Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gurbe schreef:Daar is mijn pleegkind!!
Ik weet niets van springen, dus daar ga ik me niet in mengen alleen vind ik het geweldig dat ze zo hoog durven te springen (allebei!)
Verosjaak, dit is een bericht van Leonie: Ik weet niet of je in de positie bent om tips te geven aangezien je zelf zo vaak van Zil bent afgekletterd en dat over 30 cm!!!

Volgens mij moet ik gewoon weer keertje langskomen om het live te zien, want deze foto's zijn sterk verouderd niet
Les_Fjal schreef:LuwanieVolgens mij moet ik gewoon weer keertje langskomen om het live te zien, want deze foto's zijn sterk verouderd niet
![]()
Tot snel !
Bugsje_loveu schreef:leuk beestje
kan goed springen
Bramblerose schreef:Kunnen jullie die ruzie niet even ergens anders uitvechten! Wat betreft de foto's ben ik het eens met het commentaar dat al gegeven is.
Als je weer gaat springen TS zou ik echt alleen laag werk en techniek gaan doen! Juist ook als het paard zo hoog over lage sprongen gaat, ze moet leren dat hout niet bijt en dat ze er ook overheen kan stappen. En niet meer met een dressuurzadel gaan springen, als je niet mee durft te gaan met je paard en geen teugel durft te geven, kan je paard er een nare ervaring aan overhouden en helemaal niet meer durven springen. Succes!
:D

esmeejj schreef:ik vind de techniek echt super en je paardje trekt haar/zijn wel heel erg naar voren! verder leuk dier
?
naugthytjhu schreef:esmeejj schreef:ik vind de techniek echt super en je paardje trekt haar/zijn wel heel erg naar voren! verder leuk dier
huh die snap ik even niet?
enne.leo..eigenlijk is het topic van jou maar ik had het voro jou gedaan hé..gemeen wijf gewoon mij vloeren en met je hol op mn kop zitten![]()
stond voor banketstaaf![]()
![]()
whaha volgende keer zal ik jou ff vloeren whahaha en ga ik met mijn big eas op jou hoofd zitten en komt gijs op jou af![]()
![]()
![]()
whaha
owja jamie..ik von jou ook wel aardig goed springen hoor op flash wat ik toen van je had gezien..
Sfiejj schreef:Ligt het nou aan mij of springt jou paard heel komischMet de achterbenen.. Alsof die erachter aan zuilen
Maar 't ziet er netjes uit hoor!
skippy schreef:1.20 is een mooie hoogte maar vind de techniek niet echt super
paard laat haar voorbenen hangen en de achterhand ziet er niet zo actief uit
hvJ_VersaCii schreef:En je moet je handen wat meer meegeven,
En als je maar lol hebt toch
Achter zie ik trouwens niets vreemds

XlucienneX schreef:skippy schreef:
en iets meer meegeven
crossmonster schreef:ga eerst maar eens oefenen met heel veel lage sprongetjes en in-uitjes !
de techniek is bar slecht, zoals het paard nu springt kan ze zich lelijk verspringen op deze hoogte, ervaring opdoen is het enigste wat dit kan verbeteren
ga dus nooit hoger springen als het paard het nog niet aan kan