Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen dressuur is het begin van springen. Als je paard niet goed aan je been loopt en niet goed luistert naar e hulpen dan wordt het ook geen goed springpaard, daarom begrijp ik niet waarom je nu maar eens voor de verandering dressuurt

? Hihihi 

normaal spring ik altijd en er zijn geloof ik bijna nooit echt dressuurfoto's verschenen op bokt, wel heel vaak springen(zoals die in mijn onderschrift) LovingTweety schreef:Ik moet eerlijk zeggen, ik kan eindelijk prettig naar de foto's kijken, je bent goed vooruit gegaan en het ziet er netjes uit hoor!

Luckey schreef:
Ik wilde eerst niet eens kijken maar kon het toch niet laten! Maar wat ik zie val me niet tegen ga zo door
ChingYi schreef:Ze wijkt niet veel nee, en ze neemt erg veel stelling aan en vaak vergeet ze haar achterhand maar ze wijkt wel

MAar het ligt niet geweldig scheef
beaujomarian schreef:mooi paardje alleen is denk ik een zwart dekje mooier maar ja het is jouw paard moet je zelf weten:D

hoef je haast niet in te lopen en zo klik hakje haha 

ik leg altijd 1 been goed aan en de andere steek ik gewoon af 
nja, ik heb ze anders behoorlijk moeten inlopen, ze zijn nu nog steeds niet los, mja meer dan een open hak heb ik gelukkig (nog) niet 

)

mja daarom moet ik dat ook oefenen. Idd, soms als ze verkeerd land dan geef ik haar idd een enorme knuffel zonder dat dat mijn bedoeling is