dat ik niet goed zat is het geval nooit geweest anders zou ik dat vaak genoeg tegen me gezecht worden maar dit was niet het geval ook nooit in de les ofzo en dat heb ik met verschillende paarden gehad en bij verschillende instructeurs/trieses en dit al ruim 20 jaar niet dat ik ook deze 20 jaar heb les gehad maar als het voorkwam dat ik probleemen had met een paard dan ging ik lessen verder heb ik vaak jonge paarden zadelmak gereden en vaak recreatief lekker buiten op mijn paard of op dat van een ander ik ben zelf nooit gestart ofzo maar beheers het rijden zelf behoorlijk goed kan geen z proef rijden ofzo en die beschadeging komt ook niet van het rijden maar van een ongeval met brommer en 2 weken daarvoor draaide ik een ponie kamp met mijn nicht vriend en colega,s en met dag 2 was er een vervelende haf dus vond het wel een uitdaging en wilde hem rijden groen ding vind ik echt geweldig maar helaas hij kwam iets te ver omhoog en sloegen samen om en kwam ook toen met mijn been onder het paard en ja toen was het al mijn enkel en 2 weken later dat brommer ongeluk dus welk van de 2 ongevallen deze schade heef aangebracht weet ik niet maar die schade kan niet verholpen worden ik heb dus veel pijn bij het lichtrijden en soms gewoon een beweging langs mijn enkel van de buik zelf doet soms ook zeer als het flink koud is
mijn laarzen kom ik niet meer in dus steun heb ik niet in joppers
maar wie weet ik ga naar een andere arts om het nogmaals te laten onderzoeken want paarden is mijn leven ik had genoeg te doen deze zomer er stonden dit jaar 2 merry,s te wachten om zadelmak gereden te worden en een hengst en 2 tuigers te trainen ik had hier erg naar uitgekeken ik doe deze al vanaf de geboorte en geef ze niet graag uithanden maar het ziet er naar uit dat ik een ruiter voor ze moet gaan zoeken wat mijn en de eigenaar niet zo erg leuk vinden
ik ben er ook echt kapot van
laats had ik er een te koop staan en de mensen wilde dat hij werd voorgereden en dan heb ik niet een een ruiter gelukkig was er iemadnd van mijn stal zo lief het te doen maar op het moment van tonen voelde ik me echt verrot waarom kon ik het zelf niet
meiden duim voor me dat het goedkom
ik wil nog zoveel doen en onderandere mijn mooie merrie naar de z rijden