Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Emma_Ivana schreef:Jammer dat hij blijft vastlopen, of ben ik de enige die daar last van heeft?
) irene85 schreef:Hahahah wat leuk,
ik moet zeggen vind het wel typisch bokt. Eerst wordt je met de foto's van oud en neiuw gigantisch afgezeken, terwijl je erbij had staan dat ie erg gespannen was door het vuurwerk enzo. Je kreeg zelfs te horen dat je alleen lessen op haar moet rijden en niet zelfstandig door je 'broerde 'houding en nu is alles positief. Het ziet er ook netjes uit hoor! Maar zo zie je maar weer dat je neit uit 1 foto meteen kunt oordelen want er zit maar 1 maandje tussen!
Ivana ziet er elke keer weer beter uit. Is ze weer op haar oude gewicht?? Succes met de springwedstrijd. Laat je weten hoe het ging???
superwoman schreef:irene85 schreef:Hahahah wat leuk,
ik moet zeggen vind het wel typisch bokt. Eerst wordt je met de foto's van oud en neiuw gigantisch afgezeken, terwijl je erbij had staan dat ie erg gespannen was door het vuurwerk enzo. Je kreeg zelfs te horen dat je alleen lessen op haar moet rijden en niet zelfstandig door je 'broerde 'houding en nu is alles positief. Het ziet er ook netjes uit hoor! Maar zo zie je maar weer dat je neit uit 1 foto meteen kunt oordelen want er zit maar 1 maandje tussen!
Ivana ziet er elke keer weer beter uit. Is ze weer op haar oude gewicht?? Succes met de springwedstrijd. Laat je weten hoe het ging???
Als ik naar haar antwoorden kijk van haar eerste foto's, denk ik echt dat ze er anders over is gaan nadenken en dat ook toepast, dan kun je een hoop verbeteren in 1 maand hoor!
Vind het raar om te zeggen dat het typisch bokt is!
Ze is er duidelijk mee bezig om zichzelf te verbeteren - dat is postitief, dus moet je dat ook vertellen in deze topic!
patos schreef:Als ik het goed begrijp heb je dus wedstrijd gereden op dezelfde dag dat je paard door de tandarts voor haken onder handen is genomen? Ik zou persoonlijk dan liever een dag of 2 overslaan. Niettemin gefeliciteerd met je punt.
Emma_Ivana schreef:dat ze onderweg omhoog kwam was iets wat ze daar altijd doet, mond deed geen pijn, heb ik nog heel goed naar gekeken en ze is zeker NIET de dupe geworden
Emma_Ivana schreef:dat heb ik toch niet gezegt? Ik zei alleen dat haar mond GEEN pijn deed en ze NIET de dupe is geworden! Ik heb het ook nog aan de tandarts gevraagt en die zei dat het best kon! NTB zijn alle paarden op onze stal die dag gewoon gereden! Ivana is een hard paard voor zichzelf, maar ik weet heus wel wanneer ze pijn heeft!
Citaat:ze had haken en toen die weg geveild moesten worden had ze echt pijn!