Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
patos schreef:In mijn opinie is de enige manier om een paard goed recht gericht te krijgen, de kleine volte, hoe paradoxaal dat ook klinkt. Daarnaast is de grote volte prettig om te schakelen en de hals en rugspieren goed op te rekken.

patos schreef:@Askja, heb je helemaal gelijk in. Als ik de mogelijkheid had om (veilige) rechte stukken buiten te rijden zou ik dat zeker doen. Juist de hoeken in een bak zorgen ervoor dat je paard scheef wordt. Helaas moet ik bij gebrek aan beter toch andere manieren zoeken om mijn paard recht te richten.
gabyfedde schreef:patos schreef:@Askja, heb je helemaal gelijk in. Als ik de mogelijkheid had om (veilige) rechte stukken buiten te rijden zou ik dat zeker doen. Juist de hoeken in een bak zorgen ervoor dat je paard scheef wordt. Helaas moet ik bij gebrek aan beter toch andere manieren zoeken om mijn paard recht te richten.
Wat is er mis met het rondeel?
, tis één grote modderpoel. Daarnaast, de helft van de paadjes is te smal om eens een stuk schoudervoor of travers mee te pakken. Ik bedoel meer bospaden van een meter of drie breed en kilometers lang. patos schreef:
Jij ben zeker onlangs niet in het ronddeel geweest, tis één grote modderpoel. Daarnaast, de helft van de paadjes is te smal om eens een stuk schoudervoor of travers mee te pakken. Ik bedoel meer bospaden van een meter of drie breed en kilometers lang.
Voelde me net Bambi. En Tiara ook
Mn broekspijpen zaten vol bagger. Maar 's zomers heb ik er vaak zat getraind.