Mijn Lieve Haflinger en Shet! + filmpjes springen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 21:01

ten eerste: dat filmpje waar ik te ver naar voren ging was omdat de singel niet genoeg strak zat en dit was eff snel voor filmpje dus.. en wat ik al zei GEEN REACTIES OVER ZADEL en julie beginnen er tog over...

bedankt voor de verdere kritiek!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:21

En wat als je er voor de camera met zadel en al afgevallen was?
Niet echt veilig, sorry dat ik het zeg..

Elamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 21:25

Anoniem schreef:

sorrie hier reageer ik niet op

Perzik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:07

Ik vind het wel netjes!
Probeer je tenen wel naar binnen te draaien.
Leuke en mooie haf!

Ik mag niks over het zadel zeggen maar ik kan het niet laten , misschien is een staartriem inderdaad wel handig.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:12

XxriieterxX schreef:
[naam] schreef:

sorrie hier reageer ik niet op

Dan houd ik ook verder mn mond en hoop dat er geen ongelukken gebeuren.

Maxielover

Re: Mijn Lieve Haflinger en Shet! + filmpjes springen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:15

Hoi, ik zag je zadel op de filmpjes idd ook schuiven. Dat is een teken dat het niet goed past. Als je zadel naar voren schuift helpt het als je er een staartriem om doet. En verder, je mag bij de sprongetjes wel wat meer in de verlichte zit zitten, want je zit bijna rechtop en dat is niet echt fijn voor je paard. Dan moet je net na de sprong weer overeind komen zodat je paard nog goed de ruimte heeft om weer snel weg te komen na de sprong. Dit gaat voor je paard lastiger als je dan alweer direct zit. Verder, let op dat je voeten niet zo in de beugels schuiven en tenen naar binnen. Ook is een loshangende sjaal gevaarlijk. Je kan ergens aan blijven hangen als je eraf valt en dta kan erg gevaarlijk zijn. Je kan je sjaal tijdens het rijden beter in je jas stoppen. Er valt nog veel te verbeteren voor jou en je pony, maar het ziet er al best aardig uit allemaal !!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 22:19

Maxielover schreef:
Hoi, ik zag je zadel op de filmpjes idd ook schuiven. Dat is een teken dat het niet goed past. Als je zadel naar voren schuift helpt het als je er een staartriem om doet. En verder, je mag bij de sprongetjes wel wat meer in de verlichte zit zitten, want je zit bijna rechtop en dat is niet echt fijn voor je paard. Dan moet je net na de sprong weer overeind komen zodat je paard nog goed de ruimte heeft om weer snel weg te komen na de sprong. Dit gaat voor je paard lastiger als je dan alweer direct zit. Verder, let op dat je voeten niet zo in de beugels schuiven en tenen naar binnen. Ook is een loshangende sjaal gevaarlijk. Je kan ergens aan blijven hangen als je eraf valt en dta kan erg gevaarlijk zijn. Je kan je sjaal tijdens het rijden beter in je jas stoppen. Er valt nog veel te verbeteren voor jou en je pony, maar het ziet er al best aardig uit allemaal !!

bedankt voor commentaar maar WEER reacties over zadel
en tja sjaal... eigen verantwoordelijkheid

Elamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 22:22

en uhh mensuh shet is gone nee die stond bij de fotoos maar die heb ik eruit gehaald omdat ze te groot waren

Tinkie_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 19:27

Hoi,
Ik vind dat je zadel vvelste ver naar voren ligt/schuift. IK weet de oorzaak hiervan wel maarm meis, zorg ajb dat je singel goed strak zit! helemaal met springen. Is echt voor je eigen veilig hied!! En meer in de verlichte zit je belemmert nu de springtechniek van je pony die wel talent heeft alleen dat jy dat belemmerd door middel van je zit.
Verder lijkt me die sjaal niet echt zo'n groot probleem. En iets minder neerploffen op je paard. Kan ernstige blessures teweeg brengen.
Verder erg leuk haf

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 19:52

XxriieterxX
leuk beesie gaat lekker hard ( beetje te )
en ja ik kan het ok niet laten het zadel past gewoon niet het komt om hoog klepert ( en los je niet op met een startriem)

als je hier lang mee door rijd verknal je de rug van de pony
sorry maar kijk naar ander zadeltje meschien kan je deze inruilen

capsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 20:39

beetje onduidelijke fotos!

capsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 20:40

verder wel goed maar het is niet egt veilig om zo ff zonder aantesingelen te gaan rijde!!?

Elamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 22:16

hard?? ja die keer wel ja,,, maar bij hara is dat eigenlijk niet normaal haha