Leuke setjes trouwens
Letta
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ken jouw wel, jij bent toch patricia (oftewel, 'padje' zoals debbie je altijd noemde
)
Toen verzorgde wij (ik deb en de rest) nog bij Grace. Of zit ik er nou helemaal naast?
nou ik zie bijna elke dag een hoop connemaras en er zijn toch wel grote verschillen hoor! maar op een foto zie je natuurlijk niet zo veel en goed. Maar schreef:oja oke leuknou ik zie bijna elke dag een hoop connemaras en er zijn toch wel grote verschillen hoor! maar op een foto zie je natuurlijk niet zo veel en goed.
ofniet? dat lijkt tenminste ook zo .. maar echt vooruitgang 

Kirsten_D schreef:Flower!! Ze is echt mooi geworden!! Om eerlijk te zijn vind ik haar mooier dan akkoord
He weet je toevallig hoe die pony op veldstar heet? want ik weet denk ik wie je bedoeld, Lady heete ze..Misschien heb ik wel een foto voor je
Waar sta jij met flower??

Jessiejl0ve schreef:Wat een enorm leuk paard om te zien zeg!
Ze is echt heel leuk geworden, leuk ook dat jaaroverzicht om haar te zien veranderen. Ze verandert wel van kleur zeg!
Leuke foto's hoor!
Toydoll schreef:Merci again!!
Florislover:
Ik weet wel zeker dat je mij kentIk ken jouw wel, jij bent toch patricia (oftewel, 'padje' zoals debbie je altijd noemde
)
Jij verzorgde toch bij die oude man, die ook die hengst had waar ik zo gek op was, parcival ofzo heette dieToen verzorgde wij (ik deb en de rest) nog bij Grace. Of zit ik er nou helemaal naast?
-> Maar, ja idd, die heeft wel wat van Flower weg! maar dat heb ik wel bij veel connemaras hoor, bijna alle schimmeltjes lijkt echt op elkaar. Bij veldstar stond een connemara ruintje te koop, en die lijkt bijna een kopie van die pony die jij hier op fotos hebt!
Flower is natuurlijk een kruizing connemara, dus ze heeft ook 'paarden' kenmerken..

ik vind vooral het bruine leer echt super staan 

Ze heeft het ook naar de zin zo te zien

Lauss schreef:Ziet er een stuk beter uit
Rijden jullie nog wedstrijden?
Zijn we nu ook wel al mee bezig, maar met de basis, en die lijken toch heeel erg op elkaar.