Overzicht van Amigo en mij!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Re: Overzicht van Amigo en mij!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 14:00

amigootje schreef:
Gelukkig zie ik als eigenaar wel verbetering, we hebben gister nog samen gereden !!

Ik zie het wel in het echt, meschien dat het in deze foto's niet duidelijk naar voren komt. Maar het is wel zo

Als jij er maar blij mee bent.

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 14:18

Ik zie ook niet echt verbetering, sorry..

Wel een zzeer mooi pony'tje...

Wat jou werkpunten zijn: je handen (je trekt ze naar beneden), je hakken moet je veel meer uitdrukken en daardoor bol je je rug!

Maar als de eigenares tevreden is en als ze zegt dat er wel vooruitgang is dan zal dit wel zo zijn!

viev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 15:41

Ik denk dat de veranderingen moeilijk te zien zijn op foto's!

Ik wil trouwens bij deze om een slotje vragen ....

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:05

Ik vind dat er ook geen vooruitgang is, ik denk dat je beter les kunt nemen.
Op foto 1 (die mond van de pony),2,5,7,9 en 10 zie je dat je heel erg trekt, vooral 5, moet je die ogen en je handen zien . En bij bijvoorbeeld foto 9 en 10 zit je te ver voorover.
Ik denk dat je meer verbetering gaat zien als je les neemt

xxx

Sap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:15

viev schreef:

Dus omdat mensen negatief reageren, wil jij een slotje?
Je had het van tevoren al kunnen bedenken dat je deze kritiek kreeg

Ik ben het eens met de opmerkingen.
Verder is Amigo een leuke pony!

Splash_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:21

amie_x_mij schreef:
ja idd..

Ik zie geen vooruitgang, je zit vind ik alleen maar verslechterd! Je hebt een onwijze plofzit, en je handen werken hier donders in tegen. Het paardje drukt zijn hele rug weg

Ja, hier sluit ik me geheel bij aan, helaas!

Verder is het een leuke pony, beetje jammer van hoe hij wordt gereden. Loopt hij bij zijn eigenaresse ook zo?

Dressage_Haf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:51

Sorry!! Geen verbetering... Geen Ontspanning.. als je eerst nou eens kritisch gaat kijken.. voordat je verbetering wil horen.. krijg je dit ook niet allemaal over je heen.. je bent veel te gespannen.. Amigo drukt ze rug weg.. en je mag wel iets meer ontspannen met je handen!!! Iets meer??? ik bedoel veel meer... Paard rijden gaat niet met geweld en kracht! maar wees geduldig en zacht.. dan boek je veel meer vooruit gang..

SUCCES!

__Kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:52

Ik meng me er ook maar even in Viev ik vind dat je wel degelijk vooruit gegaan bent.

Wat wordt hier trouwens ontzettend vijandig gereageerd zeg, dit meisje doet ontzettend haar best en wil graag even een jaaroverzichtje plaatsen van haar en haar verzorgpony. Ze weet zelf ook dat er nog een hoop punten zijn waar aangewerkt moet worden en dat het nog niet perfect is maar ze doet haar best, en niet iedereen zit binnen een jaar in de Z Bovendien zijn foto's moment opname's en heb ik ook wel een aantal foto's van Viev gezien waar het er al heel anders uitziet.

Bij de eigenaresse loopt hij overigens niet zo, maar die is dan ook al veel langer bezig met het paard en kent hem door en door. Zij probeerd haar ook te helpen waar ze kan.

Viev ga zo door jullie komen er heus wel meid

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:54

viev schreef:

Waarom een slotje, als je niet tegen kriteik kan dan moet je ze ook niet plaatsen.... je weet dat van te voren toch wel??

En als je het allemaal zo goed weet(met te zeggen van ja ik weet dat er verbetering in zit) waarom vraag je er dan naar of mensen verbering zien?? en als je daar niet tegen kan??

