Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vlieg schreef:Citaat:Echt zielig dit.
En dan zijn er nog mensen die durven te zeggen:,,Ja, die man en zijn familie moeten toch ook aan geld komen.'' dan trekt die man en zijn familie die kar maar zelf!! Met zijn allen zijn ze sterker dan 1 paard (je) of ezeltje. Maar ach..dieren kunnen niet praten en mensen vinden zichzelf toch altijd nog belangrijker dus dan zullen dit soort dingen ook nooit ophouden. Volgens mij heb ik deze plaatjes al eens op bokt gezien....komen van de brookehospital-site vandaan geloof ik.
Groetjesss van JessicA!
vind ik een beetje onzin.....die mensen moeten soms kilometers ver reizen om water te halen en te werken.
geen geld voor een auto als er uberhaubt al goede wegen zijn....Ze zijn dus helemaal afhankelijk van hun paarden en ezels om zelf in leven te blijven.
Ze zien ook heus wel dat het zo niet goed gaat met die paarden, maar ze kunnen er zelf vrij weinig aan doen. Dat ze weinig kennis over paarden hebben ben ik met je eens (De meeste weten niet eens dat je de hoeven moet bekappen e.d.) maar daarom hebben ze nog wel gevoel.
Citaat:Hier ben ik het volkomen mee eens, die mensen kùnnen gewoon niet anders. Ik weet zeker dat jij precies hetzelfde zou doen, Jessica, en nou niet zeggen dat dat niet zo is omdat je het zo zielig voor de paarden is blabla. Wij kunnen makkelijk praten, het kraantje met water is 10 stappen zetten en je bent er, maar de mensen daar moeten keiver lopen om water te krijgen (slootwater kan ik beter zeggen...) Het blijft zielig voor de paarden, daar ben ik het echt mee eens, maar de mensen daar hebben gewoon echt geen keus...jammergenoeg. Zij zullen ook liever hebben dat hun paarden er gezond uitzien, maar daar hebben ze het geld gewoon niet voor...
Pril schreef:Wij kunnen idd wel makkelijk praten ja. Ik weet alleen wel dat ik liever sterf van de honger dan mijn paard zo te mishandelen. Familiemonden hoef ik toch niet te voeren want als je in zo`n slechte financiele staat bent neem je geen koters.