Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
Echt leuk dat je het ook allemaal zelf gedaan heb
siets schreef:Zo wat een gigantisch mooi dier! Op de foto's in het begin dacht ik 'mwoah mwoah'. 'Gewoon' een leuk paard. Maar wat is dat dier uitgegroeid tot een beauty zeg! Nog heel veel succes, jullie komen er wel.

vonneke schreef:MyWishMax schreef:Ik vind eht vooral leuk hoe je lekker rustig aan hebt gedaan in het begn. Ziet er super uit!
van januari tot augustus heb ik er maar eenkeer of 3 in de week opgezeten en nooit langer als een half uur.
Toen ik haar kocht was ze net 4 en mete ze pas 158 en groeide ze nog volop.
In juni meette ze 162.
Na de brabantse kampioenschappen ging ik naar de L1 en ben ik meer gaan rijden
Zo heb je niks overhaast, ze liep trouwens al wel snel netjes aan de teugel, en mooi op der eigen benen vind ik 

vonneke schreef:siets schreef:Zo wat een gigantisch mooi dier! Op de foto's in het begin dacht ik 'mwoah mwoah'. 'Gewoon' een leuk paard. Maar wat is dat dier uitgegroeid tot een beauty zeg! Nog heel veel succes, jullie komen er wel.
in het begin was het een wel leuke pony
sssst stiekem is ze nog veel mooier geworden
we zijn nu weer een halfjaar verder als de laatste foto's. Ze zit super in der vacht, veel mooier/beter bespierd.
moet snel nieuwe foto's hebben
. Ik wacht op nieuwe foto's!
) erop ga zitten denk ik, we zullen zien haha
vonneke schreef:Roxx schreef:Even snel in je profile gespiekt en ja hoor........ een Goodtimes! Het paard van een goede vriendin van me is ook een Goodtimes. Heeft dezelfde uitstraling als jouw paard! Leuk dier hoor (zowel die van jou als die van mijn vriendin)!
het is typische goodtimes

Renske20 schreef:weet je welke foto ik trouwens ook superleuk vind, die in von dr profiel, times dr koppie voor de trailer waar je pcies haar naam ziet staan

Ziet er goed uit en jullie zijn een leuke combinatie.