Echt mijn type .Commentaar heb je al gekregen

groetjes!x
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Echt mijn type .
oosterhoff schreef:Op de laatste foto zie ik geen onderlegtrens. Het is niet eens een trens maar een bit.
Best grappige reactie. Een bit is een ijzeren stuk voor in de mond van een paard. Zelfs een stang heet ook een bit. Een trens is een bit SOORT. Namelijk een mondstuk met 2 ringen.

Angeliek schreef:kwitnie schreef:
@ renske Ik had niet odor dat ze nog net dat kleine beetje achte de loodlijn liep nadat ik haar opgericht had. En het bit is een doodnormale bustrens
Waarom heeft ie dan dezelfde omvang van de bitringen, en is ie dunner als een normaal bit?

Het rijden ziet er inderdaad wat opgekropt uit. Bij de tweede ruiter vind ik 'm beter lopen. Maar het komt vast helemaal goed!
kwitnie schreef:En waarom zou ik een onderlegtrens in zijn mond hangen?????

Pivanti schreef:Wat een tof paard!! Echt mijn typeHet rijden ziet er inderdaad wat opgekropt uit. Bij de tweede ruiter vind ik 'm beter lopen. Maar het komt vast helemaal goed!
Ik vind je houding vooruit gegaan inderdaad! Waar heb je die rechte rug vandaan gehaald
LadyJane schreef:Ik zag de foto's en dacht oh mensen gaan het vast hebben over dat het paard te diep loopt! En ja hoor haha...
Ik moet als ik naar de foto's kijk zeggen dat ik het er juist vriendelijk uitziet en ik rijd zelf namelijk ook graag diep en vind dat je er lekker op rijd.
Lekker paardje ook om te zien hoor!
En vind het toch knap dat mensen kunnen zien dat het zo een onderlegtrens is...
Vraag eerst even voordat je oordeeld wel zo handig he?
LadyJane schreef:Ik zag de foto's en dacht oh mensen gaan het vast hebben over dat het paard te diep loopt! En ja hoor haha...
Ik moet als ik naar de foto's kijk zeggen dat ik het er juist vriendelijk uitziet en ik rijd zelf namelijk ook graag diep en vind dat je er lekker op rijd.
)
trisca schreef:ziet er elke keer weer beter uit chan..![]()
alleen kijk nog even de foto's na en let dan even op je rechter hand, yes he's back }>![]()
je houding is wel vooruitgegaan, er is 1 foto die laat zien hoe het was maar genoeg hoe het ook kan