ik vind het accent van het meisje aan de camera wel leuk!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dat eerste paard dat voorbij loopt in het filmpje 

Die kon echt van alles zonder paard, dit allemaal :
We waren toen samen met mijn paard en nog een vriendin een beetje in de bak aan het klooien en er stond een sprongetje, Paola (ene vriendin) wou daar overheen springen maar struikelde over de balk, vol op d'r plaat met d'r gezicht in het zand !!!
Ik en Mirjam (dat dressuurmeisje) lagen het komende kwartier slap van het lachen, we kwamen niet meer bij !!
Paola helemaal onder het zand...
) Klopt het dat jij Kim bent?
Kelly87 schreef:Geweldig, instructeurs met humor!![]()
@ Maxielover: klinkt inderdaad hilarisch! Hmmm... Maxi... Haf.... ong. 1.45 m.... Sta jij niet op HC de Hoeve? Ik ben enkele weken terug met Olga bij jou en Maxi wezen kijken. Buuf van Maxi is Malta (van mijn tante, die jij zo irri vond) Klopt het dat jij Kim bent?
ALS ze ook serieus uitleg en zo kunnen geven 
En lang leve ons brugse accent
haha idd Lang leve ons brugs accent 
Anneke schreef:Whaha, je zou mijn instructrice een door de baan moeten zien gaan!
Ik krijg zo vaak de slappe lach!
Maxielover schreef:Haha das nog niks vergeleken bij wat ik een meisje laatst heb zien doen !!Die kon echt van alles zonder paard, dit allemaal :
- Piaffe
- Passage
- Wijken
- Galopperen
- Draven
- Hoog springen
- Lopend bokken (en raken !!)
- Op handen en voeten galopperen en bokken
En nog van alles, echt geweldig om te zien. Ik lag helemaal dubbel !!We waren toen samen met mijn paard en nog een vriendin een beetje in de bak aan het klooien en er stond een sprongetje, Paola (ene vriendin) wou daar overheen springen maar struikelde over de balk, vol op d'r plaat met d'r gezicht in het zand !!!
Ik en Mirjam (dat dressuurmeisje) lagen het komende kwartier slap van het lachen, we kwamen niet meer bij !!
Paola helemaal onder het zand...