Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
vonneke schreef:Nimmedor schreef:Je moet:
-rechtop zitten
-niet naar het paard kijken maar voor je uit
- benen niet zo naar achter laten zwabberen
-teugels korter nemen, nu heb je ze zo ongeveer bij je buik...
-niet teveel aan je binnenteugel...
Ik welke klasse ga je starten? Want er zijn nog wel wat puntjes die beter mogen
Dat mag jij als prof natuurlijk best zeggen.![]()
probeer met zulke lange benen op een relatief kleine pony je benen maar is mooi stil en op zijn plaats te houden.
Maar ik denk overigens dat je wel een hele grote reus aan mag schaffen als je er niet met je bijna onderuit wil komenmy god, wat een stelten
Ik vind het er als een fijn dier uitzien.
Met wat lessen komt het vast goed.

melmzs schreef:hey rox en thomas bedakt voor jullie reactie!! hihi
de rest ook hoor!
nimmedor: ik snap je reactie niiet helemaal, bedoel je dat je me niet z waardig vind?
en probeer zelf maar eens op een kleine paardje (terwijl je lang bent), een z proef rijden ( en die gaan behoorlijk snel, en je moet veel verschillende dingen doen) en hem dan nog netjes te laten lopen en ook nog een goede houding te hebben. en dat is niet zo makkelijk hoor! (ik zie je het niet doen, aangezien je nog L2 rijd) maargoed ik heb wel wat aan je reactie, want het is wel waar wat je zegt. alleen vind ik dat je het niet zo leuk brengt.
MirandaFuego: goede tip! bedankt, mijn lesgever zei het laatst ook al.
melmzs schreef:ik zei ook dat wat jij zei waar is, ik zag het zelf ook al voordat ik de foto's plaatste. ik werk ook al aan deze dingen. je blijft nooit uitgeleerd.
ik kan wel naar de paarden gaan, maar dta wil ik niet omdat: 1 geen geld voor heb. 2 oscar veel te leuk vind. 3 over 1,5 jaar ga studeren, en dan geen paard kan houden, dus dan alweer moeten verkopen. 4 op een paard lijk ik ook groot. (ik ben gewoon groot) 5 ik er nog net op pas, en graag het Z1 nog uit wil rijden.
genoeg redenen?

) en vanaf een foto alles beter weten