Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissBonny schreef:Leuk paardje kan leuk springen
Die picknick tafel vind ik wel een beetje gevaarlijkmaar je weet vast wel wat je doet.
Btw; keek net nog in je profiel, wat is Valentino toch een super leuk paardje zegJammer dat ze weg is zeg. Waarom is ze weggegaan? [ als ik vragen mag
]

ziet er echt goed uit. 

ga wel even duimen hoor!!
!!!

shettilover schreef:je bent echt gek dat je over een bankje gaat springen als die niet goed springt dan kan die de been brekken

irmaaatje schreef:je springt het stijltje en kruisje van de verkeerde kant,, de balken die er onder liggen moeten er voor liggen,, niet erna. want als hij daarop landt met zijn achtervoeten, kan dat nog best naar aflopen!!

irmaaatje schreef:je springt het stijltje en kruisje van de verkeerde kant,, de balken die er onder liggen moeten er voor liggen,, niet erna. want als hij daarop landt met zijn achtervoeten, kan dat nog best naar aflopen!!
dan moet hij ook al heel raar springen als hij daar wil landen magic_lover schreef:irmaaatje schreef:je springt het stijltje en kruisje van de verkeerde kant,, de balken die er onder liggen moeten er voor liggen,, niet erna. want als hij daarop landt met zijn achtervoeten, kan dat nog best naar aflopen!!
dan moet ie wel heeeeel raar springen wil ie net 20 cm na de hindernis landen
ik neem aan dat ze zelf wel weet dat ie normaal ervoor moet liggen

Eerlijk = eerlijk!shettilover schreef:je bent echt gek dat je over een bankje gaat springen als die niet goed springt dan kan die de been brekken

)