Is zekker nog lekker jong...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

#Ymke# schreef:Mag ik zeuren![]()
Ik vind die lijn echt heel gevaarlijk, vooral die eerste foto, ik wil niet weten wat er gebeurd als het paard wegschiet en je staat op de lijn of erger nog, in de lijn... Netjes oprollen als je hem gebruikt, stukje veiliger!!![]()
Vind het echt een fantastisch beest om te zien, heel brutaal hoofd zit erop. Ben benieuwd wat die gaat doen als ie wat ouder is!
Maar Amun wil altijd wegschieten als ie meteen buiten is dus ik denk dat ie daarom al wat op afstand stond, ik weet het niet.. Maar de eigenaar van Amun komt hier wel nog even reageren
Bedankt voor de reactie 
gigelo schreef:Nog lekker jong en speels.... zo zie ik ze graag.
En goed dat ie al een beetje aan het werk gezet wordt.
Ook nog overbouwd, maar daar is ie jong voor... komt allemaal goed.![]()
idd
dankje voor de reactie

)
ik denk dat je nog een hele kluif aan hem hebt volgend jaar met inrijden ed
maar mooi paardje hoor! zoefie schreef:Super mooi beestje hoor, echt een sprekend kopje
(enne zijn pappa is ook niet verkeerd hé)
dus denk dat hij er over een paar jaar ook wel mag wezen 

idylle schreef:wat voor soort arab is het ? egyptisch, pools, russisch ?
vind hem nu nog niet zo heel erg mooi om eerlijk te zijn maar goed hij is ook nog jong en zn vader mag er zeer zeker wel wezendus denk dat hij er over een paar jaar ook wel mag wezen
maar zo te zien issie heel erg oplettend en heeft ie behoorlijk wat pit
heel veel succes met hem !!
groetjes idylle
Marije_ schreef:aah leuk paardje... en erg frisik denk dat je nog een hele kluif aan hem hebt volgend jaar met inrijden ed
maar mooi paardje hoor!
poison1 schreef:er wat aan hebben of niet het is uit testen gebleken dat paarden tot minstens dik 3 jaar die altijd van de vrijheid hebben genoten en in de weide hebben gestaan of opfok na het beleren veel beter presteren om de redenen die ik eerder heb genoemd. mischien heb jij er niks aan maar een ander mischien weer wel...
en uiteindelijk schimmel worden
may schreef:"jonge paarden horen in de opfok of in de wei. daar worden ze sociaal van. en heb krijg je mentaal sterkere paarden. vaak zijn ze in de bouw ook sterker en zijn ze beter bestand tegen ziektes. maar goed daar is ieder zijn mening weer anders over....... wel een aardig beestje "
Hier snap ik dus het nut niet van >;) Het dier is 2.5! Heeft iemand hier wat aan?
Lekker ding! Loopt lekker, en tja, arabjes uit de Bas-lijn, kheb nog nooit lelijke gezien![]()
Veeel plezier met m en ik wacht op volgend jaar onder t zadel! Ben benieuwd!

may schreef:Ik zet het zo klein omdat het op die opmerking van iemand anders sloeg.
Excusez