.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mloui

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 09:35

So, dat is een verbetering met het filmpje wat je er eerder op had gezet! Paardje loopt al veel losser! Nu nog wat aan de stelling en buiging werken en dan is het plaatje helemaal fijn! Je hebt een prettige manier van rijden, vriendelijk tenopzichte van je paard!

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 09:38

haha dank je:D Je maakt me verlegen

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 21:02

Jammer dat hij blijft vastlopen, of ben ik de enige die daar last van heeft?

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:50

Emma_Ivana schreef:
Jammer dat hij blijft vastlopen, of ben ik de enige die daar last van heeft?

nee, dat heb ik ook
Wat ik ervan gezien heb is dat je een stuk vooruit bent gegaan
probeer alleen nog meer je ellebogen te bewegen.
(je armen lijken meer stokjes zo )
Het paard ziet er veel meer ontspannen uit!

Gefelictiteerd!

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 22:53

Dank je wel:D Ben blij dat ik vooruit ben hgegaan, dat idee had ik namelijk ook al. Ik zal proberen mijn ellebogen meer te bewegen. Heel erg bedankt superwoman voor al je tips altijd:D

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 12:29

Hahahah wat leuk, ik moet zeggen vind het wel typisch bokt. Eerst wordt je met de foto's van oud en neiuw gigantisch afgezeken, terwijl je erbij had staan dat ie erg gespannen was door het vuurwerk enzo. Je kreeg zelfs te horen dat je alleen lessen op haar moet rijden en niet zelfstandig door je 'broerde 'houding en nu is alles positief. Het ziet er ook netjes uit hoor! Maar zo zie je maar weer dat je neit uit 1 foto meteen kunt oordelen want er zit maar 1 maandje tussen!

Ivana ziet er elke keer weer beter uit. Is ze weer op haar oude gewicht?? Succes met de springwedstrijd. Laat je weten hoe het ging???

superwoman

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:31

irene85 schreef:
Hahahah wat leuk,
ik moet zeggen vind het wel typisch bokt
. Eerst wordt je met de foto's van oud en neiuw gigantisch afgezeken, terwijl je erbij had staan dat ie erg gespannen was door het vuurwerk enzo. Je kreeg zelfs te horen dat je alleen lessen op haar moet rijden en niet zelfstandig door je 'broerde 'houding en nu is alles positief. Het ziet er ook netjes uit hoor! Maar zo zie je maar weer dat je neit uit 1 foto meteen kunt oordelen want er zit maar 1 maandje tussen!

Ivana ziet er elke keer weer beter uit. Is ze weer op haar oude gewicht?? Succes met de springwedstrijd. Laat je weten hoe het ging???

Als ik naar haar antwoorden kijk van haar eerste foto's, denk ik echt dat ze er anders over is gaan nadenken en dat ook toepast, dan kun je een hoop verbeteren in 1 maand hoor!
Vind het raar om te zeggen dat het typisch bokt is!
Ze is er duidelijk mee bezig om zichzelf te verbeteren - dat is postitief, dus moet je dat ook vertellen in deze topic!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 15:58

.
Laatst bijgewerkt door Bellex op 27-09-23 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

bOwieGeeske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 16:24

hey ziet er goed uit;) probeer wel een beetje je benen stil te houden voor de rest ziet het er erg goed uit!! leuk beesie en heel erg gefeliciteerd.. kun je misschien zeggen hoe het liedje heet:$ ik vind hem zo mooi.. doegdoeg

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 16:27

dank je dank je dank je:P liedje staat eerder in het topic, maar ik pm hem wel ff

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:30

superwoman schreef:
irene85 schreef:
Hahahah wat leuk,
ik moet zeggen vind het wel typisch bokt
. Eerst wordt je met de foto's van oud en neiuw gigantisch afgezeken, terwijl je erbij had staan dat ie erg gespannen was door het vuurwerk enzo. Je kreeg zelfs te horen dat je alleen lessen op haar moet rijden en niet zelfstandig door je 'broerde 'houding en nu is alles positief. Het ziet er ook netjes uit hoor! Maar zo zie je maar weer dat je neit uit 1 foto meteen kunt oordelen want er zit maar 1 maandje tussen!

Als ik naar haar antwoorden kijk van haar eerste foto's, denk ik echt dat ze er anders over is gaan nadenken en dat ook toepast, dan kun je een hoop verbeteren in 1 maand hoor!
Vind het raar om te zeggen dat het typisch bokt is!
Ze is er duidelijk mee bezig om zichzelf te verbeteren - dat is postitief, dus moet je dat ook vertellen in deze topic!

Ik moet ook zeggen dat ze vooruit is gegaan en dat ja ivana meer ziet ontspannen. Vind het ook heel goed dat mensen tips en dat nog leuker als je het een beter resultaat ziet. Voor mijn gevoel wordt er aan de hand van fotos soms te snel een oordeel gebaseerd. Daarom is het juist goed om af en toe foto's te plaatsen zoals Emma zodat je ook het verschil ziet.

