Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nee hoor grapje, (kom net uit dat topic zetten) ik vind het er netjes uitzien, elegant paardje heb je. Maar ik zou dus ook iets meer lengte in de hals willen zien, probeer je paardje iets meer ruimte te geven en als hij gaat duiken, rijd hem dan voorwaarts. Succes! 
Emma_Ivana schreef:hejj, ik vind hete r erg leuk uitzien, maar het lijkt een beetje alsof je haar/hem aan de teugel trekt
nou dat is echt iest wat ik helemaal nie doe want als ik dat deed dan zou die heel de tijd steigeren en nie lopen dus want dan ontspant die zich helemaal nie ik hou me teugels wel op maat maar ik volg de beweging van zijn mond en als hij lager ga dan gaan me teugels ook langer maar dit was de tweede dag dat ik weer echt ging oefenen maar jah ik vind dat kan je toch nooit van een foto zien groetjes Ninja MrsSoliana schreef:Ik vins dit er erg in de krul getrokken uitzien :S Kan er niet blij van worden.
Nimmedor schreef:wauwww wat een PLAATJE, je hebt echt een bloedmooi paardje, wees er maar zuinig op
probeer hem inderdaad iets meer met de neus eruit te rijden, gewoon lekker richting halstrekken.
Longeer hem eens lang en laag bijgezet, of met chambon, dat doet wonderen
leuk voor je commentaar trouwens jij heb ook een heel leuk paardje ja dat doe ik ook allemaal hoor maar hij probeert er zo onderuit te komen en dan heb ik hem en dan ben ik hem weer kwijt maar ik ben nu pas weer een week bezig hoor met echt weer oefenen en nu op dit moment wil die al bijna tot de grond zo laag en daar ben ik oook steeds mee bezig dit is nog eens leuke commentaar sommige mensen brengen het echt bot en daar kan ik nie tegen omdat ze me paardje nie kennen
veel succes met je paardje groetjes Ninja
Ursy schreef:Erg leuk dier, jullie zijn een mooie combinatie. Ik zou graag het paard wat meer over de rug willen zien lopen, en dan vanuit daar weer oprichten. Dus eerst wat langer, lager en ronder laten en vanuit daar langzaam opbouwen naar de oprichting. Den k eraan dat je hem goed van achter naar voren rijdt!
En fijn om te lezen dat jullie een nieuw zadel gekocht hebben, nogmaals ik vind jullie een leuke combinatie!
groetjes Ninja Ukster schreef:heej ninja!
ghehe k moet wel lachen van al die reacties, ik vind het er goed uitzien.
want van die ene wedstrijd waar ik toen bij ging kijken met nance was het net een tijdbommetje!
ik vind het een leuk paardje!
Dandy schreef:Ik vind het een super-mooi paardje, en aan je verhaal te lezen ben je al hard op weg om naar ontspanning te rijden, dus dat komt vast wel goed.
Kan het zijn dat ik een keer wedstrijd heb gereden bij jullie ? De bak en stallen komen me erg bekend voor namelijk (is dat met die 2 bakken gelijk naast elkaar ?)

KimS schreef:hey
ik vind het een hele leuke pony, maar je mag hem langer laten in de hals! Je teugels ietsje langer, zodat hij met zijn hoofd aan de loodlijn komt, en dat de nek (net achter de oren) het hoogste punt is. Nu is het hoogste punt 3 of 4 wervels daarna, dat noemt men een valse knik. Je pony kan zo ook niet genoeg bewegen.
Dus zeker een punt om aan te werken, voor de rest ziet het er leuk uit, je zit er netjes op!
veel succes
xxx
sweetlook17 schreef:Kathleen_vW schreef:hey, locals
manege hoogvliet zie ikik zit in de buurt, sta zelf op Simonshaven.
Leuke combinatie, paardje loopt netjes, misschien iets te diep, maar dat is voor de training helemaal niet erg
hoi![]()
jah ik sta inderdaad op hoogvliet![]()
ben zelf nog nooit op simonshaven geweest is het leuk daar
doei doei
ik ben ook nog nooit op hoogvliet geweest. Klopt het dat de manege gaat verhuizen? esperance schreef:is dat ikmal du breuil???
doei doei
ik ben ook nog nooit op hoogvliet geweest. Klopt het dat de manege gaat verhuizen?
sweetlook17 schreef:[
hoi![]()
jah ik sta inderdaad op hoogvliet![]()
ben zelf nog nooit op simonshaven geweest is het leuk daar
doei doei
[/quote]
simonshaven is best gezellig, de pensionklanten zijn echt tof en je hebt super accomodatieik ben ook nog nooit op hoogvliet geweest. Klopt het dat de manege gaat verhuizen?