Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Tessa_frida schreef:om eerlijk te zijn vind ik het paard niet zo mooi gebouwd. hij heeft een mega voorhand en een klein kontje. als ik jou was zou ik m iets dieper laten lopen dan lijkt het allemaal wat beter in verhouding.

daantjuhhh schreef:Tessa_frida schreef:om eerlijk te zijn vind ik het paard niet zo mooi gebouwd. hij heeft een mega voorhand en een klein kontje. als ik jou was zou ik m iets dieper laten lopen dan lijkt het allemaal wat beter in verhouding.
Ik denk ook dat dat komt omdat het zadel zo naar achteren ligt.
Zo blijft er weinig aan de achterkant over en veel aan de voorkant zeg maar.
Het word daardoor een beetje gezichtsbedrog.
Tenminste dat denk ik..
Verder vind ik m wel stoer.
Een vriendin van me heeft een Jazz pony.
Erg leuk, lief en braaf en extreem goed sjouwend beestje.
En natuurlijk heel mooi..
Whispertje schreef:lekker paardje hoor!
en ja, ik heb eigenlijk nog nooit een lelijke jazz gezien, of eentje die niet kon lopen
Leuk hoor, is het je eigen paard?
maargoed, ik werk op een dressuurstal en denk dat daar ook alleen de goede jazzen komen 

op de foto loopt die gigantisch onder je vandaan, laat hem meer sluiten, en de achterbenen onder de massa zetten ipv zo van het achterbeen af te lopen.
Tessa_frida schreef:om eerlijk te zijn vind ik het paard niet zo mooi gebouwd. hij heeft een mega voorhand en een klein kontje. als ik jou was zou ik m iets dieper laten lopen dan lijkt het allemaal wat beter in verhouding.
Je mag je handen rechterop houden. Verder is je beenligging niet super. Je hakken mogen meer naar beneden en je stijgbeugel onder de bal van je voet. Je onderbenen mogen iets naar achter. Je mag best wat rechter op zitten. Wees maar lekker arrogant dat je op zo'n jazzxpion nakomeling zit! lekker omhoog kijken en je schouders naar achter
Ik vind het lijken dat je het paard meer op de binnenteugel rijdt (kan aan mij liggen hoor)
Hij heeft trouwens een mooie draf zeg!
succes!
niet echt mijn ding
XlucienneX schreef:whow nog even en je gaat er met zadel en al achter af glijden.
ik zou een ander zadel erop doen of een borstuig erop doen wat mega slecht voor de rug als het zadel daar ligt.. misschien propt ie zich daarom op of kan daarom niemand met hem rijden? het doet hem misschien wel auwie.
nu on topic.. leuk paardje mag ietsje meer achter zakken. verder ziet het er leuk uit maar wel storend hoever je achter op de rug zit
Ik vind dat hij voor een 3,5 jarige achter genoeg zakt hoor. Als ie wat ouder word kun je wel wat meer vragen... maar eerst maar wat rustig aan toch?? Vind ik tenminste..... Midnight16 schreef:Leuk paard en inderdaad goede bewegingen![]()
Maar ben ik nu de enige die vind dat het zadel te veel naar achteren ligt
frieske schreef:wat een super mooi paard
ik denk dat als je hem wat opgerichter laat lopen dat hij wat meer gaat zakken met de achterhand en van voren nog mooier gaat dragen..
Wat rij je met m en hoe oud is hij?
succes verder met m