Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kail_pepper schreef:..ik heb gwoon raad gevraagd aan een vriendin met meer ervaring dan mij...
Enne Sandra, ik hoop dat t nu misschien beter lukt door raad van anderen, zonder les... Veel suc-6 ! sandra1986 schreef:en ik rijd om ponnys die wij kopen die hetzij mishandeld zijn of wat dan ook om die weer rijdbaar te maken. ik hoef niet op wedstrijd of wat dan ook
Kail_pepper schreef:dus als je geen wedstrijden hoeft je pony/ paard dus niet goed te kunnen lopen zeg jij ? ik rij ook geen wedstrijden maar ik wijk toch ook ? sorry hoor maar ik vind dit wel een beetje een rare opmerking..
al rijd je geen wedstrijden, dan nog kan je moeilijke oefeningen met je pony doen of ze leren.. ik vind dit nou niet echt een slimme opmerking hoor... zo van je rij tog geen wedstrijde dus wr0m doe je moeilijk.. komt beetje verwaand over sorry....
Kail_pepper schreef:dus als je geen wedstrijden hoeft je pony/ paard dus niet goed te kunnen lopen zeg jij ? ik rij ook geen wedstrijden maar ik wijk toch ook ? sorry hoor maar ik vind dit wel een beetje een rare opmerking..
al rijd je geen wedstrijden, dan nog kan je moeilijke oefeningen met je pony doen of ze leren.. ik vind dit nou niet echt een slimme opmerking hoor... zo van je rij tog geen wedstrijde dus wr0m doe je moeilijk.. komt beetje verwaand over sorry....
superwoman schreef:Kail_pepper schreef:dus als je geen wedstrijden hoeft je pony/ paard dus niet goed te kunnen lopen zeg jij ? ik rij ook geen wedstrijden maar ik wijk toch ook ? sorry hoor maar ik vind dit wel een beetje een rare opmerking..
Ik vind jou opmerking niet slim.... je hebt dus niet goed nagedacht...
Als je geen wedstrijden rijdt en je heb geen les - dan moet je het paard niet (verkeert) proberen te trainen....
Of trainen met les - of recreatie en niet klooien!
Citaat:En ze zal heus wel iets weten over wijken want zij en die pony kunnen het wel, alleen de kont gaat niet goed mee ??? als ik het goed begrepen heb dan...
Kail_pepper schreef:even voor alle duidelijkheid verder : ik ben niet tegen les nemen hoor... kijk ik heb een shetje, en rij een pony van iemand anders, maar als ik zelf een (rij) pony zou hebben zou ik zelf ook les nemen, maar t ging hier om een vraag van iemand, en diegene vraagt niet of ze les moet nemen of niet.. ze vraagt raad..
Ik snap je wel wonderwoman, maar dit meisje vraagt om raad en ze wil absoluut geen les zoals ik begrijp.. kijk je kunt wel adviseren om les te nemen, ik zeg niet dat ze dat niet moet doen...
maar goed, degene waar dit omgaat wil geen les... ze wilt het zelf proberen ik dat recht heeft ze ook... het zal idd makkelijker gaan met les ja daar heeft iedereen gelijk in.. als ik verder was gegaan met lessen was ik ook verder gekomen maar ik heb hier dus niet voor gekozen...
maar bij deze wil ik ook niemand aanvallen verder...