Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Alles gaat zo klungelig en moeilijk.. maar rijden moet je leren.. en juist daarvoor zijn de maneges! Respect voor alle ponies! Wat voor liedje is het eigenlijk? Vond em echt leuk

Cinnepin schreef:ik vindt dat meisje op dat bruine vosje zo onrustig ze lijkt wel een beginner!!ook ik vind het typisch een manege les, veel getrek, veel geschop
maargoed

Cinnepin schreef:ook ik vind het typisch een manege les, veel getrek, veel geschop
maargoed
verder leuk in elkaar gezet en leuk liedje op de achtergond
leuke beestjes! Cinnepin schreef:ook ik vind het typisch een manege les, veel getrek, veel geschop
maargoed
verder leuk in elkaar gezet en leuk liedje op de achtergond
't Commentaar op t rijden van de rest is al gegeven, maar daar ga ik niks over zeggen, ik rij ook op een manege, en ik denk dat op alle maneges wel "geschopt" wordt door sommige ruiters, zegmaar. 

Anoniem schreef:__inge__ schreef:kvind het wel een echte manegeles, met veel geschop enzo.. respect voor de manege pony`s inderdaad, maar wel leuk zo`n filmpje
Tja manege pony's he.. de meeste luisteren niet als je gewoon je been aanlegd..
Maar nou valt in onze les het geschop nog mee, we zitten heel vaak bij de les voor ons te kijken en daar gaat het er even wat harder aan toe.. maar dat is ook de halfgevorderde groep

Anoniem schreef:Tja manege pony's he.. de meeste luisteren niet als je gewoon je been aanlegd..
Maar nou valt in onze les het geschop nog mee, we zitten heel vaak bij de les voor ons te kijken en daar gaat het er even wat harder aan toe.. maar dat is ook de halfgevorderde groep

Ilzjuh schreef:Anoniem schreef:Tja manege pony's he.. de meeste luisteren niet als je gewoon je been aanlegd..
Nu ga ik misschien wat irritant doen, maar als je gewoon je been aanlegt, en een paard reageert niet, is dat geen enkele reden tot overmatig geschop hoor.![]()
Ik zie trouwens bij dat tikkertje ook een hoop overbodig geruk, dat het een spelletje om winnen of verliezen is moet niet ten koste gaan van die pony's. Probeer gewoon zacht te blijven en niet te kort te draaien/te veel in de mond te rukken.
Ik vind trouwens dat witte paardje (Die waar jij op zit geloof ik?) een beetje ongemakkelijk lopen, niet helemaal zuiver als je het mij vraagt. Maar dat kan aan mij liggen.