Springen met de kerels!!! *VEEL*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 20:35

Ja maar als je dat alleen maar doet word dat toch ook wel eens saai???
En longeren vind hij ook geen hol aan en met hem lopen of fietsen nou dan gaat hij alleen maar klieren wat afwisseling is ook wel is goed toch???
Nou dat vind ik dat het moet kunnen... maar Maaike zal het zo wel even uitleggen ze reageert zo ook even..

moppimaaike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:53

nou ik ben dus dat meisie op die shet mijn liefste en ik weeg bijna 45 kilo kan dus nog en weet wel dat ik er te groot voor ben oke die spring foto's zien er niet uit vooral die foto dat het lijkt dat ik er bijna naast lig en dit was de eerste keer dat hij weigerde en niet de eerst paar keer weigerdie want dit was de eerste en we waren al ene half uurtje aan het rijden en springen . (nog veel lager was dat) dit ws het hoogst. en wat ik al bij de andere van buiterit van ons zei zeg ik maar hier ook ff het verhaal van deze pony en oja die was ik daar nog vergeten te zetten hij komt van de slagt we hebben hem daarvan net optijd gered en er werd eerst bijna niks mee gedaan toen ik kwam ga ik hem alle liefde en alle aandacht die hij eerst bijna niet kreeg. en nu ff nog een keer: na ik ben dus die maaike op die shetlander ik wil ff kwijt ten eerste 1 a 2 week ga soms ff een uurtje naar buiten of in de bak, het gaat bijmij echt niet om het rijden want heb hem al dik een jaar en rij hem dus in voor een 5 jarige jongentje ik vind zelf dat het heel gevallijk kan zijn om een jongentje van 5 op mijn te laten rijden die hij moet inrijden dat is toch van de gekke als we dat doen. en hij heeft echt geen pijn want dat kan je altijd een beetje zijn al. als ik op nero ga rijden of zitten doet hij meteen zijn oortjes naar voren. en als hij ingereden is gaan ik er helemaal niet meer op of heel soms . en hij is echt niet te jong want is 3.5 bijna 4 en begin net een maandje met inrijden. ik rij meestal met de kar maar dat vind hij een stuk minder leuk en veel en veel zwaarder. datdoe ik ook pas een half jaar dus. en eerst ging ik altijd met hem fiesten en heeeeeeel vaak er naast op achter lopen, hij vond dit eerlijk niet zo leuk, toen ik met de kar ging vond hij het al heel leuk nu ben ik hem aan het rijden en dit vind hij echt geweldig. ik doe ook wel andere dingen met hem hoor maar deze doe ik het vaakst. over dat springen : toen ik er nog niet was sprongen ze allang metin bak rijden vind hij wel heel leuk, maar toen ging ik op een sprongetje af (de oortje ging pie naar voor was helemaal wakker en deed nog meer tekenen dat hij het gewelding vond)ik rij op het sprongentje af en ging er heel hoog overheen hij kon makkelijk weigeren als hij het maar een beetje zwaar of niet leuk vond en kan er ook makkelijk lang als hij dus niet wou of zwaar had (oke dis niet goed vvolgens mij op een pony op een sprong af te laten rijde dat hij er ook makkelijk langs kon maar zo was toen ff de enige manier om zeker te weten dat hij het helemaal geweldig vond) nou lijkt het wel op ik vet vaak spring maar heb nog maar 2 keer gesprong met hem en dan heel laag natuurlijk.
dit wil ik er ff over kwijt en ik ben echt niet te zwaar want dus weeg maar 45 kilo en das echt heel weinig weet ik maar ik doe er wat aan maar lukt niet.

ben wel te groot dat weet ik maar ik vind dat door deze omstandigheden kan het wel leek mij . het gaat er natuurlijk om wanneer hij het maar nog leuk vind.

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 20:54

HELEMAAL MEE EENS MOPP!!!

XUlyssesX

Re: Springen met de kerels!!! *VEEL*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:01

voor het meisje op de shet.

benen op de sprong niet naar achteren gooien

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:03

Leuke pony,s!!
en dat meisiej op die shet'' ik vind het nog wel kunnen''!!
Als jullie er maar beide plezier in hebben.
eerlijk gezegd vind ik het er niet uitzien qua lengte maar het gewicht kan nog wel !!En ja het is moeilijk een 5jarig jongetje op die shet te later inrijden toch

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 21:04

Ja dat is zo..!!

