Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

plus dat ik m maar 2x ofzo heb gesprongen... 
In elk geval remt de broek en het lamoen schiet op zulke momenten een klein stukje naar voren, wat dus eigenlijk niet zou moeten maar daar wordt een oplossing voor gezocht.
Pony vind het helemaal te gek!! Je moest eens zien hoe die oortjes naar voren gaan als we hem ff z'n gang laten gaan!! Bovendien rijd ik niet eens elke week met hem, misschien eens in de 2 weken! Soms minder vaak, soms wat vaker. Intensief rijden doen we in elk geval niet aan. Jenni schreef:Ik heb het gelezen ja, maar de spullen zijn niet van mij en t is niet mijn verzorgpony, dus daar kan ik niet echt iets over zeggen
amigootje schreef:Ik ben erg benieuwd of je mijn reactie heb gelezen met betrekking tot de boom...

).
Hihi, dankje amigootje! Denk dat op deze manier het lamoen minder gauw naar voren schiet waardoor het allemaal net iets beter blijft zitten!!

ik mijn profiel sta ik met mn oude pony.. dit zijn de enige 2 foto's die ik van hem heb, misschien dat als ik van de zomer genoeg heb gewerkt en een landje heb kunnen vinden dat ik heb ga terug kopen