

leuk hondje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:14

Heeee leuk hondje heb je sandra,net zo'n knuffelbeestje Haha!

Liselot

Berichten: 32220
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:18

Honeybee schreef:
Italiaanse namen zijn vooral welkom. Knipoog Dit omdat mijn vriend gek is van Italie.


Salvatore (met als roepnaam tore)
dat is een italiaanse naam.... een kennis van mij heet zo.