Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Isabellover schreef:_KiMbErLeY_ schreef:
en iss die magic een fjordje![]()
ziet er grappig ut hoor ahha
nee het is geen fjordje maar we vonden de manen zo wel leuk
jesterlover schreef:Hij rent er niet dwars door heen maar springt gewoon met teveel vaart, en DAT is pas gevaarlijk, je mag wel een keer proberen![]()

roos dat word oefenen!!
jesterlover schreef:Hej mensen...Megan hierow...
over mijn Foto's...Jester is mijn paardje, en heel erg heet met springen..ik had op de foto's een slof eraan, klopt. als ik dat niet doe, gaat ie zow hard dat ik dwars erdoorheen ga. Hij word wel rustiger tijdens het rijden maar dat duurt een paar sprongen..dat waren de eerste hoge sprongetjes. Vandaar.
Zoals jullie zien kom ik met de tweede fotow niet erg goed mee..dat weet ik zelf ook, maar zoals jullie ook kunnen zien geef ik met de laatste fotow wel mee, en heeft hij geen last van mn slof. Ik weet dat het er gemeen uit ziet, maar als hij meer vraagt boven de sprong geef ik gewoon mee..
Ik hoop dat jullie nu een beetje te weten zijn te komen..
Groetjes Megan en hoefje van jester
Isabellover schreef:

}>

}>
fallstar schreef:Isabellover schreef:
Ok. En ik ga toch zeggen dat ik springen zonder cap dom vind.
Isabellover schreef:fallstar schreef:Ok. En ik ga toch zeggen dat ik springen zonder cap dom vind.
lekker puh
fallstar schreef:
lekker puh? jij loopt liever het risico dat je een gat in je kop valt dan dat je even een cap op zet en dan zeg je lekker puh? lekker puh dat jij het risico loopt om een gat in je kop te vallen.. Ok, nou puh jij lekker verder..