Emma, Ik zou zeggen ga zo door!!!

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 17:58

Kijk opgelost:D Maar ik ben het met je eens Irene, zo krijg ik ook lekker veel tips waar ik ook aan werk:D

En wij gaan zeker zo door:D

__inge__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:03

hey, ziet er leuk uit! maar denk inderdaat aan je handen en je tenen, veel plezier nog met je (vz)paardje!
xx Inge

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 21:45

thanx:D Ik zal erop blijven letten

Pollewoppy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:17

patos schreef:
Als ik het goed begrijp heb je dus wedstrijd gereden op dezelfde dag dat je paard door de tandarts voor haken onder handen is genomen? Ik zou persoonlijk dan liever een dag of 2 overslaan. Niettemin gefeliciteerd met je punt.

Mijn idee...
Ben het helemaal met je eens. Zelfs al is het een miscommunicatie, dan nog was ik niet naar de wedstrijd gegaan. Jammer dat een paard de dupe wordt van misverstanden tussen eigenaar en verzorger.... :S

Vind het ook niet zo raar dat ie onderweg protesteerde en omhoog kwam. Mond zal wel erg gevoelig geweest zijn. Braaf paard dat ie zo de proef loopt.
Ziet er wel netjes uit.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 11:28

.
Laatst bijgewerkt door Bellex op 27-09-23 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 13:52

ziet er goed uit hr!
hoe heet dat liedje en van wie is het?
Kvind het wel mooi

MiiZelff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:06

Ziet er heel mooiuit..!!LEuke pony zeg..!!
En nog ff een vraagje hoe heet de muziek die er onder staat?
Kunjeme dat ff pm'en??

xxxx

Bellex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 14:46

Het liedje dat eronder staat heet last man standing van lucie silvas,

ben blij dat het er goed uitziet:)

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 18:02

Emma_Ivana schreef:
dat ze onderweg omhoog kwam was iets wat ze daar altijd doet, mond deed geen pijn, heb ik nog heel goed naar gekeken en ze is zeker NIET de dupe geworden

Sorry hoor, maar drie verschillende tandartsen/dierenartsen hebben mij aangeraden minimaal een dag, liefst 2 of 3 niet te rijden na het veilen, je gaat mij niet vertellen dat jouw tandarts zou precies kan veilen dat ie niets raakt! Tenzij deze elektrisch veilt, dan nog staat er minimaal 1 dag rust voor.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 18:11

.
Laatst bijgewerkt door Bellex op 27-09-23 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:28

Emma_Ivana schreef:
dat heb ik toch niet gezegt? Ik zei alleen dat haar mond GEEN pijn deed en ze NIET de dupe is geworden! Ik heb het ook nog aan de tandarts gevraagt en die zei dat het best kon! NTB zijn alle paarden op onze stal die dag gewoon gereden! Ivana is een hard paard voor zichzelf, maar ik weet heus wel wanneer ze pijn heeft!

Citaat:
ze had haken en toen die weg geveild moesten worden had ze echt pijn!

Heb je enig idee hoe een paardenmond eruit ziet na het veilen? Heb je misschien ook enig idee waarom het dus zeer doet onder het veilen? Je bent wel vreselijk naïef zeg, denk je echt dat een paard met z'n pootjes omhoog gaat liggen als ie pijn in z'n mond heeft, tuurlijk niet. Je hebt pas op z'n vroegst kunnen beoordelen of Ivana pijn in haar mond had toen je er al op zat, tja, dan kun je natuurlijk beter doorrijden (not). Jij hebt wel een heel bijzondere tandarts, ik heb nog nooit een gezonde dierenarts/tandarts horen zeggen dat het na niet-elektrisch veilen niet aan te raden is om een dagje rust te houden. Dat een relaxt buitenritje kan, begrijp ik, maar een wedstrijd... Gelukkig heeft heel je stal last van die 'bad habit', dus aap je dat maar gewoon na.
Ik kots echt van mensen die hun wedstrijd voor de gezondheid van hun paard laten gaan omdat iets slecht geregeld is, maar goed, gelukkig weet jij wanneer je paard pijn heeft dus kun je zonder schuldgevoel een bit in dr mond hangen

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 22:34

.
Laatst bijgewerkt door Bellex op 27-09-23 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 22:39

Jij hebt echt een plaat voor je kop, op Hippago is wekenlang zonder neusriem gehad om een pietepeuterig wondje, en jij hebt absoluut geen schuldgevoel dat je je paard met op z'n minst een open plekje in haar wang gewoon een wedstrijd hebt laten lopen?
Mijn reactie is op jouw beschrijving, zo gaat het er bij jullie blijkbaar aan toe.
Ik ben niet snel kwaad te krijgen, maar de gezondheid van een paard staat bij mij nu eenmaal met stip op nummer 1.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 22:45

.
Laatst bijgewerkt door Bellex op 27-09-23 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt