Nou Jos je loopt wel achter zeg, word eens tijd dat de rollen worden omgedraaid. Jij te paard en wij foto's maken.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quarterh0rse schreef:Heeft ie dat nog steeds niet gedaan?![]()
Nou Jos je loopt wel achter zeg, word eens tijd dat de rollen worden omgedraaid. Jij te paard en wij foto's maken.
sandr0 schreef:elan2:wat een verschrikkelijk mooi paard heb je.
Zit helemaal te stralen hier.ElanII schreef:Quarterh0rse schreef:Heeft ie dat nog steeds niet gedaan?![]()
Precies Nikki !!!
Maar ja je kent Jos he, trekt zich toch niks aan van wat wij vinden![]()
sandr0 schreef:elan2:wat een verschrikkelijk mooi paard heb je.
ThanksZit helemaal te stralen hier.
Zo mooi zag hij er in het begin niet uit hoor, maar dankzij de goede zorgen van de huidige stal...
Trouwens, die van jou mag er ook wezen hoor, ook echt een plaatje.
Gaat alles naar wens met jullie ?
Quarterh0rse schreef:haha nou gelukkig maar
MArl0esJuh schreef:Leuke foto's.
Ik vind die valk het leukst!. Hij is wel fors voor een connemara of horen connemara's wat forser te zijn? (ben niet zo heel erg thuis in de connemara's)

stef schreef:nouja, niet helemaal raszuiver is iets anders dan er in de verste verte niet op lijken toch?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q= ... a=N&tab=wi
Laukje85 schreef:Wat een geweldig mooie paarden zeg! Het rijden ziet er mooi ontspannen uit, super
.Voor mij was t wel lachwekkend maar ontspannen dat zat ik niet. Ik rij nooit op een westernzadel dus had erge moeite met wennen
. maar t was leuk