Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_KiMbErLeY_ schreef:nee, hij word niet zo gauw gek, maar als hij te snel liep gaf ik een ophouding, en hield ik mijn been eraf, en ging ik weer verder met vragen enz, enz..
en ik vind dat hij maar behoort te luisteren, het is geen hobbelknol, en ik weet dat hij het kan, en ik weet ook dat ik het met een beetje doorzetten voor elkaar krijg!!
en noooit is het het probleem van de ruiter terwijl ik net zie op wat voor gruwelijke manier de sporen zitten en dat bij een 4 jarige ... trieste zaak

ik kom in maart ook daar stage lopen
(je had me misschien wel gezien toen ik ging vragen
) maar commentaar is al zat gegeven dus daar ga ik niet op in

imker schreef:Ben het met bovenstaande eens en nog even een opmerking: Je zadel ligt te ver naar voren, je zit echt bovenop zijn schoft. Dat kán niet prettig zijn voor hem.
Ik neem aan dat hij te koop staat omdat je te groot voor hem bent?

LizzyLover schreef:Hoezo ze reageren niet vel?? Als zij dat beter vond voor de pony of haar zelf laat er dan lekker het paardje gaat er echt niet dood van hoor. ik rij ook wel eens 2 uur hoor maar mijn paard die vind dat gewoon leuk er zit heel veel energie in en die moet ik eruit rijden anders word ze gek,maar 2 uur in die bak vind ik niet zo heel erg.
supperr stoere pony:)
WildWings schreef:_KiMbErLeY_ schreef:nee, hij word niet zo gauw gek, maar als hij te snel liep gaf ik een ophouding, en hield ik mijn been eraf, en ging ik weer verder met vragen enz, enz..
en ik vind dat hij maar behoort te luisteren, het is geen hobbelknol, en ik weet dat hij het kan, en ik weet ook dat ik het met een beetje doorzetten voor elkaar krijg!!
1. Vragen? Wat 'vraag' jij precies, als ik het mag vragen- hoe rijd jij je paard nagevelijk?
2. Hij behoort maar te luisteren, goedzo meis! Hartstikke goede instelling.. Luisteren moet'ie en luisteren zal'ie, want hij MOET ontspannen en desnoods rijden we twee-en-een-half uur want hij MOET EN ZAL ontspannen lopen, en als hij dat niet wil dwingen we 'm gewoon!Prima manier, jij gaat het nog helemaal maken in de dressuursport zo meissie!
slecht van mij? slecht van degene die het wél heeft gezien die in de bak reden, en het niet hebben gezegd!!
crossmonster schreef:grappige pony
jammer alleen van die dikke manen, dat is een pokkewerk om die te vlechten
LizzyLover schreef:Hoezo ze reageren niet vel?? Als zij dat beter vond voor de pony of haar zelf laat er dan lekker het paardje gaat er echt niet dood van hoor. ik rij ook wel eens 2 uur hoor maar mijn paard die vind dat gewoon leuk er zit heel veel energie in en die moet ik eruit rijden anders word ze gek,maar 2 uur in die bak vind ik niet zo heel erg.
supperr stoere pony:)
pAardenMeiid schreef:leuke pony!ik kom in maart ook daar stage lopen
(je had me misschien wel gezien toen ik ging vragen
) maar commentaar is al zat gegeven dus daar ga ik niet op in