heel krachtig paard om te zien zo,je hebt hem lekker over zijn rug lopen.(helaas zie je dat meestal niet bij friezen)ga je zo daar ziet echt super uit
rijd je al wedstrijdjes met hem??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heel krachtig paard om te zien zo,je hebt hem lekker over zijn rug lopen.(helaas zie je dat meestal niet bij friezen)

Echt heeel mooi gereden, niet opgekropt, prachtig!!
*oeps, had al is gereageert, maar hij is echt leuk!*
M3isSi3j schreef:eeej wijfffiej!
Je hebt een aantal mooie plaatjes geschoten van je paardje hoor.. het is echt een toppertje, mag je trots op zijn!!
Ik ben helemaal fan van deze foto:
Je komt er zeker, ookal duurt het ff
Keep going!!
*Knuffel*
klomp schreef:haha...allen bedankt voor jullie reactie (die overigens overweldigend is waar ik erg blij mee ben)!!!
@ nimmedor; ik weet het..doe hard mijn best, oprichting komt stukje bij beetje, maar ben al blij met de halslengte, bedankt voor je tip!
@lusitano; heey!! wat een leuke "nutteloze"bijdrage!! ik vind het niet nutteloss, ben der erg blij mee, thanx!!!
@eros; haha, ja je leest eroverheen, maar geen probleem!! zijn vader is reyert (afgekeurd omdat de nakomelingen niet vererven wat reyert heeft)
@ diana_mabel; ja we meeten zekers heel snel...heb er net zoveel zin in!!
ilovehorses4ever schreef:die benen jonge....*oeps, had al is gereageert, maar hij is echt leuk!*
_Anke_ schreef:Super mooi paard en hij kan geweldig lopen