Marinda(z2) @ training

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:22

wat moet je over typen dan? de tekst wat rood is?
want ik ben nu wel erg benieuwd naar de filmpjes..

Kieffer

Re: Marinda(z2) @ training

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:12

Leuk paardje,
En die bak ziet er ook mooi uit!

Commentaar is al gezegd, ik ben het er 100% mee eens

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:33

hai hai
ten eerste leuk paardje
maar ik vindt het er heel onrustig uit zien ik heb niet alle filmpjes bekenen(duurt te lang )dat ene filmpje met de eenvoudige wissel
sorry maar ik vindt het erniet uit zien zo onrustig zo trekkerig totaal geen eenheid met je paard totaal geen voorbereiding
ik vindt het er zo totaal niet z2 waardig uit zien totaal geen omstpanning niet ij jouw en niet in je paard
en je zit is veel te onrustig je moet zo een ver gevorderd paard op je pinken kunnen rijden
ik wil je niet de grond in boren ofzo
deze punten vielen mijn op en als je daar verandering in brengt zal het er wel super uitzien denk je zit natuurlijk niet voor niks in die z2

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:49

oryantje schreef:
hai hai
ten eerste leuk paardje
maar ik vindt het er heel onrustig uit zien ik heb niet alle filmpjes bekenen(duurt te lang )dat ene filmpje met de eenvoudige wissel
sorry maar ik vindt het erniet uit zien zo onrustig zo trekkerig totaal geen eenheid met je paard totaal geen voorbereiding
ik vindt het er zo totaal niet z2 waardig uit zien totaal geen omstpanning niet ij jouw en niet in je paard
en je zit is veel te onrustig je moet zo een ver gevorderd paard op je pinken kunnen rijden
deze punten vielen mijn op en als je daar verandering in brengt zal het er wel super uitzien denk je zit natuurlijk niet voor niks in die z2

Voor zulke mensen plaats ik dus bewust nooit trainingsfoto's cq trainingsfilmpjes meer op bokt !

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:01

wat is hier mis mee dan???dis toch gewoon een mening!!en normaal verwoord

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:26

oryantje schreef:
wat is hier mis mee dan???dis toch gewoon een mening!!en normaal verwoord

Tis inderdaad jouw mening, maar om na 1 filmpje al beter te kunnen beoordelen dan de jury's die haar dus wel Z2 waardig vinden en dan te zeggen dat het er 'totaal niet Z2 waardig uit ziet'.. Nee dat vind ik niet normaal verwoord.

Maar goed, voordat we deze hele discussie weer gaan voeren.

Leuke pony en veel succes met je kur.

ippolata

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:32

krijg de filmpjes niet voor mekaar jammer.....

Mick_G

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:33

Heb je al een kür? Zie onderschrift!

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 20:37

talented schreef:
Ik vind je onrustige beenligging niet echt storend, naar mijn inziens (voor zover je dat kan beoordelen vanaf zo''n film) stoor je hem niet met je spoor! Wel vind ik je handen wat te strak. Ik zou wat meer "vering"willen zien in je handen, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Snap je wat ik bedoel?!

zoals er al stond was ze behoorlijk sterk en had veel gewicht in m'n handen.

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 20:38

milo schreef:
nou ja, ik mocht maar 1 fimpje kijken en anders moest ik 80 minuten wachten...

ik heb dus alleen de gallopswissels gezien.
probeer vanuit de stap meteen in gallop aan te springen, en de draf over te slaan na de stap.
dus: gallop-stap-gallop
of gallop-draf-gallop

maar ik weet niet hoe jij dit geleerd hebt.

maar je kan al wel gallopswissels doen zonder overgangen toch? ik rij een z2 paard van 29, en hij schudt ze nog allemaal uit zijn mouw

ik snap wat je bedoelt. gallopswissels zijn niet onze sterkste punten. ze wil nog wel is lekker door drammen en de overgang via draf maken.

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 20:39

Muislover schreef:
ik kan ze ook niet zien..
kan je ze niet uploaden via zippyvideos?

nee lukt niet. dan ben ik eeuwig aan het uploaden en heb ik niet de gewenste tijd van het filmpje

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 20:44

oryantje schreef:
hai hai
ten eerste leuk paardje

trainen is niet hetzelfde als wedstrijd rijden. jammergenoeg liep ze deze dag niet goed en was ze zoals ik al zo vaak zeg behoorlijk sterk. maar als jij het dr niet uit vind zien..waarom ben ik dan wel in de z2 terecht gekomen? waarom hoor ik van m'n instructeur dan niet dat ik hardstikke fout rijd? natuurlijk ben ik niet de beste.
dat filmpje van de gallopswissels..daarvan weet ik ook dat het echt hardstikke fout is. ze dramt hardstikke door(sterk worden) en duwd zichzelf helemaal uit elkaar.
k hoop dat je de volgende keer niet zo negatief wilt zijn. je hoeft niet iedereen de grond in te duwen! degene die rijd weet zelf ook wel wat die fout doet.

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 20:45

Whispertje schreef:
Heb je al een kür? Zie onderschrift!

sorry ik word al door iemand anders geholpen (l0esjj @ bokt)

chesty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:49

heej caro..
ik vind dat je een super pony hebt hoor
maar ik zie je natuurlijk ook vaker rijden en het is echt wel z2 waardig

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 00:47

Leuk paardje heb je zeg, wat de andere ook al zeiden probeer wat minder te duwen maar mij stoort het niet echt.
Proberen alleen tijdens het appuyeren echt duidelijk te laten zien dat zn voorhand voor is, voorderest gewoon zo door gaan

anne1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:14

he wat leuk om marinda weer eens te vinden zeg!!!
ik heb haar gekocht als 3 jarige en beleerd en opgeleid, daarna heeft alwina haar gekocht en naar de Z gereden, het was vanaf dag 1 een toptalentje, ze moest echt vaak geremd worden omdat ze als 3 jarige altijd begon aan de zwaardere oefeningen.
echt leuk om te zien het was altijd een velle bliksem!dat kan je aan haar koppie wel zien!
succes met haar!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:34

op het eerste filmpje na, krijg ik overal de melding dat de filmpjes zijn verwijderd :s
en bij het eerste filmpje kom ik er verder ook nie uit. terwijl ikwel vaker filmpjes heb gekeken via deze upload site.

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:46

Dit is een oud topic
ik tem even

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:49

Oud topic.