Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Thirz schreef:Hihi, ik zag een foutje: je mag je zweepje nooit in de hand houden die je uitsteekt!(ik geef soms ruiterbewijslessen).
Maar het ziet er goed uit hoor, gefeliciteerd nog en geniet van je ruiterbewijs!!

zag er soms best wel stom uit hoor

Ziet er leuk uit!!
enny schreef:Thirz schreef:Hihi, ik zag een foutje: je mag je zweepje nooit in de hand houden die je uitsteekt!(ik geef soms ruiterbewijslessen).
Maar het ziet er goed uit hoor, gefeliciteerd nog en geniet van je ruiterbewijs!!
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken! Werd daar niets van gezegd??

_Aise_ schreef:@ boeflover: volgens mij moeten alle examens buiten worden afgelegd, in een weiland.
Het maakt niet uit hoe groot je bak is, het mag gewoon niet binnen. Ik dacht dat je wel binnen op mocht stappen en losrijden, maar alle oefeningen moesten buiten gebeuren.
maar dit weet ik niet heel zeker natuurlijk...
maar ik wist niet dat je op een gegeven moment, bij het verlengen, ook weer een test moet doen! Na hoeveel keer verlengen is dat? Ik heb daar nog nooit van gehoord
Zonde dat je het gemist hebt!
_Aise_ schreef:chica_lover schreef:heyy leuke foto's hoor en gefeliciteerd en het was wel redelijk makkelijk heik heb de foto's geupdate maar nog niet op bokt gezet was ziek en had examens voor school een nachmerrie dus komt binnen kort van mij der ook op oefenen en examens bij elkaar
Nou, het was dit keer dus juist NIET makkelijk.
Het moest allemal perfect zijn en er werden haast geen 'goed'jes uitgedeeld.
Dit was zo een 'voldoende'-examinator, weet je wel.
Als je iets keurig uitvoerde kreeg je alsnog een voldoende.
Maar toen ik het 3 jaar geleden moest doen waren de eisen wel veel minder streng.
Ik denk dat het ook een beetje aan de examinator ligt..
Dus jij hebt ook wel geluk gehad misschienOF natuurlijk perfect gereden
Thirz schreef:Hihi, ik zag een foutje: je mag je zweepje nooit in de hand houden die je uitsteekt!(ik geef soms ruiterbewijslessen).

maar in het vervolg dus heeeeeeeeeeeeel goed op letten

_Aise_ schreef:hahaha dat is ook belachelijk
dan deden ze wel ERG moeilijk bij jou
Gelukkig was dat nu niet zo, maar misschien had de examinator zijn eigen dekens meegenomen??
Maarja wij hadden zoiezo een k*twijf van een examinatrice ook hor want ze liet mensen zakken omdat ze op een haf reden en omdat een combinatie heel mooi vond, en die niks hadden getoont laten slagen

boeflover schreef:oef jammer dat ik dit niet eerder wist.. moet dit jaar mn papiertje verlengen en geloof dat ik dan ook weer een proefje moet afleggen.. een aangezien lutina in zonnemaire er niet meer is had ik daarvoor best bij renesse mee kunnen doen..
mocht die proef niet in de binnenbak afgelegd worden trouwens? volgens mij is die daar wel groot genoeg voor. vrijdag nog in gesprongen met oefenspringen echt een mega bak!!
Jij hebt m toen toch ook bij Lutina gehaald? Of die keer daarvoor al?Sammie schreef:boeflover schreef:oef jammer dat ik dit niet eerder wist.. moet dit jaar mn papiertje verlengen en geloof dat ik dan ook weer een proefje moet afleggen.. een aangezien lutina in zonnemaire er niet meer is had ik daarvoor best bij renesse mee kunnen doen..
mocht die proef niet in de binnenbak afgelegd worden trouwens? volgens mij is die daar wel groot genoeg voor. vrijdag nog in gesprongen met oefenspringen echt een mega bak!!Jij hebt m toen toch ook bij Lutina gehaald? Of die keer daarvoor al?
Je kunt m gewoon verlengen hoor. Geen extra proeven of testen. Gewoon netjes om de 2 jaar betalen. Is dit jaar trouwens, tenminste als je 'm toen bij luut heb gehaald.