Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)dat ene filmpje met de eenvoudige wissel
je zit natuurlijk niet voor niks in die z2
oryantje schreef:hai hai
ten eerste leuk paardje![]()
maar ik vindt het er heel onrustig uit zien ik heb niet alle filmpjes bekenen(duurt te lang)dat ene filmpje met de eenvoudige wissel
sorry maar ik vindt het erniet uit zien zo onrustig zo trekkerig totaal geen eenheid met je paard totaal geen voorbereiding![]()
ik vindt het er zo totaal niet z2 waardig uit zien totaal geen omstpanning niet ij jouw en niet in je paard
en je zit is veel te onrustig je moet zo een ver gevorderd paard op je pinken kunnen rijden
ik wil je niet de grond in boren ofzo![]()
deze punten vielen mijn op en als je daar verandering in brengt zal het er wel super uitzien denkje zit natuurlijk niet voor niks in die z2
! oryantje schreef:wat is hier mis mee dan???dis toch gewoon een mening!!en normaal verwoord
talented schreef:Ik vind je onrustige beenligging niet echt storend, naar mijn inziens (voor zover je dat kan beoordelen vanaf zo''n film) stoor je hem niet met je spoor! Wel vind ik je handen wat te strak. Ik zou wat meer "vering"willen zien in je handen, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Snap je wat ik bedoel?!
milo schreef:nou ja, ik mocht maar 1 fimpje kijken en anders moest ik 80 minuten wachten...![]()
ik heb dus alleen de gallopswissels gezien.
probeer vanuit de stap meteen in gallop aan te springen, en de draf over te slaan na de stap.
dus: gallop-stap-gallop
of gallop-draf-gallop
maar ik weet niet hoe jij dit geleerd hebt.
maar je kan al wel gallopswissels doen zonder overgangen toch? ik rij een z2 paard van 29, en hij schudt ze nog allemaal uit zijn mouw
Muislover schreef:ik kan ze ook niet zien..
kan je ze niet uploaden via zippyvideos?
oryantje schreef:hai hai
ten eerste leuk paardje![]()
maar ik vindt het er heel onrustig uit zien ik heb niet alle filmpjes bekenen(duurt te lang)dat ene filmpje met de eenvoudige wissel
sorry maar ik vindt het erniet uit zien zo onrustig zo trekkerig totaal geen eenheid met je paard totaal geen voorbereiding![]()
ik vindt het er zo totaal niet z2 waardig uit zien totaal geen omstpanning niet ij jouw en niet in je paard
en je zit is veel te onrustig je moet zo een ver gevorderd paard op je pinken kunnen rijden
ik wil je niet de grond in boren ofzo![]()
deze punten vielen mijn op en als je daar verandering in brengt zal het er wel super uitzien denkje zit natuurlijk niet voor niks in die z2
Whispertje schreef:Heb je al een kür? Zie onderschrift!