Mexx weer is @ work op bokt!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CherrenJessy

Re: Mexx weer is @ work op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 17:35

Pff als mensen al zo kunnen reageren op een paardje dat lekker op gewicht is wil ik niet weten hoe er gereageerd word als een paard brood mager is!!

Ik vind de foto's er erg netjes uitzien en je gaat de goede kant op! Pas alleen op dat je niet meteen teveel doet als het beestje net kreupel is geweest...

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 17:37

hansje schreef:
Ik geloof echt dat je er heel veel voor doet!! Daar twijfel ik echt geen moment aan!!!!
Ik zei ook dat je met de eigenaars eens moest praten, ik had reeds gelezen dat het jou pony niet is.
Ik weet ook hoe vervelend het is als het jou pony niet is, als je hem doodgraag ziet en dan toch geen beslissingen kan maken,...
Ik heb ook jaren in jou situatie gezeten. (En na 6 jaar verkopen ze hem dan achter je rug) geloof me, ik begrijp je echt.

Ik lees ook dat je 4 keer in de week gaat. Nou, das toch al een héél goed begin. (ik ken eigenaars die maar 1 keer naar hun paardje gaan in de week.)
In die vier dagen kan je er dus al heel wat mee doen. Probeer eens op je eigen een schema op te stellen of zo. (rijden, wandelen, longeren,...)

en misschien nog eens babbelen met eigenaar??

hihi oke dankje
Nee heeft niet veel nut denk ik, maar zal ik doen

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 17:38

Amnero schreef:
Pff als mensen al zo kunnen reageren op een paardje dat lekker op gewicht is wil ik niet weten hoe er gereageerd word als een paard brood mager is!!

Ik vind de foto's er erg netjes uitzien en je gaat de goede kant op! Pas alleen op dat je niet meteen teveel doet als het beestje net kreupel is geweest...

Nee, i know
maar deze foto's waren al van een poosje na het opbouwen

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 18:53

Misschien was ie wel kreupel door z'n gewicht

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:11

Martine1232 schreef:

Zeur nou niet zo door over dat gewicht, daar kan zij niks aan doen en hierdoor wordt alleen maar het topic verpest!

Mooie pony
Ziet er al weer vrij ontspannen uit nadat ze een tijdje heeft stilgestaan

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 15:00

piedrolover schreef:
Martine1232 schreef:

Zeur nou niet zo door over dat gewicht, daar kan zij niks aan doen en hierdoor wordt alleen maar het topic verpest!

Mooie pony
Ziet er al weer vrij ontspannen uit nadat ze een tijdje heeft stilgestaan

dankje
Nee dat komt niet door haar gewicht, elke winter is ze zo, in de zomer is ze gewoon mooi slank ( ) dus, nee daardoor kwam het niet, het kwam doordat ze ging spelen met haar vriendje en dat ze haar rechterachterbeen verkeerd had neergezet
bedankt verder voor de berichtjes!