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:05

leuke paardjes

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:10

moppimaaike, ik begrijp geen snars van je verhaal

Op de eerste foto's: iets minder naar beneden kijken

Moonlightje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:21

moppimaaike, als je nu een spunten en komma's in je verhaal zet. Is het beter te lezen.
Ja kan wel 45 kilo wegen, maar ik vind het geen gezicht, je bent te lang voor hem.
dat is mijn mening.
Verder je hebt je halve voet in de beugels, probeer je tenen erin te doen.
foto 3 en 4

Rolingroos, je moet proberen je tenen naar binnen te doen

verder heeft ziet het er goed uit, als je kijkt naar die foto erboven

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:35

ziet er goed uit en shetlanders zijn sterk zat dus die opmerkingen slaan nergens op

Navidad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:33

Sorry ik vind het geen gezicht met die shetlander. je kan wel niet te zwaar zijn maar je zit hem extreem in de weg. Je ziet wel hoe braaf die is maar je ziet geen enkele ontspannings foto bij hem. Ook een shet kan ook ontspannen en heb een beetje het idee dat die zijn rug een beetje weg drukt.

als ik deze fotos zo zie (op fotos valt niet altijd alles te beoordelen) heeft die shet er moeite mee om zijn benen goed neer te zetten, omdat de amazone hem verschrikkelijk in de weg zit. Rij hem desnoods een keer stappend buiten als je er een keer op moet zitten. En verder zal ik hem lekker voor de wagen houden en dat jongetje van 5 begeleiden met waar die mee bezig is, hoe moeilijk dat ook is.

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:43

Ik denk dat het er beter uitziet als de Shet op het meisje gaat rijden
Maar verder leuke pony's

groetjes Naomi

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:45

Jeetej jullie hadden de vorige keer al goede tips gekregen om niet meer serieus met die shetlander en die ruiter te rijden.

Jullie geven blijkbaar niks om die pony want jullie gaan er gewoon mee springen?!?!

Ik kan er echt met mn hoofd niet bij. Dat arme beest en als jij hem nu aan het inrijden bent, kan ik je zeggen dat als je zo verder gaat dat hele beestje verpest word.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:49

Koop een grotere pony meid.
Laatst bijgewerkt door Buckje op 08-02-06 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:50

Hoe groot is die shet eigenlijk

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:59

XlucienneX schreef:
voor het meisje op de shet.

benen op de sprong niet naar achteren gooien

dat kan toch bijna niet anders ze valt ook bijna over zijn nek omdat ze de sprong niet fatsoenelijk uit kan zitten omdat ze veel te groot is

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:59

oke oke oke
ik kan me haast niet in houden doe het toch

leuk jog stoer dat je bijna mee kan lopen echt top joh
hoe ver zijn jullie l dresuur en l springe knap hoor

pffffff

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:04

bliksempie schreef:
ziet er goed uit en shetlanders zijn sterk zat dus die opmerkingen slaan nergens op

PARDON???? lees eens wat navidat zegt!!!
ze zit hem extreem gigantisch in de weg.. draai inderdaad de rollen eens om, man dan pas heeft die shet een lol

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:06

Volgens mij snapt bliksempie zelf ook neit hoe het werkt. Misschien doet ze zelf oko aan dit soort pratijken? Dat ze dit goedkeurt

S_uus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:07

karoliena schreef:
Volgens mij snapt bliksempie zelf ook neit hoe het werkt. Misschien doet ze zelf oko aan dit soort pratijken? Dat ze dit goedkeurt

zou het bijna aangeven als mishandeling, en dan ook nog vreemd opkijken als een pony kreupeld of spierpijn heeft

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:08

Inderdaad voor mij is dit echt mishandeling, helemaal omdat ze inhet andere topic al gewaarschuwt zijn dat dit niet gezond is.

S_uus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:10

karoliena schreef:
Inderdaad voor mij is dit echt mishandeling, helemaal omdat ze inhet andere topic al gewaarschuwt zijn dat dit niet gezond is.

heb je het andere topic nog?? wil wel eens zien

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:11

S_uus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:14

karoliena schreef:
ja hoor weet niet of het is toegestaan anders moet een mod de link maar weer wegaheln.

viewtopic.php?f=10&t=532038

topic is nog open, vind het echt zielig, vind de rijbroek ook niet mooi, hehehe
nee grapje, maar dit is echt te ziek en te zielig, sommige mensen hebben serieus een bord voor hun kop , die langzaam veranderd in triplexx of nog dikker, die willen het echt niet zien

IvysToeter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:20

Die andere pony is leuk!
Kunnen jullie niet om beurte op die pony rijden?
Vraag niet waarom, want dat is hier al meerder malen (terecht) gemeld.
Is die shet van jullie trouwens?
Nou ik wil 1 ding zeggen, als je je 'lieveling' graag wilt verpesten dan moet je vooral zo doorgaan......

Het is maar goed dat ik niet bij jullie in de buurt woon....
Ik denk dat ik je zo van de pony gesleurt had, of ik me er nou wel of niet mee mag bemoeien.