Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Marjolein_ schreef:heyitsme schreef:nou ik denk dat als je in verhouding gaat kijken, er evenveel friezen als andere rassen zijn die dus achter de teugel kruipt !!!
Het is een friezenkwaal. Layla kan ik dus echt met moeite ontspannen, omgeving vind ze veel interessanter. Erg vervelend en irritant, want zo kan ik haar dus nooit goed aan de teugel laten lopen. Ze ontspant zich gewoon moeilijk zeg maar
Citaat:Het is een friezenkwaal. Layla kan ik dus echt met moeite ontspannen, omgeving vind ze veel interessanter. Erg vervelend en irritant, want zo kan ik haar dus nooit goed aan de teugel laten lopen. Ze ontspant zich gewoon moeilijk zeg maar
Citaat:Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb zelf ook een fries nog maar 3-jaren jong maar concentreert zich als de beste, alle friezen waar ik op heb gereden/of heb gereden zien worden dus ik vind dit een beetje zo van "Ja alle friezen doen dat" maar dat is totaal niet zo, het enige wat echt klopt van wat friezen over het algemeen doen is dat ze op een gegeven moment geen zin meer hebben en dus de "moter" maar uitzetten, alhoewel ik vind dat je dat er ook uit moet kunnen krijgen, maar verder leuke fries ik zou hem/haar alleen graag ietjes ronder willen zien..