Dilayla 3,5 (Dochter v Stacy) @ work :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

puccalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 15:02

Hey Annanda, het ziet er super goed uit hoor, mooie foto's zitten er tussen. Ik vind vooral de galopfoto heel mooi en de foto met Saffier erop. Dilayla blijft een mooi paard en vooral haar hoofdje spreekt me erg aan.

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:40

Ahhh wat een broekkie nog hé, ik vind dat jullie het netjes doen hoor, en dat van achter naar voren rijden, daar zou ik nog even mee wachten, eerst maareens werken aan de overgangen en het netjes voorwaarts rijden. Geef haar lekker de ruimte bij het aanspringen, ze is inderdaad nog erg overbouwd dus ze zal nog wel een eindje de lucht in gaan, doe daarom rustigaan want een paard in de groei is extra gevoelig voor slijtage Het is zeker een mooi diertje!

Naz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:13

Dat ziet er al best fijn uit Annanda!
Nog wat spieren erop en dan komt het vast helemaal goed! Gaan jullie dit jaar al starten?

Stacy S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 19:56

NehnaDagmar schreef:
Leuke foto's hoor!
Ik heb je een aantal keer zien rijden op wedstrijd toen je je pony nog had, vond je altijd heel vriendelijk rijden.
Trouwens, jouw vriend heeft bij mij in de klas gezeten Tenminste als je dezelfde vriend nog hebt

Haha jah dat klopt! Hij heeft het al een keertje gezegt idd toen we op een wedstrijd in siegerswoude waren..

Stacy S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 20:03

Naz schreef:
Dat ziet er al best fijn uit Annanda!
Nog wat spieren erop en dan komt het vast helemaal goed! Gaan jullie dit jaar al starten?

Als ze er aan toe is met het buiten seizoen.. maar misschien wacht ik ook nog wel een jaartje.. kan ik volgend jaar lekker vlot door de B en de L heen..

joyce B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 19:04

Leuke foto's Annanda!
Ik zie jullie natuurlijk vaak genoeg rijden tijdens onze les, en ik vind dat het er steeds fijner uit gaat zien. De aanleuning wordt steeds contstanter en ontspannener! Lekker doorrijden, dan vlieg je met haar straks ook weer de B en L door! (die nieuwe proefjes vallen wel mee trouwens, vandaag heeft Jolanda het B-proefje geoefend en ik het L2 proefje. Aan de lijnen ligt het niet, je moet gewoon je paard fijn nagevelijk hebben en kunnen doorzitten in mijn geval , dan stelt het tot en met de L2 weinig voor )

_Martine_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:37

Hallo! Wat een superbeesie zeg!

Als je aangelopeerd, probeer dan een beetje stelling te vragen. Zodat ze haar nek er niet voor kan zetten en deze omhoog kan gooien.
Ik let weleens op tijdens les

Succes!! Ziet er super uit voor 3,5 jarige