Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Desiree schreef:hij springt ECHT goed! Ga je daar iets mee doen of hou je je alleen bij de dressuur?

randy123 schreef:
Misschien over 100 jaar als ik al mijn moet bij elkaar heb verzameld en als Voice wat braver is
Desiree schreef:wat maakt een paard een dressuurpaard? Dat doet de ruiter toch? Stel dat zijn capaciteiten in het parcours net zo groot zijn als in de dressuurring?
Desiree schreef:Precies. Dus JIJ bent een dressuurruiter en maakt van dit paard een dresuurpaard. WAs je een springruiter geweest, had je er een springruiter van gemaakt.
Desiree schreef:Ik ben er gewoon neit zo voor om een paard een stempel op te plakken. ZElf probeer ik ook paarden te fokken waar ruiters straks alle kanten mee op kunnen.

je moet er echt mee bezig gaan! kan er zeker wat mee bereiken. IlonaS schreef:Nou ik heb wel een leuk voorbeeld,mijn paard Fedor x Marcopolo,daar zit nog geen letter dressuurbloed in en toch loopt hij nationaal,dus voor mij liever springbloed dit paard beschikt over erg veel kracht,en lenigheid,dus ik fok ook niet echt puur op spring of dressuurbloed,maar ik ken randy en voice en deze 2 horen gewoon in de dressuurring ook voice!Maar nogmaals voor de afwisseling een sprongetje is natuurlijk super,dat doe ik zelf ook,ook met een dressuur gefokt paard!!!
IlonaS schreef:En ja dat van die spring/dressuurpaarden gaat inderdaad nog een leuke discussie worden!