oscar > work (in wolf)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peet_Paneel

Re: oscar > work (in wolf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:49

het komt wel goed met jullie!! mooie pony hoor!!

samoth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:50

oscar is ook een mooie pony (A)

Siets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 16:31

Wat een leuk dier! Ziet er goed uit, jammer dat je net iets te groot oogt, maar het hindert hem niet, en dat is het belangrijkst .

Succes in het Z1!!

knightloekie

Re: oscar > work (in wolf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 17:05

ik vind het een leuke pony ! en je geeft een ontspannen indruk.. het ziet er netjes uit.. veel succes zondag !

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 17:14

Leuk paard en je kunt je natúúrlijk vertonen!
Ik denk dat het voor jou goed zou zijn om wat meer ontspannen te gaan zitten, met je hele lichaam, handen en benen, laat het paard maar wat meer het werk doen.
Veel succes!

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:58

vonneke schreef:
Nimmedor schreef:
Je moet:
-rechtop zitten
-niet naar het paard kijken maar voor je uit
- benen niet zo naar achter laten zwabberen
-teugels korter nemen, nu heb je ze zo ongeveer bij je buik...
-niet teveel aan je binnenteugel...

Ik welke klasse ga je starten? Want er zijn nog wel wat puntjes die beter mogen

Dat mag jij als prof natuurlijk best zeggen.

probeer met zulke lange benen op een relatief kleine pony je benen maar is mooi stil en op zijn plaats te houden.

Maar ik denk overigens dat je wel een hele grote reus aan mag schaffen als je er niet met je bijna onderuit wil komen my god, wat een stelten

Ik vind het er als een fijn dier uitzien.
Met wat lessen komt het vast goed.

waar slaat dat nou weer op!
ze vraagt om commetaar en ik zeg niks wat niet waar is, wil jij zeggen dat je nu zou geloven dat ze Z1 was, dacht het niet. En ik bedoel totaal niks aanvallend

Denk eens na voordat je een reactie geeft en heb respect voor de mening van anderen >;)

melmzs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 20:10

hey rox en thomas bedakt voor jullie reactie!! hihi
de rest ook hoor!

nimmedor: ik snap je reactie niiet helemaal, bedoel je dat je me niet z waardig vind?
en probeer zelf maar eens op een kleine paardje (terwijl je lang bent), een z proef rijden ( en die gaan behoorlijk snel, en je moet veel verschillende dingen doen) en hem dan nog netjes te laten lopen en ook nog een goede houding te hebben. en dat is niet zo makkelijk hoor! (ik zie je het niet doen, aangezien je nog L2 rijd) maargoed ik heb wel wat aan je reactie, want het is wel waar wat je zegt. alleen vind ik dat je het niet zo leuk brengt.

MirandaFuego: goede tip! bedankt, mijn lesgever zei het laatst ook al.

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:14

melmzs schreef:
hey rox en thomas bedakt voor jullie reactie!! hihi
de rest ook hoor!

nimmedor: ik snap je reactie niiet helemaal, bedoel je dat je me niet z waardig vind?
en probeer zelf maar eens op een kleine paardje (terwijl je lang bent), een z proef rijden ( en die gaan behoorlijk snel, en je moet veel verschillende dingen doen) en hem dan nog netjes te laten lopen en ook nog een goede houding te hebben. en dat is niet zo makkelijk hoor! (ik zie je het niet doen, aangezien je nog L2 rijd) maargoed ik heb wel wat aan je reactie, want het is wel waar wat je zegt. alleen vind ik dat je het niet zo leuk brengt.

MirandaFuego: goede tip! bedankt, mijn lesgever zei het laatst ook al.

Misschien had ik het iets vriendelijker kunnen brengen maar het is toch waar wat ik zeg?

Waarom ga je dan niet over de de paarden en neem je een paard?
Zou voor de combinatie veel mooier zijn.

En ik heb dan wel geen Z gereden, mijn paarden werden daarvoor altijd al verkocht, maar denk dat ik wel klein beetje weet waar ik het over heb

melmzs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 20:25

ik zei ook dat wat jij zei waar is, ik zag het zelf ook al voordat ik de foto's plaatste. ik werk ook al aan deze dingen. je blijft nooit uitgeleerd.
ik kan wel naar de paarden gaan, maar dta wil ik niet omdat: 1 geen geld voor heb. 2 oscar veel te leuk vind. 3 over 1,5 jaar ga studeren, en dan geen paard kan houden, dus dan alweer moeten verkopen. 4 op een paard lijk ik ook groot. (ik ben gewoon groot) 5 ik er nog net op pas, en graag het Z1 nog uit wil rijden.
genoeg redenen?

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:29

melmzs schreef:
ik zei ook dat wat jij zei waar is, ik zag het zelf ook al voordat ik de foto's plaatste. ik werk ook al aan deze dingen. je blijft nooit uitgeleerd.
ik kan wel naar de paarden gaan, maar dta wil ik niet omdat: 1 geen geld voor heb. 2 oscar veel te leuk vind. 3 over 1,5 jaar ga studeren, en dan geen paard kan houden, dus dan alweer moeten verkopen. 4 op een paard lijk ik ook groot. (ik ben gewoon groot) 5 ik er nog net op pas, en graag het Z1 nog uit wil rijden.
genoeg redenen?

ja hoor
en vind het alsnog erg knap hoor dat je in zo'n korte tijd naar het Z1 toe rijd
Veel su6 op concour!

DiantaM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:35

Ik vind dat het er net uitkomt Nimmedor, alsof jij haar inderdaad niet goed genoeg vind voor de Z. Ik vind het er netjes uitzien, op een aantal punten na. Maar dat is bij iedereen zo. Ik vind dat sommige mensen wel een stuk vriendelijke mogen zijn.
En ik vind het trouwens wel een geweldige pony!

samoth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:31

hoe is het gegaan mel?

ik heb oscar ook 3 daagjes verzorgd, hij is echt goed bereden hoor en Nimmendor heeft gewoon een eigen mening dus als oscar op S&T loopt dan zeg je wel dat hij klaar is voor Z. Op de foto kan je gewoon niet zo goed zien

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:36

jeeeehhh eindelijk iemand die hetzelfde probleem heeft als ik
dat met die handen is zo bekend! vaak gaat dit echt onbewust he? en mensen die steeds commetaar hebben op alles, dat zijn vaak de mensen die zelf niet tot het Z hebben gereden ( ik ook niet hoor ) en vanaf een foto alles beter weten
( hoe zat het ook alweer met dat spreekwoord dat de beste schippers aan wal staan?)
gewoon lekker doorrijden en plezier hebben