Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ymmik schreef:Moet ik dan zonder sporen, maar met zweep gaan rijden? ik vraag het als tip hoor?
sjimmeltjuh schreef:@ymmik heb je al gereden??
Frannie schreef:jaaa na 1 minuut heeft ze al een hele rijles achter de rug

Ymmik schreef:@horselover21: hoi laurie, ja ik ken haar ook al 1,5 jaar, maar toen was ze nog niet onder het zadel hoor! Ze loop nu pas een half jaartje onder het zadel! Ik reed wel met die andere ijs.
Zoals je weet is eva eigenwijs en rijd ik met het spoortje om haar OOK corriceren. Ik krijg er geen slecht commentaar over dus....behalve nu dan.
je bedoeld zeker dat ze nu pas echt aanhet luisteren is? sjimmeltjuh schreef:maar voordat je eva ging verzorgen reed ik er ook op hoorje bedoeld zeker dat ze nu pas echt aanhet luisteren is?
Ymmik schreef:sjimmeltjuh schreef:maar voordat je eva ging verzorgen reed ik er ook op hoorje bedoeld zeker dat ze nu pas echt aanhet luisteren is?
ja ze was niet doorgereden! dus als je erop ging zitten was het bokken. En je hebt haar ook maar 3 maanden gereden maar dat is ook alweer 2 jaar geleden. En ik weet niet hoe ji haar gereden hebt dan...maar mij is verteld dat ze nog niet echt zadelmak was, dus heb ik haar gewoon opnieuw zadelmak gemaakt omdat het alleen rodeo was...

Ymmik schreef:dan zal ik eens zonder sporen maar met zweep gaan rijden! Dat ik mijn hakken optrek is niet om te prikken, maar anders heb ik zelf het idee dat ik er niet bij kom zeg maar....hoe zeg je dat!
dat zeg mijn instructrice ook dat ik dat niet mag doen, maar het is moeilijk om af te leren!
Jullie zullen snel foto's zien dus zonder de sporen!!!

!