Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kylan schreef:Ik heb de proef gezien gisteren
Je pony kan echt supergoed lopen. Het enige waar ik me vreselijk aan stoorde was dat de tong de hele tijd uit de mond kwam. Op de foto's zie je het niet zo erg, maar alleen in het laatste galop gedeelte heb ik de tong niet gezien...
Je pony kan wel ontzettend goed bewegen en de oefeningen zagen er ook keurig uit. Als de tong gewoon in de mond was gebleven was je vast nog hoger geeindigd.
Bertuss schreef:Kylan schreef:Ik heb de proef gezien gisteren
Je pony kan echt supergoed lopen. Het enige waar ik me vreselijk aan stoorde was dat de tong de hele tijd uit de mond kwam. Op de foto's zie je het niet zo erg, maar alleen in het laatste galop gedeelte heb ik de tong niet gezien...
Je pony kan wel ontzettend goed bewegen en de oefeningen zagen er ook keurig uit. Als de tong gewoon in de mond was gebleven was je vast nog hoger geeindigd.
Die tong is ook een apart gevalletje. Ik ken Easter Boy en ik heb eigenlijk ook geen idee waarom hij het doet. Maar wat ik wel weet is dat Hester hier al heel vaak commentaar over heeft gekregen wat niet altijd zo leuk was. Het is natuurlijk logisch dat als z'n tong binnen was gebleven dat ze dan betere punten had gehad. Dat is bij elke jury zo. Daarom vind ik het ook juist zo knap dat ze ondanks die tong zo ver in de dressuur is gekomen.
(niet aanvallend of agressief bedoeld hoor)