shetjes van kizz_rianne @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liezzie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 10:54

je kan echt niet meer op die pony hoor, sorry dat ik het zeg. en dan nog springen ook. ik vind het dierenbeulen.
maar dat is mijn mening. verder vind ik de pony´s erg schattig!

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 14:46

Ik weet niet of het je was opgevallen maar de hindernis is maar 10 cm hoog ofzo plus dat ik m maar 2x ofzo heb gesprongen...

liezzie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:43

maakt niet uit hoe hoog of hoe vaak. je doet het!
ik vind het niet kunnen, maar het is je eigen keus

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:48

Heey! Was gezellig hè!

Over het lamoen, waarschijnlijk gaat een smid er nog wat aanbuigen en veranderen binnenkort, zodat het allemaal wat beter zit. Op dit moment gaat het prima om af en toe eens te oefenen. Op de foto's ziet het er trouwens groter uit dan dat het in werkelijkheid allemaal is (als ze loopt). In elk geval remt de broek en het lamoen schiet op zulke momenten een klein stukje naar voren, wat dus eigenlijk niet zou moeten maar daar wordt een oplossing voor gezocht.

Shetje is klein, kleinste waar ik op rijd. Maar ehm, rijden kan je het niet noemen, meestal is het lekker wat rondjes stappen en in stap wat oefeningetjes doen en dan soms eventjes lekker laten crossen (maar dat doet die shet dan ook vrijwillig). Shetje vind het super om bereden te worden en van het gewicht heeft 'ie ook geen last, aangezien we niet intensief werken.

Verder over het zadeltje: het zadeltje is niet echt te klein, maar aangezien het geen boom heeft glijdt het heel erg naar voren, vooral op deze shet (Punky). Toen Jenni weg was ging ik nog ff zonder zadel rijden, ging wel lekker.

Springen - een sprongetje van 10 centimeter? Pony vind het helemaal te gek!! Je moest eens zien hoe die oortjes naar voren gaan als we hem ff z'n gang laten gaan!! Bovendien rijd ik niet eens elke week met hem, misschien eens in de 2 weken! Soms minder vaak, soms wat vaker. Intensief rijden doen we in elk geval niet aan.

amigootje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 23:57

Jenni schreef:
Ik heb het gelezen ja, maar de spullen zijn niet van mij en t is niet mijn verzorgpony, dus daar kan ik niet echt iets over zeggen

Maar je kan dus wel doen wat ik zeg, dus het tuig voor de 'haakjes'

Als je een ongeluk krijgt binnenkort... ik heb gewaarschuwd

kizz_rianne

Re: shetjes van kizz_rianne @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 00:01

amigootje schreef:
Ik ben erg benieuwd of je mijn reactie heb gelezen met betrekking tot de boom...

Jep heb het gelezen!! Ik weet inderdaad dat het als een stop dient en dus achter het haakje moet vallen.. Maar als je goed naar de foto kijkt zie je dat er een constructiefout zit in de boom en dat die haakjes dus er andersom op gemonteerd moeten. Denk dat je wel snapt wat ik bedoel als je naar de foto's kijkt.
We laten de smid hier ook naar kijken, met veel hitte kan hij het misschien laten smelten en andersom doen... Hoop ik! De smederij zit gelukkig op het terrein.

Verder wou ik nog even bedanken voor alle tips en leuke reacties!

Oja, @ amigootje - Jenni verzorgt ze niet.. Ze kwam mij 1x helpen en ik heb alles vast gemaakt (en bovendien die hele kar gemaakt, dus niet de boom maar wat erachter hangt.. Dat is toch wel goed gelukt! ).

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 00:24

Sorry, maar de 'haakjes' zitten echt goed hoor... ze horen niet anders om

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 00:38

Heb je ff een pm-tje gestuurd.. Die haakjes zitten toch echt verkeerd om bij mij en daar ben ik zelf ook bewust van.

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 01:06

Oke. Blunder van mij!! Amigootje heeft absoluut gelijk. Ik ben gewoon nietnatuurkundig. Hihi, dankje amigootje! Denk dat op deze manier het lamoen minder gauw naar voren schiet waardoor het allemaal net iets beter blijft zitten!!

Abaigeal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 08:28

Leuke foto's
Bull is een mooi paardje

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 11:22

Hihi Bull is mijn lekkere ding.

MissDonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:54

je kan best op die pony ik mijn profiel sta ik met mn oude pony.. dit zijn de enige 2 foto's die ik van hem heb, misschien dat als ik van de zomer genoeg heb gewerkt en een landje heb kunnen vinden dat ik heb ga terug kopen

mja.. daag

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 13:12

met rijden vald het allemala nog wle mee maar dat mennen
hij krijg zo veel druk op het schoofje om dat die bomen de lang zijn niet eerder mennen voor dat dat voor elkaar is