Arabische merrie in de buitenbak en @ springwork!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daniekjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:50

leuk hoor, ok een naam genoot van mjn pony PEPPER..
xxx

jiehaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:51

Misschien is het leuk om je foto waar dat meisje de springbalk vasthoudt, in het volgende topic te zetten:

viewtopic.php?f=1&t=526825&hilit=

Dit is een heel leuk topic, en daar vind je "lotgenoten" die ook wel eens domme dingen doen, en zich er niet genoeg voor schamen om het de Bokkers te onthouden!

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 19:53

Hahaha wauw bruut, ik zal me even aanmelden in dat topic.
Dat sjabrakje is idd de Harry Horse Curly ofzo.
En Schawtje ofzo, wie ben jij dan?

Leoniee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:54

Rijd op zaterdagochtend van 10 tot 11, 'die met die twee haflingers'

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:57

leuke pony !
maar geen volle arabier, een echte arabier vind ik ook niet echt mooi, zo'n halfje daarentegen wel !

die balk, sja je zegt dat je er geen commentaar op wil. maar bokt is bokt, en je weet dus dat er commentaar op komt, wil je geen commentaar, zet die foto er dan niet bij, het is levensgevaarlijk, een paard blijft een paard, en hij kan zich altijd verstappen en daarbij je vriendin haar nek breken !
dus zeg niet dat je het zelf wel verantwoord vind, want dat is het absoluut niet!!

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 20:00

Een paard blijft een paard ja, maar dit paard blijft míjn paard.
En ik weet wat ik ermee kan doen en wat niet, hoever ik kan gaan en wat wanneer ik moet stoppen.

En t'is idd geen hele, maar dit vind ik ook mooier

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:03

nee dat dacht ik al, wel een lekkere deuk in dat mooie koppie, maar gelukkig niet de bouw verder van een arabier

sja en ik bedoel dit echt niet gemeen hoor, maar dat jouw paard JOUW paard is, betekend dat dat je een mensenleven in gevaar kan brengen?
de buitenbak was slecht en kan glad zijn, wat als ie uit was gegleden vlak voor de "hindernis"?
ik wil je dus echt niet de les lezen , maar als jonge kinderen dit zien, gaan ze het misschien ook proberen, dus ja dan geef ik er idd commentaar op...

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 20:05

crossmonster schreef:
nee dat dacht ik al, wel een lekkere deuk in dat mooie koppie, maar gelukkig niet de bouw verder van een arabier

sja en ik bedoel dit echt niet gemeen hoor, maar dat jouw paard JOUW paard is, betekend dat dat je een mensenleven in gevaar kan brengen?
de buitenbak was slecht en kan glad zijn, wat als ie uit was gegleden vlak voor de "hindernis"?
ik wil je dus echt niet de les lezen , maar als jonge kinderen dit zien, gaan ze het misschien ook proberen, dus ja dan geef ik er idd commentaar op...

Een mensenleven in gevaar brengen lijkt me wel heel overdreven.
Wat voor scenario heb jij dan wel niet in je hoofd, dat m'n paard uitglijd en de balk aantikt, het meisje laat de balk vallen maaarr verliest haar evenwicht en valt eronder, mijn paard slaat op hol en rent over de balk heen, dus het meisje wordt geplet en wordt in 2 delen naar het ziekenhuis gebracht?

kistaah

Re: Arabische merrie in de buitenbak en @ springwork!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:10

Heeey een oude bekende Je rijdt nog steeds bij de Bongerd dus?! Willen de wedstrijden een beetje lukken? Blijf Pepper erg mooi vinden Succes met je topic verder haha, je krijgt vast nog veel meer opmerkingen over t balkje

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:11

Sophiee schreef:
crossmonster schreef:

Een mensenleven in gevaar brengen lijkt me wel heel overdreven.
Wat voor scenario heb jij dan wel niet in je hoofd, dat m'n paard uitglijd en de balk aantikt, het meisje laat de balk vallen maaarr verliest haar evenwicht en valt eronder, mijn paard slaat op hol en rent over de balk heen, dus het meisje wordt geplet en wordt in 2 delen naar het ziekenhuis gebracht?

hier ga ik niet meer op in, jij vind het verantwoord, hoe oud ben je eigenlijk?
dus doe maar lekker je zin, maar ga niet huilen als het straks een keer wel vreselijk misgaat.
een pony van 400 kilo kan wel degelijk een grietje van 40 kilo dooddrukken bij een val.

maar ik ga elders lezen, vind dit niet de moeite waard om erop door te gaan.

