Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sammie_44 schreef:Die pony is cker niet mager, alleen lijkt het misschien zo op die rijfoto's..
Wel erg recht halsje met onderhals. Probeer d'r wat nageeflijker te rijden (zonder te sjorren of te trekken of te zagen) zodat ze dr achterhand wat gaat gebruiken en die hals wat ronder wordt.
Succes

_loekie_ schreef:Leuke pony.
Is dat zand pad niet gewoon asfalt met een heel klein beetje zand er over heen?
Ik zou idd even controleren of je bakstukken dan niet te strak zitten.
Stja en de meeste paarden hebben daar wel last van als ze wat ouder zijn.
Zeker in de winter vallen veel paardjes in
, Bakstukken zitten niet te strak, maar ze was in een aantal gevallen aan het hyperen, madam wou helemaal niet stappen op het zandpad, maar ik had een wandelaar mee, dus ze moest maar gewoon braaf zijn. Pattypaard schreef:sammie_44 schreef:Die pony is cker niet mager, alleen lijkt het misschien zo op die rijfoto's..
Wel erg recht halsje met onderhals. Probeer d'r wat nageeflijker te rijden (zonder te sjorren of te trekken of te zagen) zodat ze dr achterhand wat gaat gebruiken en die hals wat ronder wordt.
Succes
sorry, maar je moet eerst de achterhand eronder krijgen. Dan zal het diertje ook eerder goed nageeflijk gaan lopen. (anders bijv. op de voorhand) Van achteren naar voren rijden. Niet voor beginnen en dan achter laten komen.
Leuke pony heb je, je handen mogen wel wat hoger
)
Qimm schreef:@ xxxvagoxxx: Ze is zo'n beetje 19, ze heeft niet te veel bespiering omdat ik niet vaker dan 2x per week kan rijden. En zolang ik haar ken (jaar of 10) is ze al zo dun, het is gewoon haar figuur neem ik aan.
Jup achterover zitten, vooral schouders naa achter is nog mijn probleem, maar de dikke jas vertekent ook wel.

Fijn dat ze op haar leeftijd nog lekker aandacht krijgt en (licht) gereden wordt!
Kost nogal wat inspanning, en je rijdt haar zoals je zegt nog maar 2 x per week...Rijd lekker licht dressuur in de bak, met veel ontspanning, lekker spiertjes trainen. En probeer de buitenritten lekker ontspannend te houden
Skitter schreef:Ik vind het erg goed uitzien hoor! Je ziet tegenwoordig alleen van die jonge paarden op bokt, nu een lekkere oudjeFijn dat ze op haar leeftijd nog lekker aandacht krijgt en (licht) gereden wordt!
Nou ja, wel vind ik dat je de omgevallen bomen niet altijd hoeft te springenKost nogal wat inspanning, en je rijdt haar zoals je zegt nog maar 2 x per week...Rijd lekker licht dressuur in de bak, met veel ontspanning, lekker spiertjes trainen. En probeer de buitenritten lekker ontspannend te houden