Thanks
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xx_Irisje schreef:niet een strakke hand houden dan gaat ze vechten en vasthouden.
hand stil en met je been er tegen opdrijven dan loopt ze snel en makkelijk en laat zich ook in stelling vragen
poes schreef:Ik vind haar wel netjes lopen, idd wat te veel op de voorhand, maar over het algemeen loopt ze niet op de bijzets maar lekker op jouw handen. Netjes vind ik.
Dankje!

Naimz schreef:Ze loopt normaal met dr hoofd in de lucht en is alleen met een heel uur lang vechten naar beneden te rijden. Mn instructrice vind het beter dat ik dan met een bijzet rij zodat ze dr hoofd minder in de lucht gooit en dat ze over dr rug heen gaat lopen.
Naimz schreef:Ze loopt normaal met dr hoofd in de lucht en is alleen met een heel uur lang vechten naar beneden te rijden. Mn instructrice vind het beter dat ik dan met een bijzet rij zodat ze dr hoofd minder in de lucht gooit en dat ze over dr rug heen gaat lopen.
ushi schreef:Heb niet echt het idee dat ze door de bijzetteugel haar rug beter gebruikt? Kan aan mij liggen, maar loopt ook aardig op de voorhand. Maar het is wel een leuke pony!
sandr0 schreef:ushi schreef:Heb niet echt het idee dat ze door de bijzetteugel haar rug beter gebruikt? Kan aan mij liggen, maar loopt ook aardig op de voorhand. Maar het is wel een leuke pony!
het is ook een manege pony en uiteraard ga je dan af op wat een instructrice zegt. Ponietje loopt netjes zo en ik heb weinig tot geen manege ponies gezien die lopen met hun achterhand er onder. Dat komt als je verder wilt ( en kan natuurlijk) en meestal gaan mensen dan ook over op verzorg prive paarden of eigen paarden.
Naimz schreef:poes schreef:Ik vind haar wel netjes lopen, idd wat te veel op de voorhand, maar over het algemeen loopt ze niet op de bijzets maar lekker op jouw handen. Netjes vind ik.
Hmm, wat die voorhand weet ik. Later liep ze al wel beter, maar daar zijn dan helaas weer geen foto's van..Dankje!

Heb je alleen nog nooit gezien gelofik
Dankje! 
Nanak schreef:leuk beestje
en je rijdt hem ook wel leuk...
maar het commentaar geef je zelf al
Zou niet snel denken dat dit een manegepony is. Oke....er mogen best een paar kilotjes af, maar dat is ook het enige. Toen ik die eerste foto zag dacht ik echt: Wow...Is dat een manegepony!?
zo hebben ze geen zin
Tsja, die kilo's komt geloof ik door het stro eten (misschien moet ze toch maar weer op vlas, maja ik heb dat niet voor het zeggen..)
KiWiKo schreef:Om enige baat te hebben van de bijzets kan je ze beter een stuk korter maken![]()
zo hebben ze geen zin
![]()
enuh je doet het best goed hoor!
Zegmaar..
want je doet het ook zelf
Jij bent gewoon lekker aan het sturen