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 20:19

Whoeha. Ik ben 15.
En nee ik zal niet gaan huilen dan hoor.
Lat00r, ik zal je niet missen hier.

En Kirsten, hoi (H)
Ik zag jou laatst in de H&M trouwens!
Jaa Pepper blijft tof hea.
Wedstrijden gaan trouwens heel goed, had gister ook weer wedstrijd maar die ging net weer iets minder
Alles foutloos, en toen op de laatste hindernis ineens vol op de rem. Dus ik lag d'r naast, gekneusde ribbetjes nu en 2 minuten geen adem
Maar ik heb daarna nog wel gewoon springles gereden enzo, en vandaag ook weer gereden dus ik heb er niet heel veel last van met rijden.

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:28

Haha nou mooi dat t goed gaat! Staat Kingston nog op de manege Die wil ik zo graag een x weer zien. En mij gezien in de H&M?! Haha kan best kloppen, struin daar wel vaker rond als ik geld te veel heb

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 20:33

Ja woensdag was dat.
En Kingston staat er nog steeds, maar hij is nu GEKOCHT
Maar hij staat er nog wel.

Melanievs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:38

Het mag dan jou paard zijn, en je mag hem 1000% vertrouwen. Hij kan altijd schrikken! Het is en blijft een levend wezen, ookal is het jou paard. Opper - penny. Dat snap ik niet helemaal.. Aangezien jou penny reactie dat hij nooit wat zou doen (Wat je dus nooit weet!) Vind ik jou meer een opper penny meisje!

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 20:44

Ik zeg dus NIET dat hij nooit wat zou doen. Ik zeg alleen dat ik het wel voel wanneer hij dat wél zou doen.
Kijk als 'ie hardstikke schrikkerig enzo is, denk je dat ik dan ga springen als ze een balkje vasthouden? Nee dus.
Ze was superbraaf, en ook al zóu ze dan schrikken, dan weet ik dat ze bestuurbaar is en dat ik dus kan zorgen dat ze niet over iemand heenrent etc.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:45

Hoi,

leuke pony! Altijd moeilijk om een witte pony wit te houden in een vieze bak (en succes met alle reacties op 'De Balk'

Maar even een vraagje over het scheren:
Het lijkt net of je de helft van zijn billetjes lang hebt gelaten? Is dat zo, Waarom

(gewoon intresse hoor )

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 20:50

Haha jeej een leuke reactie
Ja hij was voordat ik naar de buitenbak ging echt superwit, en daarna was de onderkant echt zwart.
Toen ik d'r naar de wei bracht zei iemand ook: 'Hee, hij heeft z'n peesbeschermers nog om hoor.'
Maar dat was gewoon omdat de rest zwart was en alleen dat stukje van de peesbeschermers nog wit

En over het scheren, ze is idd geschoren in een engels jachtmodel, alleen dan zonder de buik. Want ze staat wel 24/7 buiten dus als je dan de buik meeneemt wordt 't wel heel koud.
*Ze heeft wel 2 dekens op voordat ik NOG meer gezeur krijg

anjaschatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:57

even een tip:
als je de travers doet, probeer dan iets meer rechtop te gaan zitten (door je schouders ook iets of wat meer naar elkaar te duwen, je valt nu iets of wat naar voren, zoals je waarschijnlijk zelf ook ziet.
Ook een tip:geef de pony iets meer lucht van voor (niet té strak houden), het ziet er nu een beetje strak uit. Het is natuurlijk maar een momentopname dus ik weet niet of hij net iets drukker was als normaal op dat moment Ik heb het zelf ook wel eens dat als ik de travers probeer dat hij er onder uit wil en dat ik hem dan ff wat strakker pak, maar ik probeer daaarna weer te ontspannen.Snap je?
Verder een hele leuke pony, echt waar, leuke gangen en mooi koppie.
En nee, ik vind jou ook niet te groot hoor,kan best. Je bent niet zwaar ofzo dus je past er best op.
Ga zo door en ik hoop dat je mn tips kunt gebruiken

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 20:57

Yeah danku.
Okee maar nu écht genoeg over die balk, positief of negatief.

Dus als iemand nog tips/opmerkingen heeft over bijv. die traver foto, of pasje strekken enzo.

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:58

Sophiee schreef:
Ik zeg dus NIET dat hij nooit wat zou doen. Ik zeg alleen dat ik het wel voel wanneer hij dat wél zou doen.
Kijk als 'ie hardstikke schrikkerig enzo is, denk je dat ik dan ga springen als ze een balkje vasthouden? Nee dus.
Ze was superbraaf, en ook al zóu ze dan schrikken, dan weet ik dat ze bestuurbaar is en dat ik dus kan zorgen dat ze niet over iemand heenrent etc.

Hij kan altijd onverwacht schrikken, dat hoef je niet altijd te voelen. En als ie schrikt, bestuur jij hem echt niet in die ene seconde hoor!

Sharonaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:59

leuke schimmel hoor
mooi beestje

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 21:01

anjaschatje schreef:
even een tip:
als je de travers doet, probeer dan iets meer rechtop te gaan zitten (door je schouders ook iets of wat meer naar elkaar te duwen, je valt nu iets of wat naar voren, zoals je waarschijnlijk zelf ook ziet.
Ook een tip:geef de pony iets meer lucht van voor (niet té strak houden), het ziet er nu een beetje strak uit. Het is natuurlijk maar een momentopname dus ik weet niet of hij net iets drukker was als normaal op dat moment Ik heb het zelf ook wel eens dat als ik de travers probeer dat hij er onder uit wil en dat ik hem dan ff wat strakker pak, maar ik probeer daaarna weer te ontspannen.Snap je?
Verder een hele leuke pony, echt waar, leuke gangen en mooi koppie.
En nee, ik vind jou ook niet te groot hoor,kan best. Je bent niet zwaar ofzo dus je past er best op.
Ga zo door en ik hoop dat je mn tips kunt gebruiken

Jeej danku, dit is echt een reactie waar ik iets aan heb.
Ik zit idd wat naar voren, maar heb 2x per week les dus er wordt wel aangewerkt maar 't blijft lastig
En met die travers, hij loopt inderdaad wel opgekropt daar. Ze heeft zowiezo wel een kort nekje maar ik schuif d'r normaal gesproken heel erg uit, zoals op de andere foto's, maar met travers als ik haar dan uitschuif drukt ze gewoon haar schouder naar buiten. Dus dan moet ik d'r wel korter pakken, anders gaat 't niet
Maar daar werk ik ook wel aan.

En ik ben niet te zwaar voor d'r idd en ook niet echt te groot, maar alleen voor het oog misschien een klein beetje.

anjaschatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:05

graag gedaan hoor!
Het is een d-pony of niet??

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 21:10

anjaschatje schreef:
graag gedaan hoor!
Het is een d-pony of niet??

Ja grote D.
1.47

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 21:24

Nou Sophie, jeetje mineetje, gevaarlijke Daphne toch Zomaar die balk vasthouden, arme Daphne toch.. Nee grapje, ach, wij weten hoe Pepper is, en wij weten dat ze toch niets doet
Maar sterkte met je geweldige reacties

Hehe, ze flippen em helemaal als we zeggen dat aan de andere kant Demi nog staat