Manon88 schreef:Ik bedoelde eigenlijk alleen maar dat ze hem eerst een stuk rechtuit moet rijden in plaats van door de wending heen naar de hoefslag laten vallen, maar dacht dat het zo wel duidelijk zou zijn.
Wat versta jij dan onder rechtrichten?
Een rechtgericht paard is een paard dat zich desgevraagd even gemakkelijk naar links als naar rechts kan buigen vanuit een gelijke aanleuning.
en voordat met kan rechtrichten hebben we eerst aanleuning nodig wat bij dit paard nog niet aan de orde is
snappie?
word wel vaker door elkaar gehaald, je hebt recht rijden, dat is wat jij bedoelt, en dan heb k t over rechtrichten..

Maar dat wist je allemaal al! Je hebt wel mijn muziek ingepikt jij stiekemerd
Vind het trouwens wel zonde dat je 2 keer dezelfde proef wil gaan rijden, we kunnen tijdens kamp toch ook nog iets anders (nóg beter en leuker enzo) verzinnen
Er zijn geen verplichte figuren of gangen en de proef mag maximaal geloof ik 4 minuten duren, vandaar dat je niet altijd alle figuren elke kant op kan doen. Daarnaast is dit kurtje in een kwartiertje gemaakt, er was regen op komst en er moesten nog 2 kurtjes gemaakt worden.
En het blijft voor de lol, niks is officieel en er kunnen dus ook geen punten verloren gaan