amigootje schreef:Gelukkig zie ik als eigenaar wel verbetering, we hebben gister nog samen gereden !!
Ik zie het wel in het echt, meschien dat het in deze foto's niet duidelijk naar voren komt. Maar het is wel zo
Als jij er maar blij mee bent.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amigootje schreef:Gelukkig zie ik als eigenaar wel verbetering, we hebben gister nog samen gereden !!
Ik zie het wel in het echt, meschien dat het in deze foto's niet duidelijk naar voren komt. Maar het is wel zo
. En bij bijvoorbeeld foto 9 en 10 zit je te ver voorover.
viev schreef:Ik denk dat de veranderingen moeilijk te zien zijn op foto's!
Ik wil trouwens bij deze om een slotje vragen ....
amie_x_mij schreef:ja idd..
Ik zie geen vooruitgang, je zit vind ik alleen maar verslechterd! Je hebt een onwijze plofzit, en je handen werken hier donders in tegen. Het paardje drukt zijn hele rug weg
Bovendien zijn foto's moment opname's en heb ik ook wel een aantal foto's van Viev gezien waar het er al heel anders uitziet.
viev schreef:Ik denk dat de veranderingen moeilijk te zien zijn op foto's!
Ik wil trouwens bij deze om een slotje vragen ....
kimmietjuh schreef:Ik meng me er ook maar even in Viev ik vind dat je wel degelijk vooruit gegaan bent.
Wat wordt hier trouwens ontzettend vijandig gereageerd zeg, dit meisje doet ontzettend haar best en wil graag even een jaaroverzichtje plaatsen van haar en haar verzorgpony. Ze weet zelf ook dat er nog een hoop punten zijn waar aangewerkt moet worden en dat het nog niet perfect is maar ze doet haar best, en niet iedereen zit binnen een jaar in de ZBovendien zijn foto's moment opname's en heb ik ook wel een aantal foto's van Viev gezien waar het er al heel anders uitziet.
Bij de eigenaresse loopt hij overigens niet zo, maar die is dan ook al veel langer bezig met het paard en kent hem door en door. Zij probeerd haar ook te helpen waar ze kan.
Viev ga zo door jullie komen er heus wel meid

wemkelover schreef:ninja2 schreef:je trekt echt hard aan de teugels, het beestje loopt helemaal gepannen. Nog effe door oefenen dan wordt het vast beter
Volgens mij trekt ze helemaal niet aan de teugels, want ik zie boogjes. Maar ze is te groot en te zwaar voor de pony heb ik zon vermoeden.
Waarom ik dat denk;
door de een te zware ruiter kan een paard zijn rug niet bol maken en dus ook niet naar benenden met zijn hoofd gaan.
Dit is verder niet aanvallend bedoelt ofzo,

blokje schreef:
ik ben het eens over de zwaarte van de ruiter....
let er goed op wat hij kan dragen
http://img316.imageshack.us/img316/4240/hpim10444lh.jpg
en deze foto lijkt wel of je hem om trekt gewoon..
miss meer met je benen werken..
.