Op verzoek nu rij foto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:45

Verosjaak schreef:
en je paard loopt achter de looplijn + zou je paard zijn ogen laten nakijke. hij springt namelijk over een sprong die nog niet is op gesteld:P

zoals gezegd is..dit paard is nog jong
zou wel 1 van de eerste sprongen zijn geweest voor het beesje
Ik denk trouwens dat als het paard helemaal wit is en jij in je rijkleding zit, dat het er dan wat mooier uitziet Want hoe het paard er nu uit ziet.. Het lijkt of het beesje niet is gepoetst, overal strovlekken en er hangt zelfs stro in de staart!
Nu heb je bewezen dat je kan rijden,maar kan je dan ook poetsen?
Ook zit trouwens de keelriem veels te strak..
mijn commetaar:

Probeer je handen te dragen en naar je handen toe te rijden.
Jij heb ze liggen op de hals, en zet ze vast (wat ik aan de hand van de foto's kan zien )

karlijnd

Re: Op verzoek nu rij foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:04

iedereen loopt wel erg te zeiken, het is maar goed dat niet iedereen een schimmel heeft want dan liepen er meer rond die er zo uit zagen en wie gaat zijn paard in de winter wassen?? ik niet!!! ben blij dat het een donkere is zie je eht vuil niet zo.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:22

En al die "hij loopt achter de loodlijn-onzin":
Goh...we hebben ook weer een nieuwe term geleerd en die gaan we te pas en te onpas gebruiken...
Wel knap dat je dat van 3 fotootjes kunt zien....

enne Frank, je laat je wel een beetje kennen met die reactie van je hoor. Bang dat je niet meer alle onverdeelde aandacht van de dames gaat krijgen?

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:26

dems75 schreef:
En al die "hij loopt achter de loodlijn-onzin":
Goh...we hebben ook weer een nieuwe term geleerd en die gaan we te pas en te onpas gebruiken...
Wel knap dat je dat van 3 fotootjes kunt zien....

enne Frank, je laat je wel een beetje kennen met die reactie van je hoor. Bang dat je niet meer alle onverdeelde aandacht van de dames gaat krijgen?

Ding ding ding, die zit !!!!!
Ik ga geen commetaar geven want ik kan niks zien van drie foto's. Maar wel een leuk paardje hoor !!!

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:28

karlijnd schreef:
iedereen loopt wel erg te zeiken, het is maar goed dat niet iedereen een schimmel heeft want dan liepen er meer rond die er zo uit zagen en wie gaat zijn paard in de winter wassen?? ik niet!!! ben blij dat het een donkere is zie je eht vuil niet zo.

sorry maar ik heb ook een schimmel,je kan heus je pony schoner eruit te laten zien dan deze schimmel
er hangt zelfs stro in zn staart!
meneer heeft dan wel bewezen dat hij kan rijden,maar kan hij ook poetsen..?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:33

hihihi meneer zit er lekker nonchalant op GEWELDIG

Ik denk dat als meneer echt serieus aan het rijden gaat dat het er dan best goed uit zal zien :D

JW18

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:45

ach van een foto kun je zo weinig zien, maar het ziet er echt niet slecht uit hoor

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:00

pak ze frank
ach, bokt weer hoor. dus je schimmel moet ten alle tijde spierwit zijn? erg knap. Mijn Tinkermerrie is dit zeker niet en heeft ALTIJD aan beide kanten bij de kont 2 strontvlekken. so what? kijkt met toch lekker de andere kant uit?
ik ga mijn paard niet elke dag wassen. en zo te zien is frank ook zo slim om dit gewoon zo te laten.
qua rijden en houding etc, dit kan ik van 3 foto's niet zien natuurlijk. maar goed, het gaat erom DAT je kon rijden begreep ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:05

Mijn schimmel ziet er helaas ook vaakniet uit.Zelfs ondanks de hoeveelheid schuurblokjes .
Willen de gene die denken dat ze een schimmel wit krijgen zich AUB bij mij aanmelden
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-02-06 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:06

Verosjaak schreef:
en je paard loopt achter de looplijn + zou je paard zijn ogen laten nakijke. hij springt namelijk over een sprong die nog niet is op gesteld:P

was een looplijn????