Sorry maar dat moest er ff uit

Retlaw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:58

ik vind het een zeer leuke pony!!! zit wel wat in, maar weet niet of hij/zij zo goed bij jou past!! ik vind jou namelijk wat te groot !!

wat betreft het slotje...dan moet je er geen foto's op zetten !!!

ik ga mee met de rest van het comm.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:06

kimmietjuh schreef:
Ik meng me er ook maar even in Viev ik vind dat je wel degelijk vooruit gegaan bent.

Wat wordt hier trouwens ontzettend vijandig gereageerd zeg, dit meisje doet ontzettend haar best en wil graag even een jaaroverzichtje plaatsen van haar en haar verzorgpony. Ze weet zelf ook dat er nog een hoop punten zijn waar aangewerkt moet worden en dat het nog niet perfect is maar ze doet haar best, en niet iedereen zit binnen een jaar in de Z Bovendien zijn foto's moment opname's en heb ik ook wel een aantal foto's van Viev gezien waar het er al heel anders uitziet.

Bij de eigenaresse loopt hij overigens niet zo, maar die is dan ook al veel langer bezig met het paard en kent hem door en door. Zij probeerd haar ook te helpen waar ze kan.

Viev ga zo door jullie komen er heus wel meid

Natuurlijk doet ze haar best, maar wij oordelen van deze foto's, en daar is GEEN verbetering aan te zien, en als ze niet tegen kritiek kan moet ze deze foto's niet plaatsen. (Wees nou eerlijk, los gezien van dat je haar IRL hebt zien rijden, zie jij op deze foto's verbetering?)
Ik ben benieuwd naar de foto's waar volgens jou wel verbetering op te zien is.

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:09

Om even op de vraag te beantwoorden hoe hij bij mij loopt;

Afbeelding

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:27

Ik vind t een erg leuk paardje ,hij lijkt heel veel op een paardje bij ons op stal
En gewoon door blijven oefenen ,en je vooral nie laten ontmoedigen ,dan kom je er vanzelf wel hoor.
Kijk en van de kritiek die je krijgt kan je alleen maar leren hoor
Alleen sommige mensen hier overdrijven t een beetje met de kritiek ,maja das mn mening!!!
Maar meisie heel goed blijven oefenen en dan word je misschien net zo Ankie als dat de meesten denken dat ze op bokt zn
Dus je nie laten ontmoedigen maar gewoon bepaalde punten kritiek aannemen en daar goed op oefenen.
En als jij een slotje wil dan is dat jou goed recht

Jongens miss wil ze wel een slotje omdat sommige gewoon echt te kattig tegen haar doen op dit topic,weleens aan gedacht
Kijk beetje kritiek en goede kritiek is goed ,daar leert men van ,maar sommige pffffffffffffff .

En meisje jij heel veel succes verder hoor met rijden ,en eens komen jullie er wel
groetjes.

Yank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:02

Viev, ik snap niet echt waarom je na een aantal reacties meteen om een slotje gaat vragen.

Ook ik zie hem op de foto's niet echt veel beter lopen, dat is wat ik zie aan de hand van deze foto's. Dat wil niet zeggen dat er helemaal geen vooruitgang is, want dat zal allicht. Dat kan ik verder niet beoordelen. Het is duidelijk dat jij al een standpunt hebt ingenomen namelijk; dat er wel vooruitgang is.

Ik denk dat er meerdere mensen het eens met me zijn, dat er geen grote verschillen zijn te zien tussen de foto's. Ik neem aan dat jij zelf ook wel vind dat ie op de foto's niet echt lekker loopt.

Maar begrijp nu eens dat wij als buitenstanders puur op de foto's afgaan. Je plaatst namelijk foto's en vraagt vervolgens aan ons of wij verbetering zien. Misschien kun je de volgende keer beter vragen of je paardje beter loopt op de recentere foto's dan op de oudere foto's.
Want zelf vind ik dat wij niet kunnen beoordelen of er vooruitgang is of niet aan de hand van een aantal foto's. Wel kunnen we bekijken of hij een beetje lekker loopt op de foto's.

