Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Biertabje schreef:biertabje was Reddytobiasdat je het ff weet
ik houd gewoon niet zo van vosen vind Vision gewoon een leuk dier!!
maar misschien dat dit vosje wel heel erg leuk wordt, dat is natuurlijk altijd de vraagmaar het is jouw beslissing, als je er niet mee overweg kan dan moet je ook niet verder stinkmodder
groetjes
(ivm die sgway of life)

het is uiteindelijk een schimmel geworden

!!
Je kan wel zien dat haar manier van het gebruik van de achterhand en haar bouw hier wel snel het op de voorhand lopen uitnodigen
zoiets heeft tijd nodigKimS schreef:
@ trisca: ze is 3,5 jaar, overbouwd en amper bespierd (amper getraind ook) tis dus vrij normaal dat ze nog op de voorhand loopt he. Ik kan niet op één keer rijden haar achterhand zodanig sterk maken dat ze al helemaal opgericht kan lopenzoiets heeft tijd nodig
Sommige paarden hebben een zeer lang voorbeen en dragen zichzelf uit zichzelf al veel meer, maar die hebben wel andere zwakke puntjes hoor..
Want op zo'n leeftijd moeten ze meteen al goed beleerd worden.
Alleen heb even in je profiel gekeken
en vind je paard die je nu nog hebt, echt een superbeestje! Echt heel mooi en jullie zijn een mooie combi! Ik denk dat je hem anders eens naar een professionele ruiter moet brengen die goed is in problemen oplossen en dat ie hem helemaal klaar maakt voor jou! Want ik zou het erg zonde vinden als jij dit paard zou ruilen voor dat paard
.. KimS schreef:het had nog erger gekunnen met een stekelharige vos met hoge witte benen, brede bles en een witte vlek op z'n buik
xxx

Hij is nl heel erg sterk.. Merendeel van de tijd weigert hij nageeflijk te lopen of zelfs nog maar af te wenden / cirkel te maken. En dat heeft allemaal te maken met zijn hoeven...
ook super dat ze een veulentje verwacht trouwens!

Juist een jong paard vraagt vaak om deskundigheid en een goed ruitergevoel.. als ik jou zo hoor praten, dan heb ik eerder het gevoel dat je het probleem niet bij jezelf zoekt, maar alleen bij je paard.

Binnenkort komen er nog wel een keer foto's