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:06

Ziet er leuk uit hr Yee eindelijk weer eens een jongen die paardrijdt zijn dr niet zo heel veel geloof, ik ken dr iig bijna geen

dems75

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:24

KiWiKo schreef:

was een looplijn????

Da's zo'n lijn waar een paard achter loopt
Ken je die niet dan???? Tis toch echt een heel populaire lijn hier op bokt hoor

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:27

makkelijk he, zo via internet mensen afkraken? Sjongejonge bokt, geef eens normaal antwoord.. ppfff

maar goed.. het is idd niet zo slim om met gympies te springen, al helemaal niet op een jong paard.
Maar het is wel een mooi paard.. ook al is hij was viezer (mijn zwarte paard zou als hij wit zou zijn nog viezer zijn.. )

Luf_Midnight

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:31

ik vind wat je der van kan zien dat je der leuk op zit...
en over die strootjes,, mijn pony staat nu op vlas, nou dat krijg je der nooit meer uit voor je moet rijden,, dus dat ene strootje doet het nu??

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:34

KiWiKo schreef:
Verosjaak schreef:

was een looplijn????

Nou da's dus een lijn waar je paard blijkbaar niet achter mag lopen dus als je ergens een lijn tegen komt dan zorgen dat je paard voor die lijn blijft.. en als je heel goed kan sturen dan mag ie ook OP de looplijn .. daar is het een looplijn voor he

Maar deze meneer zit leuk op een peerd hoor, alleen potverdorie pak eens een borstel en leer ook eens poetsen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:54

tenen naar binnen, rug recht houden.
het paard loopt lekker ontspannen, maar je mag proberen hem er iets meer uit te rijden.
meer kan ik er nu niet over zeggen, 3 foto's.

leuk om een leuke rijdende jongen te zien

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:59

milo schreef:

leuk om een leuke rijdende jongen te zien

Idd

_Patricia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:08

Misschien tikte het paard de balk er af met zijn voorbenen, dus daar kan je niet over beslissen waarom die springt! En misschien kwam die wel uit zijn werk ofzo en was alleen toen de bak vrij en zou die daarna zijn paard grondig borstelen

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:26

Ik zou hem iets meer aan de achterkant rijden ... Heb het gevoel dat je paard op de voorhand rijd .En er is niks mis met je paard achter de loodlijn laten lopen ... zolang je hem maar laat afwisselen dus eerst wat achter de loodlijn en de andere keer er weer wat voor . Zodat hij niet opgekropt gaat lopen .

PaysBas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:30

Eerste topic wat deze Morning opent scort wel goed
En nu houdt ie zich op de achtergrond....
Mystrieuze Morning???

gewoonHint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:53

heej leuke pony/paard. zelf ben je ook wel leuk hoor. hahaa. maar ja . je hebt eengoede zit, en het is een ;euk paard. verzorg hem goed. veel succes er mee. groetjes. gewoonHint. oftewel, Alice keus.

Dustinlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:00

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:27

dems75 schreef:
KiWiKo schreef:

was een looplijn????

Da's zo'n lijn waar een paard achter loopt
Ken je die niet dan???? Tis toch echt een heel populaire lijn hier op bokt hoor

bedoel een loodlijn. is heus niet wat ik net nieuw geleerd heb ofso hoor ben ook geen dresuurruiter maar western en daar moet een paard ook netjes lopen alleen aan een wat langere teugel en mag die ook niet te diep lopen op zijn dresuurs gezegd.
en je kan echt wel zien dat die erachter loopt want dat zie je op de derde foto's. en als je foto's neerzet lijkt het me dat je echt wel commetaar mag geven inplaats van een ander metteen aan te vallen want dan ken je net zo goed een aanvalstopic openen. dus laat iedereen in zijn waarden. en personen zitten niet te zeiken want dat doen ze op de pot en niet op een forum, men geeft alleen tips en commetaar wat die beter kan doen.

P.S. spelfouten inbegrepen voor men weer banketstaaf gaat doen.

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:32

Ik vind dat hij wel extreem diep loopt.

lhOveSs_siDj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 20:39

en daar gaan we weer met het 'bekende' bok gezeik..!! worden jullie nu nooit ziek van jezelf ?? :S