Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jasmijnlover schreef:mexx is niet zwanger
ze is altijd al een dikk bolletje
ma ze is wel hel lief
vind het er wel beter uit ziet dan de vorige foto;)
dus daar complimenten
probeer wel goed je hakken uit te drukken
het lijkt soms net of je jouw bennen op trekt.
verder ga zo verder;)

monsera schreef:Ze is echt veel en veel te dik.Weet je wel dat dit heel erg slecht is voor je pony?Had je laatst ook foto's geplaatst van het losgooien van je pony of haal ik er nu 2 door elkaar heen maar anders lijkt ze nog dikker dan toen.Laat haar echt minder eten en meer bewegen.
Ik heb wel een tip over de middendraf.Waar je pony veel van leert en sterker van word is om hele kleine stukjes te veruimen.Probeer om maar 2/3 pasjes te veruimen en dan je pony weer terug te nemen.Dit kun je wel een aantal keren achter elkaar doen maar het heeft niet zo veel zin om een hele zijde lang middendraf te vragen dan valt je pony uit elkaar en heeft de oefening geen zin gehad.Probeer het maar eens.Wat ook leuk is om te doen en wat meer afwisseling geeft is om ook af en toe je pony juist wat terug laten komen tot bijna aan de stap en dan weer wegdraven.Succes.
xxjollyxx schreef:Hollybolly schreef:wanneer is ze uitgerekend, anders weet ik niet of je in maart nog wel mee kan doen met die wedstrijden, ze heeft echt een flinke buik zeg. succes verder ermee hoor,
De pony is helemaal niet drachtig, alleen heeft ze een veel te dikke buik...
(elena, waarom zei je dat ze zwanger is? dat is ze toch niet?!)
Maar elena, ik zou als ik jou was ook gewoon naar Jan gaan en het met hem erover hebben.. haar buik is echt te dik (rijdt voor jou denk ik ook niet lekker), terwijl ze zo'n mooi hoofdje heeft...
xxjollyxx schreef:Nee, het is een manegepony (en jan laat die echt niet drachtig worden)
ze is dus gewoon te dik en niet drachtig
(sorry elena)

0OMeryltjuOo schreef:van welke pony dan?
edit: sorry ik heb de pb gelezen

Ze vertelt al meerdere keren dat die pony wel drachtig is
Maar Elena, dat is heus niet alleen maar een buikje van het veulen hoor
foto's staan bij HAW dus het gaat om hoe de pony loopt, buikje kan het wel beletten, maar ze heeft al aantal keer gezegt dat de pony drachtig is, andere mensen beweren van niet, maar zoals zij al zei..zij weet het beter het is haar lease pony als ik het goed begrijp
dus geef meer tips over het rijden en loop niet haar topic en dag verzieken door te zeggen dat de pony te dik is!

babyboo schreef:Leuk beestje om te zien
En TS zal zelf wel het beste weten of de pony drachtig is of niet
!
Elena schreef:Sythaa schreef:Is jouw paardje drachtig of gewoon vreselijk dik? Als ze niet drachtig is zou ik haar op rantsoen zetten, dan beweegt ze waarschijnlijk wel fijner.... en probeer je paardje wat ronder te rijden, met meer aanleuning....
Wat bedoelen jullie toch met meer aanleuning..?
Enja, ze is drachtig
Mandybrandt schreef:oksorry beetje domme reactie, maar n je vorige topic staat toch echt dat ze niet drachtig is, en die is volgens mij niet zo lang geleden geplaatst.