Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zag je naam staan...gelijk nieuwschierig! Wat ziet ze er goed uit zeg, lekker glansje erop... lekker genieten ervan en het komt vast allemaal goed! 
Flower schreef:@ Linda, graag gedaan, je weet wel waar ik het over heb
@ Lissy, ZIEN is anders dan het zelf DOEN
als je je paard zo erachter laat lopen kan dat namelijk nog weleens problemen geven later in je training. klomp schreef:Flower schreef:@ Linda, graag gedaan, je weet wel waar ik het over heb
een topic plaatsen met foto's betekend dat er ook commentaar mag worden gegeven!! dit is DE REGEL VAN BOKT!
klomp schreef:Flower schreef:@ Linda, graag gedaan, je weet wel waar ik het over heb
een topic plaatsen met foto's betekend dat er ook commentaar mag worden gegeven!! dit is DE REGEL VAN BOKT!
zo das duidelijk!
ontopic; ik vind het een prachtig paard!! je zit verder ook best netjes en voor 4 weken onder het zadel loopt ze zeker niet gek! maar ik ben het wel eens met het commentaar van Lissy! paard loopt nu niet op eigen benen, zoals je dat zegt en wilt. het eerste wat ik jonge paarden altijd aanleer is halsstrekken. halsstrekken is ontspanning en zeker een knopje die ik er dus zeer snel op monteerals je je paard zo erachter laat lopen kan dat namelijk nog weleens problemen geven later in je training.
veel succes verder met je mooie paardje!!
. Flower schreef:klomp schreef:
Als Linda Rijtechnisch Commentaar wilt, opent ze wel een topic bij RT
Dat opkroppen doet mijn 3-jarige ook hoor, en dat is vrij lastig om ze met het neusje er lekker uit te krijgen!
youngster schreef:Leuk dierDat opkroppen doet mijn 3-jarige ook hoor, en dat is vrij lastig om ze met het neusje er lekker uit te krijgen!
gewoon regelmatig gaan lessen en rustig aan opbouwen en dan komt het vast goed
! Linda86 schreef:youngster schreef:Leuk dierDat opkroppen doet mijn 3-jarige ook hoor, en dat is vrij lastig om ze met het neusje er lekker uit te krijgen!
gewoon regelmatig gaan lessen en rustig aan opbouwen en dan komt het vast goed
Gaan we ook zeker doen! Er zijn nog zoveel verbeter punten en die kan je alleen verbeteren door goed les te krijgen en 'kilometers te maken'. Maar ik doe het rustig aan, ik heb alle tijd! Ik ben in ieder geval erg trots op mijn meisje!
Roady schreef:To All
Commentaar goed of slecht bedoeld dat maakt mij niet uit.
De fotograaf kennende van deze twee rapportage weet ik dat het MOMENTOPNAME zijn van twee dagen.
Ik krijg het idee dat iedereen aan de hand van de foto's gelijk weet hoe het paard reageert en kwa karakter is.
In beiden gevallen van zijn de foto's binnen 5 minuten genomen.
Lijkt me erg kort om te oordelen over paard en ruiter a.d.v. 11 foto's.
Jessica24 schreef:Hoi Linda!!
Wat leuk dat je je merrie weer lekker op gepakt hebt zeg.
Ook leuk om te zien hoe het een beetje gaat.
Ik hoop haar snel een keer in het echie onder het zadel te zien.
talented schreef:Linda86 schreef:
Gaan we ook zeker doen! Er zijn nog zoveel verbeter punten en die kan je alleen verbeteren door goed les te krijgen en 'kilometers te maken'. Maar ik doe het rustig aan, ik heb alle tijd! Ik ben in ieder geval erg trots op mijn meisje!
Maar als je dan toch zo rustig aan doet, en
gezien de foto's weinig ervaring hebt, waarom focus je dan zo op dat "in de krul rijden". Laat hem lekker eerst op zijn eigen benen lopen, zonder hem daarbij dwars te liggen met je handen. Tegen de tijd dat jij voldoende ontspanning overbrengt op je paard, zal hij zelf de hand op gaan zoeken. Maar het is inderdaad jouw paard, doe ermee wat jij wilt, maar reacties als hierboven zijn gepost zijn naar mijn inzien niet meer dan voorspelbaar/goed bedoeld!
talented schreef:Dan vind ik de foto's een zeer vertekend beeld geven van jouw standpunt. Maar zoals ik al zei; doe wat jij denkt dat goed is, het is immers jouw paard!
youngster schreef:talented schreef:Dan vind ik de foto's een zeer vertekend beeld geven van jouw standpunt. Maar zoals ik al zei; doe wat jij denkt dat goed is, het is immers jouw paard!
Mijn 3-jarige doet precies hetzelfde. Daar hoef ik met mijn handen helemaal niks voor te doen, alleen de teugels vasthouden