leuke foto's maar ik kan ze niet allemaal zien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
leuke foto's maar ik kan ze niet allemaal zien
Samy schreef:Misschien wouden ze laten zien dat ze aan de teugel kunnen rijden, waardoor er aan de teugel wordt getrokken!
Deze beredenatie ontgaat me even.. WildWings schreef:Samy schreef:Misschien wouden ze laten zien dat ze aan de teugel kunnen rijden, waardoor er aan de teugel wordt getrokken!
Waarom zou je dan aan de teugel trekken, als je wilt laten zien dat een pony nagevelijk gereden kan worden?Deze beredenatie ontgaat me even..
WildWings schreef:Samy schreef:Misschien wouden ze laten zien dat ze aan de teugel kunnen rijden, waardoor er aan de teugel wordt getrokken!
Waarom zou je dan aan de teugel trekken, als je wilt laten zien dat een pony nagevelijk gereden kan worden?Deze beredenatie ontgaat me even..
Laat ik het zo zeggen.
Kan je het met je eigen ogen zien! Want deze pony loopt zeker nagevelijk! Samy schreef:Ik zou zeggen kom een keer langsKan je het met je eigen ogen zien! Want deze pony loopt zeker nagevelijk!
hahaha!
) loopt deze pony niet nagevelijk.
contessa schreef:Ik snap heel goed dat jullie het leuk vinden vrij te rijden en dat je paardrijden moet leren, heb ik ook natuurlijk gemoeten en leer nog steeds heel veel trouwens maar ik snap alleen niet dat er op de manege wordt toegestaan om vrij te rijden als je nog niet echt redelijk kunt rijden. Jullie zitten onbedoeld dit diertje wel erg in de weg. Tijdens de les krijg je meteen aanwijzingen om fouten recht te zetten maar nu dus niet en je eigen fouten zie je trouwens ook vaak niet.
....verdere aanwijzingen zijn al gegeven...
als jij beter had gelzen stond jouw naam er niet bij. maar is het wel gericht aan de TS. en als jij niet zoveel reageert over deze pony dan is het ook neit zo verwarrend voor andere mensen. laat TS zelf maar eens reageren.
Megamutsj schreef:Het valt me op dat de keelriem veel te groot is, je hoeft er maar 1 vuist tussen te passen, geen 10!
Verder leuke foto's ik zie er heel veel niet, maar degene die ik zie van waar jij op zit zien er wel leuk uit

Maar het zijn idd momentopnames en eigenlijk had het beter een filmpje kunnen zijn... Rakker is ook echt een manege-pony en zijn halsspiertjes zijn natuuurlijk helemaal niet ontwikkeld, dus ik snap dat het er een beetje ruw uit ziet...!!!!
(sorrie app)
Maar het zijn idd momentopnames en eigenlijk had het beter een filmpje kunnen zijn... Rakker is ook echt een manege-pony en zijn halsspiertjes zijn natuuurlijk helemaal niet ontwikkeld, dus ik snap dat het er een beetje ruw uit ziet...!!!!
(sorrie app)