Ik hoop dat je mij begrijpt. Veel succes met Amigo en ga zo door!!

blokje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:28

wemkelover schreef:
ninja2 schreef:
je trekt echt hard aan de teugels, het beestje loopt helemaal gepannen. Nog effe door oefenen dan wordt het vast beter

Volgens mij trekt ze helemaal niet aan de teugels, want ik zie boogjes. Maar ze is te groot en te zwaar voor de pony heb ik zon vermoeden.
Waarom ik dat denk;

door de een te zware ruiter kan een paard zijn rug niet bol maken en dus ook niet naar benenden met zijn hoofd gaan.
Dit is verder niet aanvallend bedoelt ofzo,

ik ben het eens over de zwaarte van de ruiter....
let er goed op wat hij kan dragen
Afbeelding
en deze foto lijkt wel of je hem om trekt gewoon..
miss meer met je benen werken..

blokje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 16:30

trouwens wel een gaaf diertje om te zien

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:35

ik vind het een heel gaaf ponytje en wellicht bemerk jijzelf vooruitgang, alleen is dat vanaf deze foto's niet te zien, helaas. maar dat wil niet zeggen dat je er niet hard voor gewerkt hebt. toch wil ik je de tip meegeven om minder met je handen te doen en ze dus stil en bij elkaar te houden. dat oogt op foto's al een heel stuk netter! probeer de kritieken hier in jouw topic als positief op te vatten, je kunt er altijd wat van leren! mensen kennen je verder niet persoonlijk dus vat niet alles te letterlijk op en pik de dingen eruit waar je wat aan kunt hebben! succes en lekker blijven oefenen!

viev

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 17:37

blokje schreef:

ik ben het eens over de zwaarte van de ruiter....
let er goed op wat hij kan dragen

http://img316.imageshack.us/img316/4240/hpim10444lh.jpg

en deze foto lijkt wel of je hem om trekt gewoon..
miss meer met je benen werken..

Als je vanuit deze foto bedoeld te zien dat ik te zwaar ben.

Sorry maar dan heb je het goed mis!
Dit is gewoon eigenwijsheid...lekker niet reageren op de teugels en benen!!

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:42

Leuke pony!
Ziet er alleen een beetje gespannen uit en probeer aan je houding te denken

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 17:51

Ik zie gewoon geen verbetering. Ik zie dat dier er gewoon geen lol aan hebben, misschien tijd voor andere instructie? Alles ziet er gespannen etc uit, misschien is wat grondwerk effectief. Heb het idee dat die pony totaal in de stress schiet, als jij maar even contact met de teugels maakt.

Wens je heel veel succes, maar ik kan je helaas niet zeggen dat je veel vooruitgang boekt. Ik weet niet hoe zijn/ of haar karakter is. Maar het valt niet mee, is aan de foto's te zien.

Succes, koppige pony's vallen niet mee, en ik kan het weten!

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:02

Als je niet tegen comentaar kan , moet je niet dit plaatsen en meteen naa een aantal reacties om een slotje vragen.
Verder vind ik 't wel een leuk beestje , comentaar op je rijden is al gegeven en lessen nemen is een uitstekend idee.
Succes.

Kristie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:05

Sommige kunnen ook wel wat aardiger reageren .
Ik denk dat de kritiek wel gegeven is, probeer er ook wat mee te doen. Het is iig een erg leuke pony.

HorseeMeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:20

Leuk paardje, maar ze moet iets naar achteren zitten, ze zou wat rechter kunnen zitten met je rug. Het lijkt wel of ze hem onder dr uit laat lopen, misschien wat meer ophoudingen maken, en zou mooier zijn als ze hem wat liet buigen, als ze dat kan... maar voor de rest ziet het er leuk uit.

_streepjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:16

nou het is wel wat ontspannender vind ik, maar zijn hoofdje, een beetje een sterrekijker, hij kan wel wat ontspannender lopen denk ik?
maar wel leuk beestje overigens!

LoveZazou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:30

Nee ik zie ook niet echt veel verbetering..wat er allemaal al gezegd is ben k mee eens:
je hakken uitdrukken,recht op gaan zitten en t lijkt soms wel of je hem gwoon in de krul trekt!