AT Last Lucky Charm @1ste wedstrijd (onderling)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:55

Phynix schreef:
Was een toppie wedstrijd, al zeg ik zelf met mijn punten

Kim heette jij toch? Volgens mij was je wel goed ge-eindigd ja!~Ik zat van te voren al 1,5 uur op Luck omdat de Jury zo laat was dus Luck *spetterde* niet meer en was ontzettend drammerig..
Ach ja afgelopen zondag spettetrde hij wel en waren we eerste

Phynix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:52

Klopt, ik was eerste. Maar als je zelf al zo vroeg op stapt kan de organisatie weinig aan doen. Het was gewoon bekent dat het uitliep, daarom zijn de meeste ook later gaan inrijden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:37

Phynix schreef:
Klopt, ik was eerste. Maar als je zelf al zo vroeg op stapt kan de organisatie weinig aan doen. Het was gewoon bekent dat het uitliep, daarom zijn de meeste ook later gaan inrijden.

Tegen mij was niets gezegd dat het zo uitliep, ik kom daar aan op die stal en mijn zusje moest eerst die was mooi op tijd. Ik zou om 12.00 moeten starten maar dat liep dus uit en dat wist ik van tevoren niet..daarom

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:38

Al iets meer vertrouwen in het paardrijden dan je twee jaar terug had ? Het ziet er in ieder geval al een stuk minder gespannen uit!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 22:45

talented schreef:
Al iets meer vertrouwen in het paardrijden dan je twee jaar terug had ? Het ziet er in ieder geval al een stuk minder gespannen uit!

Ben niet een zo heel gespannen meer Ik rijdt hier zelfs met Luck voor het eerst op een andere lokatie