hoe moet dat ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoe moet dat ?
Elena schreef:en ik kan het filmpje weer niet zien![]()
waar kan je dat downloaden zodat je de filmpjs wel kunt zien
Hij loopt vaak veel beter. Ik had het al gezegd: maar hij laat net niet helemaal los en houd nog een beetje dat "stokje" in zn hals. De mooie ronding die hij heeft zien we niet.. middendraf doet hij ook beter als hij wat actiever blijft, en die activiteit mag ook nog wat meer in de galop! Maar ik ken jullie heel goed en op andere dagen ziet het er nog veel beter uit, en zijn deze punten niet echt een probleem hehe! Ik zal binnenkort even je priveles filmen
Moet je die filmpjes ook maar even plaatsen
hehe
Film ik jou ook nog een keertje als ie beter loopt. Want Rik loopt nu echt niet goed.
Ik ga weer leren ja.
liza van loon schreef:Whahaha ja doen we priveles wel binnenkort.Film ik jou ook nog een keertje als ie beter loopt. Want Rik loopt nu echt niet goed.
Ik ga weer leren ja.

Doen wel die week erop ofzo.
En met de gelderse he.
Nou met een beetje geluk zie ik je wel op de gelderse rijden
Ben benieuwd hoe hij er irl uitziet nu 

( niet een meter gaan staan en neerploffen natuurlijk
) en eerst lekker een voltetje 10 meter rijden en m daarin terugrijden maar dat doe je vast al wel

Meestal buig ik hem extra door de kaak als ie zo vast is, maar hij wilde gewoon niet echt loslaten vandaag. Pas toen ze weg was liet ie wat meer los.
Wel een goed idee van die travers met van hand veranderen!liza van loon schreef:
@Ctal: Moet je wel vroeg komen hoor, ik moet al om 11:47.
dan ben ik er nog niet hoor...mjah ik ga wel naar je ereronde kijken

Succes he? op de gelderse! En die filmpjes in jou manege zijn inderdaad een stuk beter dan die van mij. Ik ga wel buiten filmen.. PolosportJ schreef:Mij lijkt t moeilijk om vanuit de SB naar een appuyement te gaan.
Jippie schreef:PolosportJ schreef:Mij lijkt t moeilijk om vanuit de SB naar een appuyement te gaan.
Dat is het ook maar het is gewooneen onderdeel uit de Z2 proeven.
Succes op de Gelderse!!
Maar dat verschilt per persoon en paard natuurlijk wat je fijn en moeilijk vindt enz