Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Ramona_lief schreef:Ik vind het zoals aantal andere bokkers er niet vriendelijk uitzien.
Als je geen druk op de teugels heb en je paard dan "in een krul" gaat lopen kruipt die dus achter de teugel. Je moet je paard met aanleuning naar nageefelijkheid rijden niet trekken.
Ramona_lief schreef:En je paard is heet wil bijna niet stilstaan waarom ga je dan zijwaarts? Lijkt me niet zo slim. Eerst je pony lekker onder controle hebben, en ik ben zowiezo van mening dat je bij een buitenrit moet genieten en niet je pony in een krul moet trekken etc.

.
Miss_Montana schreef:Maar is die ene echt een volle paint?

Nog nooit met een heet paard buiten geweest? Proest, zal wat wezen als ik foto's zou plaatsen. Die van mij staat dan nl ook zo te hupsen als ie zo'n bui heeft.(en die heeft dan ook niet voor niets een liverpoolstang voor t buiten rijden
)
Taaclover schreef:Als ik met mijn pony buitenrij en hij moet stilstaan en hij wild dit niet probeerd hij ook via de zijkant te ontsnappen.
Ze hoeft dit dus helemaal niet zelf te doen.