Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

later niet meer hoor 
sammie_44 schreef:Hmm.. ben er niet echt gek van.. Die hals is echt heel lang, volgens mij erg moeilijk mooi rond te rijden. Op foto 16 heb je hem wel erg mooi! Probeer hem zo mooi los te laten rijden, hij loopt mooi met die achterhand eronder en de rug ontspannen. Echt een wereld van verschil als je die vergelijkt met de andere foto's.
Vind jou trouwnes netjes kunnen zitten.
Springen paarden moeten juist een lange hals hebben.. En wil niet heel veel zeggen maar beter een "te" lange hals dan een hele korte hals. Met een korte hals propt een paard zich heel makkelijk op. Nee ik ben het niet met je eens
Vind ook niet dat je kunt zeggen dat foto 16 een wereld van verschil is, in vergelijking met de andere...
ziet er zeker netjes uit! sammie_44 schreef:Hmm.. ben er niet echt gek van.. Die hals is echt heel lang, volgens mij erg moeilijk mooi rond te rijden. Op foto 16 heb je hem wel erg mooi! Probeer hem zo mooi los te laten rijden, hij loopt mooi met die achterhand eronder en de rug ontspannen. Echt een wereld van verschil als je die vergelijkt met de andere foto's.
Vind jou trouwnes netjes kunnen zitten.

Ik heb foto's gezien dat jij aan het springen was die absoluut niet laag waren
Ik vind het rijden er erg netjes uit zien! Wat een leuk beestje is het ook! MISTRAL94 schreef:Jij ben ook een grappenmaker dat je geen springer bent![]()
Ik vind het rijden er erg netjes uit zien! Wat een leuk beestje is het ook!
en met goede begeleiding

Nimmedor schreef:MISTRAL94 schreef:Jij ben ook een grappenmaker dat je geen springer bent![]()
Ik vind het rijden er erg netjes uit zien! Wat een leuk beestje is het ook!
ja maar dat was altijd met paarden die heel braaf warenen met goede begeleiding
(en dat terwijl ik een zadel op het oog heb voor het springen
)
, dan kun je dat ook wel

Nimmedor schreef:haha, gewoon goede lessen nemen en met een paard springen die braaf is, dan kun je dat ook wel
Ik kan jou natuurlijk eens uitnodigen