xxx
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crossmonster schreef:nee dat dacht ik al, wel een lekkere deuk in dat mooie koppie, maar gelukkig niet de bouw verder van een arabier
sja en ik bedoel dit echt niet gemeen hoor, maar dat jouw paard JOUW paard is, betekend dat dat je een mensenleven in gevaar kan brengen?
de buitenbak was slecht en kan glad zijn, wat als ie uit was gegleden vlak voor de "hindernis"?
ik wil je dus echt niet de les lezen , maar als jonge kinderen dit zien, gaan ze het misschien ook proberen, dus ja dan geef ik er idd commentaar op...
Sophiee schreef:crossmonster schreef:nee dat dacht ik al, wel een lekkere deuk in dat mooie koppie, maar gelukkig niet de bouw verder van een arabier
sja en ik bedoel dit echt niet gemeen hoor, maar dat jouw paard JOUW paard is, betekend dat dat je een mensenleven in gevaar kan brengen?
de buitenbak was slecht en kan glad zijn, wat als ie uit was gegleden vlak voor de "hindernis"?
ik wil je dus echt niet de les lezen , maar als jonge kinderen dit zien, gaan ze het misschien ook proberen, dus ja dan geef ik er idd commentaar op...
Een mensenleven in gevaar brengen lijkt me wel heel overdreven.
Wat voor scenario heb jij dan wel niet in je hoofd, dat m'n paard uitglijd en de balk aantikt, het meisje laat de balk vallen maaarr verliest haar evenwicht en valt eronder, mijn paard slaat op hol en rent over de balk heen, dus het meisje wordt geplet en wordt in 2 delen naar het ziekenhuis gebracht?
Sophiee schreef:Ik zeg dus NIET dat hij nooit wat zou doen. Ik zeg alleen dat ik het wel voel wanneer hij dat wél zou doen.
Kijk als 'ie hardstikke schrikkerig enzo is, denk je dat ik dan ga springen als ze een balkje vasthouden? Nee dus.
Ze was superbraaf, en ook al zóu ze dan schrikken, dan weet ik dat ze bestuurbaar is en dat ik dus kan zorgen dat ze niet over iemand heenrent etc.
anjaschatje schreef:even een tip:
als je de travers doet, probeer dan iets meer rechtop te gaan zitten (door je schouders ook iets of wat meer naar elkaar te duwen, je valt nu iets of wat naar voren, zoals je waarschijnlijk zelf ook ziet.
Ook een tip:geef de pony iets meer lucht van voor (niet té strak houden), het ziet er nu een beetje strak uit. Het is natuurlijk maar een momentopname dus ik weet niet of hij net iets drukker was als normaal op dat momentIk heb het zelf ook wel eens dat als ik de travers probeer dat hij er onder uit wil en dat ik hem dan ff wat strakker pak, maar ik probeer daaarna weer te ontspannen.Snap je?
Verder een hele leuke pony, echt waar, leuke gangen en mooi koppie.
En nee, ik vind jou ook niet te groot hoor,kan best. Je bent niet zwaar ofzo dus je past er best op.
Ga zo door en ik hoop dat je mn tips kunt gebruiken
anjaschatje schreef:graag gedaan hoor!
Het is een d-pony of niet??