Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en dit was de eerste keer dat hij weigerde en niet de eerst paar keer weigerdie want dit was de eerste en we waren al ene half uurtje aan het rijden en springen . (nog veel lager was dat) dit ws het hoogst. en wat ik al bij de andere van buiterit van ons zei zeg ik maar hier ook ff het verhaal van deze pony en oja die was ik daar nog vergeten te zetten hij komt van de slagt we hebben hem daarvan net optijd gered en er werd eerst bijna niks mee gedaan toen ik kwam ga ik hem alle liefde en alle aandacht die hij eerst bijna niet kreeg. en nu ff nog een keer: na ik ben dus die maaike op die shetlander ik wil ff kwijt ten eerste 1 a 2 week ga soms ff een uurtje naar buiten of in de bak, het gaat bijmij echt niet om het rijden want heb hem al dik een jaar en rij hem dus in voor een 5 jarige jongentje ik vind zelf dat het heel gevallijk kan zijn om een jongentje van 5 op mijn te laten rijden die hij moet inrijden dat is toch van de gekke als we dat doen. en hij heeft echt geen pijn want dat kan je altijd een beetje zijn al. als ik op nero ga rijden of zitten doet hij meteen zijn oortjes naar voren. en als hij ingereden is gaan ik er helemaal niet meer op of heel soms . en hij is echt niet te jong want is 3.5 bijna 4 en begin net een maandje met inrijden. ik rij meestal met de kar maar dat vind hij een stuk minder leuk en veel en veel zwaarder. datdoe ik ook pas een half jaar dus. en eerst ging ik altijd met hem fiesten en heeeeeeel vaak er naast op achter lopen, hij vond dit eerlijk niet zo leuk, toen ik met de kar ging vond hij het al heel leuk nu ben ik hem aan het rijden en dit vind hij echt geweldig. ik doe ook wel andere dingen met hem hoor maar deze doe ik het vaakst. over dat springen : toen ik er nog niet was sprongen ze allang metin bak rijden vind hij wel heel leuk, maar toen ging ik op een sprongetje af (de oortje ging pie naar voor was helemaal wakker en deed nog meer tekenen dat hij het gewelding vond)ik rij op het sprongentje af en ging er heel hoog overheen hij kon makkelijk weigeren als hij het maar een beetje zwaar of niet leuk vond en kan er ook makkelijk lang als hij dus niet wou of zwaar had (oke dis niet goed vvolgens mij op een pony op een sprong af te laten rijde dat hij er ook makkelijk langs kon maar zo was toen ff de enige manier om zeker te weten dat hij het helemaal geweldig vond) nou lijkt het wel op ik vet vaak spring maar heb nog maar 2 keer gesprong met hem en dan heel laag natuurlijk.

die opmerkingen slaan nergens op 

XlucienneX schreef:voor het meisje op de shet.
benen op de sprong niet naar achteren gooien

bliksempie schreef:ziet er goed uit en shetlanders zijn sterk zat dusdie opmerkingen slaan nergens op

karoliena schreef:Volgens mij snapt bliksempie zelf ook neit hoe het werkt. Misschien doet ze zelf oko aan dit soort pratijken? Dat ze dit goedkeurt

karoliena schreef:Inderdaad voor mij is dit echt mishandeling, helemaal omdat ze inhet andere topic al gewaarschuwt zijn dat dit niet gezond is.

karoliena schreef:ja hoor weet niet of het is toegestaan anders moet een mod de link maar weer wegaheln.
viewtopic.php?f=10&t=532038